Slažem se

Hrvatskitelekom.hr koristi kolačiće (eng. 'cookies') radi boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Više o uporabi kolačića saznajte u uvjetima korištenja web stranice. Ako nastavite koristiti naše web stranice smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom kolačića.

Samouslužni servisi

Provjerite status pretplatničkog ugovora

Mobilne i fiksne usluge Hrvatskog Telekoma Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Mobilne usluge", "Telefon", "Internet", "Televizija"

Pregledajte račun

Mobilne i fiksne usluge Hrvatskog Telekoma Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Računi"

Pogledajte ispis poziva

Mobilne usluge Hrvatskog Telekoma Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Mobilne usluge"
Telefon Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Telefon"

Pogledajte ispis Internet spajanja

Mobilne usluge Hrvatskog Telekoma Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Mobilni Internet"
Internet Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Internet"

Pogledajte iskorištenost bonusa

Telefon Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Telefon"

Provjerite stanje računa

Korisnici bonova i pretplatnici mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Naslovnica" ili "Mobilne usluge"
Mobilne usluge Hrvatskog Telekoma Pozivom na 0800 9000 te odabirom opcije 3 u glavnom izborniku
Mobilne usluge Hrvatskog Telekoma Slanjem SMS poruke sadržaja S na 13110
Korisnci bonova Unosom koda *100# te odabirom tipke slušalica za poziv
Korisnici bonova Slanjem prazne SMS poruke na 13230
Korisnici bonova Pozivom na 098 1523 i slušanjem govorne poruke
Telefon Pozivom na 0800 9000 te odabirom opcije 3 u glavnom izborniku

Provjerite dugovanje

Mobilne usluge Hrvatskog Telekoma Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Računi"
Telefon, Internet, Televizija Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Računi"
Mobilne usluge Hrvatskog Telekoma Pozivom na 0800 9000 te odabirom opcije računi u glavnom izborniku
Telefon Pozivom na 0800 9000 te odabirom opcije 3 u glavnom izborniku

Prijavite smetnju

Mobilne usluge Hrvatskog Telekoma, fiksni telefon Na stranicama Moj Telekom Portala klikom na "Prijava smetnje"

Provjerite status prijavljene smetnje

Mobilne usluge Hrvatskog Telekoma, fiksni telefon Na stranicama Moj Telekom Portala klikom na "Pomoć i podrška / Pregled prijavljenih smetnji"

Provjerite podatke o usluzi

Mobilne i fiksne usluge Hrvatskog Telekoma Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Mobilne usluge", "Telefon", "Internet", "Televizija"

Upravljajte tarifama

Korisnici bonova i pretplatnici mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma Na stranicama Moj Telekom Portala klikom na "Mobilne usluge"

Upravljajte opcijama

Korisnici bonova i pretplatnici mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma Na stranicama Moj Telekom Portala klikom na "Mobilne usluge"
Korisnici bonova i pretplatnici mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma Aktivacija opcije:
Slanjem besplatne SMS poruke sadržaja A na 13636 te slijediti upute koje cete dobiti putem SMS-a

Deaktivacija opcije:
Slanjem besplatne SMS poruke sadržaja D na 13636 te slijediti upute koje cete dobiti putem SMS-a

Upravljajte MAXtv programskim paketima

Televizija Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Televizija"

Upravljajte Ti&ja ili Favorite brojevima brojevima

Korisnici bonova i pretplatnici mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma Na stranicama Moj Telekom Portala klikom na "Mobilne usluge"

Naručite tehničke postavke za svoj mobilni uređaj

Mobilne usluge Hrvatskog Telekoma Pozivom na 0800 9000 te odabirom opcije MMS / T-Zones / Internet postavke u glavnom izborniku
Korisnici bonova Pozivom na 098 1520 te odabirom opcije za slanje postavki u glavnom izborniku
Korisnici bonova i pretplatnici mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma Slanjem besplatne SMS poruke sadržaja M na 13598 za MMS
Slanjem besplatne SMS poruke sadržaja W na 13598 za WAP
Slanjem besplatne SMS poruke sadržaja I na 13598 za Web/Internet

Promijenite lozinku za spajanje na Internet

Internet Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Internet"
Internet Pozivom na 0800 9000 te odabirom opcije 2 u glavnom izborniku

Provjerite preostali iznos usluga uključenih u vaš tarifni model ili paket

Mobilne usluge Hrvatskog Telekoma Slanjem SMS poruke sadržaja Stanje na 13110

E-mail postavke

Internet Na stranicama Moj Telekom Portala , unutar izbornika "Internet"

Sigurnosne postavke

Internet Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Internet"

Postavke za Besplatni web prostor

Internet Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Internet"

Provjerite PUK1 broj

Korisnici bonova i pretplatnici mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma Na stranicama Moj Telekom Portala , klikom na "Telekom ID postavke / Usluge vezane uz Telekom ID"

Provjerite MAXtv PIN za kupnju

Televizija Pozivom na 0800 9000, te odabirom opcije 2 u glavnom izborniku
Televizija Putem MAXtv sučelja u glavnom izborniku odaberite Postavke te zatim PIN OPCIJE

Promijenite MAXtv PIN za kupnju

Televizija Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Televizija"
Televizija Putem MAXtv sučelja u glavnom izborniku odaberite Postavke te zatim PIN opcije

Provjerite status realizacije zahtjeva

Telefon, Internet, Televizija Pozivom na 0800 9000 te odabirom opcije 1 u glavnom izborniku

Trenutno nema
dostupnih agenata za chat

Još uvijek možete postaviti pitanje o kupnji HT usluga ili proizvoda. Odgovorit ćemo vam u najkraćem roku.


Pošaljite