Slažem se

Hrvatskitelekom.hr koristi kolačiće (eng. 'cookies') radi boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Više o uporabi kolačića saznajte u uvjetima korištenja web stranice. Ako nastavite koristiti naše web stranice smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom kolačića.

Ponuda fiksnih usluga

  • Gdje mogu pregledati sve pakete usluga Hrvatskog Telekoma?

    Klikom na link Paketi usluga ili tako da u glavnom izborniku pri vrhu stranice odaberete polje PAKETI USLUGA

  • Kako odabrati paket koji odgovara mojim potrebama?

    Razmislite o svojim potrebama i navikama korištenja usluga koje birate. Pogledajte potrošeni promet na posljednim računima, koliko minuta ste razgovarali preko fiksne linije i razmislite što sve želite gledati na MAXtv-u (nogomet, HBO, dječji paketi programa) i sve to lijepo zbrojite, pa odlučite.

  • Što je optički priključak i imam li mogućnosti za isti?

    Optički priključak spaja vas na optičku mrežu HT-a i omogućava ultrabrzi pristup internetu i najbolje iskustvo korištenja multimedijskih usluga. Provjerite dostupnost optičkog priključka, a na istoj stranici pregledajte pakete s optičkim priključkom .

  • Mogu li naručiti pojedinačne usluge?

    Možete naručiti pojedinačne usluge na stranicama telefona, interneta i televizije, ali vodite računa da cijene za pojedinačne usluge nisu iste kao i one u paketima.

  • Gdje mogu pregledati cijene pojedinačnih usluga?

    Ovisi koje vas zanimaju, jer nisu sve na istom mjestu, već na stranicama telefona, interneta i televizije.

  • Gdje mogu pregledati sve promotivne ponude?

    Sve promotivne ponude možete vidjeti odabirom polja Promotivne akcije u glavnom izborniku. Prije nego odaberete svoju promotivnu ponudu putem Moj Telekom Portala ili chat agenta možete provjeriti koje se promotivne ponude odnose na vaš priključak.

  • Koje su pogodnosti za nove korisnike pojedinačnih usluga ili MAXpaketa?

    Uz aktivaciju svake nove usluge možete kupiti mobitel ili tablet po povoljnijim cijenama. Promotivne cijene vrijede i za korisnike koji po prvi puta uvode HALO i MAXadsl priključak.

  • Kako mogu mijenjati HALO, MAXadsl ili MAXtv pakete i opcije?

    Jednostavno. Registrirajte se na Moj Telekom portal. Kroz vaš korisnički račun možete upravljati svojim uslugama: mijenjati pakete za HALO liniju, opcije za pozive s fiksne linije, pakete i brzinu internetskog prometa, dodavati MAXtv programske pakete i pregledati sadržaj sa Snimalice. Možete čak i zatražiti pomoć agenta, koji će vas kontaktirati unutar 24 sata.

  • Kako zatražiti novi telefonski priključak?

    Prvo zatražite telefonski priključak online, nakon čega će vas nazvati agent kako bi detaljno dogovorili sve opcije, kao i MAXadsl ili MAXtv usluge

  • Povratak na vrh stranice

Vrste ugovora za fiksne usluge

  • Mogu li prenijeti broj s drugog operatera u HT mrežu?

    Naravno. Najprije odaberite paket usluga ili pojedinačne usluge koji želite. Po ostavljenom zahtjevu kontaktirat će vas prodajni agent kako bi potvrdili upit i unešene podatke korisnika. U roku od 30 dana od poziva postajete dio obitelji HT korisnika. Pri prijelazu imate pravo na sve pogodnosti kao novi korisnik.

  • Koliko traje postupak prijenosa broja?

    Postupak prijenosa broja HT obavlja izravno s vašim trenutnim operaterom. Vi morate samo pričekati do 30 dana da postanete našim korisnikom.

  • Mogu li produljiti ugovor na pojedinačne usluge?

    Možete produljiti ugovor na postojeće HALO i MAXadsl usluge. Ugovor produljujete korištenjem pogodnosti, npr. kupovinom uređaja po promotivnoj cijeni ili produljenjem ugovora na paket ADSL prometa uz nižu cijenu, odabirom MAX2 / MAX3 paketa uz nižu cijenu usluga, dodatnih MAXtv programa, veće brzine internetske veze i sl.

  • Mogu li dodavati usluge i spajati ih u pakete?

    Naravno. Korisnici pojedinačnih usluga mogu dodati potrebne usluge kako bi dobili MAX2 ili MAX3 pakete, jednako kao što korisnici MAX2 paketa dodavanjem MAXtv usluge mogu aktivirati bilo koji od ponuđenih MAX3 paketa.

  • Povratak na vrh stranice

Kupovina fiksnih usluga u webshopu

  • Moram li se registrirati kako bih naručio usluge preko webshopa?

    Ne, ako naručujete usluge fiksne telefonije ili mijenjate svoj paket usluga. Upiti su informativnog karaktera i biti će potvrđeni i obrađeni tek nakon telefonske potvrde s agentom.

  • Kako se registrirati na Moj Telekom portal?

    Jednostavno. Pokrenite proces registracije ili pogledajte video upute prije nego se registrirate.

  • Kako se potpisuje ugovor prilikom narudžbe nove usluge?

    Ugovor za odabranu uslugu stiže s našim tehničarom prilikom spajanja priključka za novu telefonsku liniju. Pregledate ga, potpišete i zadržite jedan primjerak.

    Kod samoinstalacijskih paketa usluga (MAXadsl, MAXtv) ugovor stiže u paketu s opremom. Usluga se smatra aktiviranom od trenutka korištenja. Unutar zakonskog roka od 14 dana možete vratiti opremu i odustati od usluge bez ikakvih troškova.

  • Imam sve vaše usluge i želim ih spojiti u paket. Kako potpisujem ugovor?

    Kod spajanja postojećih HT usluga u paket kontaktirati ćemo vas 48 sati od podnošenja zahtjeva kako bi provjerili podatke i dogovorili detalje. Svu potrebnu dokumentaciju dobit ćete na e-mail. Ugovor je potrebno isprintati i potpisati, te s ostatkom dokumentacije vratiti mailom na webshop@t.ht.hr .

    Kod prijenosa broja ili spajanja više mobilnih brojeva na isti račun kontaktirat će vas agent i dodatno pojasniti cijeli proces.

  • Kako potpisujem ugovor kod prijenosa broja s drugog operatera?

    Kod prijenosa broja iz druge mreže kontaktirati ćemo vas 48 sati od podnošenja zahtjeva kako bi provjerili podatke i dogovorili detalje. Svu potrebnu dokumentaciju dobit ćete na e-mail. Ugovor je potrebno isprintati i potpisati, te s ostatkom dokumentacije vratiti mailom na webshop@t.ht.hr .

  • Koji su podaci potrebni za narudžbu?

    Kod narudžbe usluga fiksne telefonije potrebni su: Ime, prezime, broj telefonskog priključka, te kontakt podaci: mobitel, fiksni telefon ili e-mail adresa. Svi podaci biti će provjereni i potvrđeni u razgovoru s agentom, nakon čega se narudžba smatra važećom.

  • Zašto je potrebno tako puno podataka?

    Kako bi vam kasnije bilo lakše upravljati tarifama i opcijama. Uz ispravno unešene podatke, Moj Telekom sustav automatski prihvaća vaše narudžbe i promjene odradi sam.

  • Jesu li moji podaci sigurni?

    Vaši osobni i financijski podaci zaštićeni su siguronosnim protokolom s 256-bitnom šifrom (SSL) kakvu koriste banke, kartične kuće i svjetske vlade. Kupujte bez straha.

    Prijenos podataka prilikom autorizacije kreditne kartice koristi 3D provjere “Verified by Visa” i “MasterCard SecureCode” kako bi se u potpunosti onemogućio neovlašteni pristup podacima.

    Ukoliko posumnjate u bespravno korištenje podataka, odmah nam javite na 0800 9000 ili e-mailom na podrška@hrvatskitelekom.hr

  • Kome se mogu javiti ako trebam pomoć oko narudžbe?

    Javite se agentima na Chat podršci na web stranici Hrvatskog Telekoma ili pošaljite mail na webshop@t.ht.hr

  • Što ako se dogodi pogreška pri upisivanju podataka?

    Krivo upisane podatke možete uvijek ispraviti prilikom poziva agenta. Ukoliko poziv nije uslijedio, možda ste upisali i krive kontakt podatke, pa ponovite narudžbu s točnim kontakt podacima.

  • U kojem roku će me kontaktirati agenti nakon izvršene narudžbe?

    Agenti će vam se javiti unutar 48 sati od primitka zahtjeva.

  • Mogu li zatražiti poziv u određenom vremenu?

    Ako želite da vas se kontaktira na određeni datum ili u određeno vrijeme, ostavite nam napomenu prilikom ostavljanja svakog upita. Potruditi ćemo se poštovati dogovoreni termin.

  • Povratak na vrh stranice

Plaćanje i E-račun

  • Što je to E-račun?

    E-račun je besplatna usluga Hrvatskog Telekoma kojom se računi dostavljaju u PDF formatu na e-mail adresu korisnika.

    Saznajte više o E-računu.

  • Koje su pogodnosti E-računa?

    Odabirom E-računa prilikom narudžbe fiksnih usluga ostvarujete dodatne pogodnosti. Saznajte više ili upitajte agenta o popustima na promotivne uređaje uz odabranu uslugu.

  • Plaća li se instalacija usluga? Što sve plaćam pri instalaciji usluga?

    Uz ugovor od 24 mjeseca cijena instalacije je 1 kunu. Ako uzimate ugovor na 12 mjeseci ili uslugu bez ugovorne obaveze, cijenu instalacije pogledajte u cjeniku.

    Instalacija usluge uključuje dolazak tehničara i spajanje sve potrebne infrastrukture do vašeg objekta.

  • Kako plaćam odabrane promotivne uređaje?

    Odabrane uređaje u promotivnoj ponudi plaćate putem prvog sljedećeg računa za HT usluge.

  • Aktivirao sam MAX2/MAX3 paket, kako će mi izgledati račun?

    Aktivacijom paketa na računu više neće biti odvojenih naknada za Halo, MAXadsl i MAXtv pretplatu, već samo jedna, jedinstvena stavka za paket. Ostale stavke na računu biti će pozivi izvan paketa, sadržaj kupljen putem MAXtv-a, te dodatni programski paketi.

    Detalje računa možete saznati prilikom razgovora s chat agentom ili telefonskog poziva nakon narudžbe, kako bi se detaljno informirali što će se od usluga obračunavati i po kojoj cijeni.

  • Povratak na vrh stranice

Instalacija fiksne usluge

  • U kojem roku mi se instaliraju nove usluge?

    Instalaciju novih usluga obaviti ćemo u najkraćem mogućem vremenu, unutar propisanog perioda od 30 dana.

  • Za koliko stiže samoinstalacijski paket?

    Samoinstalacijski paket isporučujemo u najkraćem mogućem roku, unutar propisanog perioda od 30 dana.

  • Hoće li me tehničar kontaktirati prije instalacije usluge?

    Da, na kontakt broj koji ste dogovorili prilikom razgovora s agentom, kako bi odredili točan termin dolaska koji vam odgovara.

  • Što ako ne mogu samostalno spojiti uređaje?

    Detaljne upute o spajanju uređaja možete pronaći na stranicama Korisničke podrške ili se obratite tehničkoj podršci na broj naveden na uputama za spajanje ili na 0800 9000.

  • Povratak na vrh stranice

ŽELITE LI DA VAS KONTAKTIRAMO?

Ostavite nam svoje podatke kako bismo vas mogli kontaktirati i odgovoriti na vaša pitanja

mini ANKETA

Ovu stranicu smo kompletno redizajnirali i zanima nas Vaše mišljenje.
Komentari su anonimni i bit će nam od velike pomoći za buduća poboljašnja.

Za pitanja oko ponude tarifa i uređaja molimo Vas kontaktirajte agenta.

Trenutno nema
dostupnih agenata za chat

Još uvijek možete postaviti pitanje o kupnji HT usluga ili proizvoda. Odgovorit ćemo vam u najkraćem roku.

Pošaljite