Provjerite status pretplatničkog ugovora
|
Mobilne usluge Hrvatskog Telekoma |
Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Mobilne usluge" |
Pregledajte račun
|
Mobilne i fiksne usluge Hrvatskog Telekoma |
Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Računi" |
Pogledajte ispis poziva
|
Mobilne usluge Hrvatskog Telekoma |
Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Mobilne usluge" |
Telefon |
Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Telefon" |
Pogledajte ispis Internet spajanja
|
Mobilne usluge Hrvatskog Telekoma |
Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Mobilni Internet" |
Internet |
Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Internet" |
Pogledajte iskorištenost bonusa
|
Telefon |
Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Telefon" |
Provjerite stanje računa
|
Korisnici bonova i pretplatnici mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma |
Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Naslovnica" ili "Mobilne usluge" |
Mobilne usluge Hrvatskog Telekoma |
Pozivom na 0800 9000 te odabirom opcije 3 u glavnom izborniku |
Mobilne usluge Hrvatskog Telekoma |
Slanjem SMS poruke sadržaja S na 13110 |
Korisnci bonova |
Unosom koda *100# te odabirom tipke slušalica za poziv |
Korisnici bonova |
Slanjem prazne SMS poruke na 13230 |
Korisnici bonova |
Pozivom na 098 1523 i slušanjem govorne poruke |
Telefon |
Pozivom na 0800 9000 te odabirom opcije 3 u glavnom izborniku |
Provjerite dugovanje
|
Mobilne usluge Hrvatskog Telekoma |
Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Računi" |
Mobilne usluge Hrvatskog Telekoma |
Slanjem SMS poruke sadržaja DUG na 13535 |
Telefon, Internet, Televizija |
Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Računi" |
Mobilne usluge Hrvatskog Telekoma |
Pozivom na 0800 9000 te odabirom opcije računi u glavnom izborniku |
Telefon |
Pozivom na 0800 9000 te odabirom opcije 3 u glavnom izborniku |
Prijavite smetnju
|
Mobilne usluge Hrvatskog Telekoma, fiksni telefon |
Na stranicama Moj Telekom Portala klikom na "Prijava smetnje" |
Provjerite status prijavljene smetnje
|
Mobilne usluge Hrvatskog Telekoma, fiksni telefon |
Na stranicama Moj Telekom Portala klikom na "Pomoć i podrška / Pregled prijavljenih smetnji" |
Provjerite podatke o usluzi
|
Mobilne i fiksne usluge Hrvatskog Telekoma |
Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Mobilne usluge", "Telefon", "Internet", "Televizija" |
Upravljajte tarifama
|
Korisnici bonova i pretplatnici mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma |
Na stranicama Moj Telekom Portala klikom na "Mobilne usluge" |
Upravljajte opcijama
|
Korisnici bonova i pretplatnici mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma |
Na stranicama Moj Telekom Portala klikom na "Mobilne usluge" |
Korisnici bonova i pretplatnici mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma |
Aktivacija opcije:
Slanjem besplatne SMS poruke sadržaja A na 13636 te slijediti upute koje cete dobiti putem SMS-a
Deaktivacija opcije:
Slanjem besplatne SMS poruke sadržaja D na 13636 te slijediti upute koje cete dobiti putem SMS-a |
Upravljajte MAXtv programskim paketima
|
Televizija |
Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Televizija" |
Upravljajte Ti&ja ili Favorite brojevima brojevima
|
Korisnici bonova i pretplatnici mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma |
Na stranicama Moj Telekom Portala klikom na "Mobilne usluge" |
Naručite tehničke postavke za svoj mobilni uređaj
|
Mobilne usluge Hrvatskog Telekoma |
Pozivom na 0800 9000 te odabirom opcije MMS / T-Zones / Internet postavke u glavnom izborniku |
Korisnici bonova |
Pozivom na 098 1520 te odabirom opcije za slanje postavki u glavnom izborniku |
Korisnici bonova i pretplatnici mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma |
Slanjem besplatne SMS poruke sadržaja M na 13598 za MMS
Slanjem besplatne SMS poruke sadržaja W na 13598 za WAP
Slanjem besplatne SMS poruke sadržaja I na 13598 za Web/Internet |
Saznajte svoje korisničke podatke za email, internet i MAXtv
|
Fiksne usluge Hrvatskog Telekoma |
Slanjem SMS poruke sadržaja T na broj 81 81 81. Cijena SMS poruke jednaka je cijeni poruke unutar tarife koju koriste. |
Promijenite lozinku za spajanje na Internet
|
Internet |
Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Internet" |
Internet |
Pozivom na 0800 9000 te odabirom opcije 2 u glavnom izborniku |
Provjerite preostali iznos usluga uključenih u vaš tarifni model ili paket
|
Mobilne usluge Hrvatskog Telekoma |
Slanjem SMS poruke sadržaja Stanje na 13110 |
E-mail postavke
|
Internet |
Na stranicama Moj Telekom Portala , unutar izbornika "Internet" |
Sigurnosne postavke
|
Internet |
Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Internet" |
Postavke za Besplatni web prostor
|
Internet |
Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Internet" |
Provjerite PUK1 broj
|
Korisnici bonova i pretplatnici mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma |
Na stranicama Moj Telekom Portala , klikom na "Telekom ID postavke / Usluge vezane uz Telekom ID" |
Provjerite MAXtv PIN za kupnju
|
Televizija |
Pozivom na 0800 9000, te odabirom opcije 2 u glavnom izborniku |
Televizija |
Putem MAXtv sučelja u glavnom izborniku odaberite Postavke te zatim PIN OPCIJE |
Promijenite MAXtv PIN za kupnju
|
Televizija |
Na stranicama Moj Telekom Portala unutar izbornika "Televizija" |
Televizija |
Putem MAXtv sučelja u glavnom izborniku odaberite Postavke te zatim PIN opcije |
Provjerite status realizacije zahtjeva
|
Telefon, Internet, Televizija |
Pozivom na 0800 9000 te odabirom opcije 1 u glavnom izborniku |