Slažem se

Hrvatskitelekom.hr koristi kolačiće (eng. 'cookies') radi boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Više o uporabi kolačića saznajte u uvjetima korištenja web stranice. Ako nastavite koristiti naše web stranice smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom kolačića.

Ponuda mobilnih tarifa i uređaja

  • Kako mogu vidjeti kompletnu ponudu uređaja u webshopu?

    Sve dostupne mobitele na pretplatu možete pogledati na linku Svi uređaji ili tako da u glavnom izborniku pri vrhu stranica odaberete polje Mobilni uređaji, a zatim polje Svi uređaji.

  • Što ako želim uređaj kojeg nema u ponudi?

    Za početak provjerite koji uređaji uskoro stižu u ponudu, pregledom polja Mobilini uređaji / Uskoro u ponudi na glavnom izborniku pri vrhu stranice.U slučaju da se uređaj kojeg želite nalazi na stranici, ali ga nije moguće naručiti jer je trenutno rasprodan, klikom na Obavijestite me možete ostaviti e-mail adresu putem koje ćemo vas obavijestiti kad uređaj bude dostupan za kupovinu.

  • Gdje ću naći pregled svih mobilnih usluga u ponudi?

    Sve mobilne usluge HT-a možete pregledati tako da se u glavnom izborniku pri vrhu stranice pozicionirate na Mobilne usluge.

  • Povratak na vrh stranice

Vrste ugovora za mobilne usluge

  • Mogu li prenijeti broj iz druge mreže u HT?

    Prijenos broja u mobilnu mrežu Hrvatskog Telekoma možete napraviti putem webshopa tako da prilikom narudžbe samo tarife ili tarife i uređaja odaberete "Prijelaz iz druge mreže" u padajućem izborniku. Kontaktirat ćemo vas unutar 48 sati nakon podnošenja zahtjeva i dogovoriti detalje oko prijenosa broja.

  • Koliko traje postupak prijenosa broja?

    Postupak prijenosa broja obavit ćemo najkasnije 5. radni dan od primitka potpisane dokumentacije. Bit ćete obaviješteni SMS porukom o točnom datumu i vremenu prijenosa broja.

  • Mogu li i kako prijeći s bonova na pretplatu?

    Naravno. Zašto to ne bi napravili odmah?

    Prijelaz s bonova na pretplatu »

  • Mogu li produljiti svoj ugovor preko Webshopa?

    Naravno, uz neku od Najboljih tarifa Hrvatskog Telekoma.

    Želite produljiti ugovor

  • Povratak na vrh stranice

Proces kupovine mobilnih usluga

  • Trebam li se registrirati kako bih kupio uređaj preko webshopa?

    Ne. Korisnički račun za Moj Telekom (besplatni servis za online upravljanje HT uslugama) potreban vam je jedino za produljenje ugovora.

  • Kako se mogu registrirati na Moj Telekom?

    Jednostavno. Pokrenite proces registracije ili

    pogledajte video upute prije nego se registrirate.

  • Na koji način potpisujem ugovor?

    Kod prijenosa broja iz druge mreže, ugovor i ostalu dokumentaciju poslat ćemo na vašu e-mail adresu. Zaprimljeni dokumenti služe isključivo vama za evidenciju pa ih ne trebate potpisivati.

    Kod prijelaza s bonova na pretplatu ili zasnivanja novog ugovora, potpisujete ga prilikom preuzimanja uređaja. Jedan primjerak ostaje vama, a drugi dajete dostavljaču.

    Kod produljenja ugovora ništa ne morate potpisati, jer sustav automatski produlju ugovor putem Moj Telekom portala, a vi dobijete obavijest uz uređaj.

  • Na koji način mogu napraviti narudžbu?

    Narudžbu webshopu započinjete odabirom tarife i uređaja. Nakon što ih dodate u košaricu, otvara se slijedeći prozor:

    Odaberite tip ugovora i dalje po procesu narudžbe odabirete tarifne opcije i dodatnu opremu.

  • Koji su podaci potrebni za narudžbu?

    Kod narudžbe novog ugovora, prijelaza iz druge mreže ili s bonova na pretplatu morate upisati: Ime, prezime, datum rođenja, OIB, broj osobne iskaznice, spol, mjesto i poštanski broj, ulica i kućni broj, kontat telefon, email i broj koji se prenosi (kod prijelaza iz druge mreže ili s bonova na pretplatu).

    Za produljenje ugovora podaci se automatski povlače iz Moj Telekom profila i nije ih potrebno upisivati.

  • Zašto je potrebno tako puno podataka?

    Kako bi vam kasnije bilo lakše upravljati tarifama i opcijama. Uz ispravno unešene podatke, Moj Telekom sustav automatski prihvaća vaše narudžbe i promjene odradi sam.

    Kod prijenosa broja ili spajanja više mobilnih brojeva na isti račun kontaktirati će vas agent i dodatno pojasniti cijeli proces.

  • Jesu li moji podaci sigurni?

    Vaši osobni i financijski podaci zaštićeni su siguronosnim protokolom s 256-bitnom zaštitom (SSL) kakvu koriste banke, kartične kuće i svjetske vlade. Kupujte bez straha.

    Prijenos podataka prilikom autorizacije kreditne kartice koristi 3D provjere “Verified by Visa” i “MasterCard SecureCode” kako bi se u potpunosti onemogućio neovlašteni pristup podacima.

    Ukoliko posumnjate u bespravno korištenje podataka, odmah nam javite na 0800 9000 ili e-mailom na podrška@hrvatskitelekom.hr

  • Kome se mogu javiti za pomoć oko narudžbe?

    U svakom trenutku možete se javiti agentima na chat podršci web stranice Hrvatskog Telekoma ili nam poslati mail na adresu webshop@t.ht.hr.

  • Povratak na vrh stranice

Plaćanje putem e-računa i trajnog naloga

  • Što je to E-račun?

    E-račun je besplatna usluga Hrvatskog Telekoma kojom se računi dostavljaju u PDF formatu na e-mail adresu korisnika.

    Saznajte više o E-računu

  • Što je to Trajni nalog?

    Trajni nalog je usluga kojom se iznos mjesečnog računa automatski naplaćuje s računa korisnika putem kreditne ili debitne kartice.

  • Dobivam li 200 kn popusta na uređaje u webshopu za aktivaciju E-računa ili Trajnog naloga?

    Nažalost ne. Cijene uređaja u webshopu su prikazane s uključenim popustom za aktivaciju E-računa i Trajnog naloga. Bez tih usluga cijena uređaja je 200 kn više.

  • Mogu li putem webshopa zatražiti da mi račun dolazi poštom?

    Nažalost ne. Kod webshop kupovine možete odabrati jedino E-račun. Dostavu računa u papirnatom obliku možete zatražiti naknadno putem Službe za korisnike.

  • Kako aktivirati Trajni nalog putem webshopa?

    Trajni nalog je aktiviran automatski u 3. koraku - Pregled narudžbe, gdje je označeno polje za aktivaciju Trajnog naloga. Ukoliko ne želite aktivirati Trajni nalog, odznačite to polje. Cijena uređaja u košarici povećat će se za 200 kuna, koliko iznosi popust za korištenje Trajnog naloga.

  • Gdje upisujem podatke za Trajni nalog?

    Ukoliko ste prethodno označili da želite aktivirati trajni nalog, u 4. koraku - Osobni podaci, pojaviti će se polja u kojem je potrebno odabrati banku i upisati broj IBAN računa.

  • Mogu li aktivirati Trajni nalog za drugu osobu?

    Da, u u 4. koraku narudžbe - Osobni podaci, možete označiti polje: Vlasnik tekućeg računa kojem se ugovara Trajni nalog je druga osoba. Nakon što označite polje, otvara se polje za unos podataka osobe na koju će glasiti Trajni nalog.

  • Ne možete pronaći svoju banku na popisu za aktivaciju Trajnog naloga?

    Ako na popisu Banka ne možete pronaći vašu banku, na dnu izbornika odaberite opciju: Ostale banke, nakon čega se otvara dijalog: Obavezujem se da ću samostalno ugovoriti trajni nalog u svojoj banci. Prije dospijeća plaćanja trećeg mjesečno računa obavezni ste otići u banku s primjerkom računa i aktivirati Trajni nalog.

  • Povratak na vrh stranice

Dostava uređaja

  • U kojem roku mi stiže uređaj?

    Kod produljenja ugovora, novog ugovora ili prijelaza s bonova na pretplatu, uređaj se isporučuje kroz 3 do 5 radnih dana.

    Kod prijelaza iz druge mreže rok za isporuku je 3 do 5 radnih dana nakon što je napravljen prijenos broja.

  • Plaća li se dostava i koji su dokumenti potrebni za preuzimanje?

    Dostava uređaja je besplatna. Kod preuzimanja dostavljač će vas tražiti osobnu iskaznicu, kao potvrdu identiteta.

  • Kojim putem će mi se dostaviti uređaj?

    Kod produljenja ugovora, novog ugovora ili prijelaza s bonova na pretplatu uređaj ćemo vam poslati dostavnom službom.

  • Mogu li tražiti dostavu uređaja na drugu adresu?

    Da. Tijekom narudžbe moguće je ostaviti podatke za dostavu na drugu adresu. Ukoliko radite prijenos broja isto možete zatražiti od agenta prilikom poziva.

  • Može li uređaj preuzeti druga osoba na moje ime?

    Nažalost ne. Ne postoji zakonska procedura kojom je omogućeno preuzimanje vašeg uređaja od strane druge osobe.

  • Što ako nisam kod kuće kada dođe uređaj?

    Dostavljač će vam ostaviti potvrdu s adresom i radnim vremenom najbliže poslovnice u kojoj možete podići uređaj.

  • Povratak na vrh stranice

Povrat uređaja

  • Kako mogu vratiti uređaj ako nisam zadovoljan kupovinom?

    Uređaj možete vratiti tako da ga jednostavno odbijete preuzeti prilikom dostave ili da ga zapakirate kako ste ga dobili i o svom trošku pošaljete na adresu:

    HT centralno skladište / za Home Delivery
    Vukomerička bb
    10410 Velika Gorica

    Kod slanja uređaja na adresu skladišta, potrebno je poslati pretplatničke podatke, ime dostavne službe i broj paketa, te broj bankovnog računa na koji želite povrat sredstava na webshop@t.ht.hr

    Rok za povrat je 7 radnih dana od potpisa ugovora, odnosno dana narudžbe u slučaju produljenja ugovora.

  • Koliko traje proces povrata?

    Proces povrata uređaja traje 10-ak radnih dana. Po primitku uređaja stornirat ćemo cjelokupnu pretplatu bez naknade.

  • Dostavljen mi je neispravan uređaj. Kako ga mogu vratiti?

    Ako ste dobili oštećen ili neispravan uređaj, HT osigurava povrat istog o svom trošku. Pošaljite vaše podatke s opisom kvara/oštećenja na webshop@t.ht.hr ili se javite agentima na Chatu web stranice Hrvatsko Telekoma.

  • Povratak na vrh stranice

ŽELITE LI DA VAS KONTAKTIRAMO?

Ostavite nam svoje podatke kako bismo vas mogli kontaktirati i odgovoriti na vaša pitanja

mini ANKETA

Ovu stranicu smo kompletno redizajnirali i zanima nas Vaše mišljenje.
Komentari su anonimni i bit će nam od velike pomoći za buduća poboljašnja.

Za pitanja oko ponude tarifa i uređaja molimo Vas kontaktirajte agenta.

Trenutno nema
dostupnih agenata za chat

Još uvijek možete postaviti pitanje o kupnji HT usluga ili proizvoda. Odgovorit ćemo vam u najkraćem roku.

Pošaljite