Slažem se

Hrvatskitelekom.hr poštuje vašu privatnost. Kolačiće (eng. 'cookies') koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, poboljšanje korisničkog doživljaja, osiguravanje integracije s društevnim mrežama i prikaz(ciljanih) reklamnih sadržaja. Nastavljajući svoju posjetu na našoj web stranici pristajete na to da koristite kolačiće.
Postavke kolačića možete promijeniti u bilo kojem trenutku.

Pitanja i odgovori

Što je Premium podrška?

Premium podrška je napredna podrška od strane educiranih agenata, namijenjena isključivo korisnicima Hrvatskog Telekoma, kreirana u svrhu maksimalnog olakšavanja korištenja modernih tehnologija i uređaja.

Cjenik i kome je usluga namijenjena?

Cijena poziva iznosi 3,49 kn/min za pozive iz fiksne te 4,78 kn/min iz mobilne mreže (PDV uključen), čekanje do javljanja agenta se ne naplaćuje.
Obračunska jedinica je 60 sekundi, a samo trajanje poziva ovisi o složenosti problema (prosječno trajanje je 10 minuta). Usluga je namijenjena korisnicima Hrvatskog Telekoma koji trebaju pomoć pri korištenju modernih tehnologija i uređaja.

Da li će tehnička podrška i na telefonu 0800 9000 i dalje biti besplatna?

Podrška na broju telefona 0800 9000 je i dalje besplatna. Premium podrška podrazumijeva podršku za moderne tehnologije, napredne mogućnosti uređaja te njihovo korištenje (računalo, smartphone, tablet…)

Što treba osigurati prije poziva Premium Podrške?

  • Ugasiti / upaliti mobilni uređaj ili računalo
  • Uređaj treba biti slobodan za korištenje ako je riječ o mobilnom uređaju, potrebno je pozivati s drugog uređaja
  • Potrebna je aktivna internet veza, kako bismo se mogli spojiti daljinskom podrškom ukoliko bude potrebno
  • Ukoliko je potrebno udaljeno spajanje na računalo, potrebno je preuzeti aplikaciju koja omogućava spajanje udaljenim putem:
    - preuzmite aplikaciju za PC računalo
    - preuzmite aplikaciju za Mac računalo

Koliko je sigurno spajanje aplikacije na moje računalo?

Zaštitno kodiranje
Aplikacija za udaljenu podršku u potpunosti je zaštićen pristup računalu jer koristi kodirane izmjene privatnih i javnih RSA kodova i AES (256 Bitnim) kodiranjem sesije. Ova tehnologija temelji se na istim standardima kao ona za HTTPS/SSL i smatra se potpuno sigurnom prema današnjim standardima.
Izmjena kodova također jamči potpunu zaštitu podataka od klijenta do klijenta. To znači da čak ni naši poslužitelji za preusmjeravanje ne mogu čitati podatke koji se emitiraju.

Zaštita pristupa
Osim ID-a partnera, TeamViewer generira lozinku za sesiju koja se mijenja prilikom svakog pokretanja softwarea, a kako bi osigurala dodatnu zaštitu od neovlaštenog pristupa udaljenom sustavu.
Funkcije u kojima je sigurnost važna, poput funkcije prijenosa datoteka, potrebno je dodatno, ručno potvrditi s računala udaljenog partnera.
Također, nevidljivo upravljanje računalom nije moguće. Zbog zaštite podataka, osoba koja sjedi za udaljenim računalom mora znati kada netko pristupa računalu.

Kontaktirajte nas:

podrška
  • Tel: 060 516 000
  • Radno vrijeme: 07:00-22:00
  • Cijena:
  • 3,49 kn/min
    za pozive iz fiksne mreže
  • 4,78 kn/min
    za pozive iz mobilne mreže

ŽELITE LI DA VAS KONTAKTIRAMO?

Ostavite nam svoje podatke kako bismo Vas mogli kontaktirati i odgovoriti na vaša pitanja

Osobne podatke prikupljamo radi kontaktiranja korisnika. Zato je važno da su točno napisani. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka pogledajte u
Politici zaštite privatnosti korisnika HT-a.