Slažem se

Hrvatskitelekom.hr poštuje vašu privatnost. Kolačiće (eng. 'cookies') koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, poboljšanje korisničkog doživljaja, osiguravanje integracije s društevnim mrežama i prikaz(ciljanih) reklamnih sadržaja. Nastavljajući svoju posjetu na našoj web stranici pristajete na to da koristite kolačiće.
Postavke kolačića možete promijeniti u bilo kojem trenutku.

Isključenja

Ne dozvolite da vam telefonski priključak postane opterećenje, preuzmite potpunu kontrolu nad svim situacijama kako ne bi došlo do njegovog isključenja.

Privremeno isključenje priključka na vaš zahtjev

Ukoliko putujete, odlazite na godišnji odmor ili se privremeno selite u inozemstvo, a ne želite u to vrijeme plaćati telefonski račun, svoj priključak možete privremeno isključiti:

  • jednom tijekom kalendarske godine i to do 3 mjeseca ili od 3 do 6 mjeseci
  • troškovi ponovnog uključenja naplaćuju se u skladu s cjenikom tk usluga

Isključenje priključka zbog duga

Ukoliko je vaš priključak iz vama nepoznatih razloga isključen zbog duga po računima, a niste uočili prethodne mjere naplate potraživanja poput opomene i glasovne poruke, obratite nam se na 0800 9000 (privatni korisnici) ili 0800 9100 (poslovni korisnici).

Dobro je znati:

  • ukoliko ni nakon dostavljene pisane Opomene zbog duga po računu niste podmirili sporno dugovanje u predviđenom roku, pozivamo vaš priključak i automatskom govornom porukom vas upozoravamo na evidentirani dug
  • ukoliko se ni nakon obavijesti putem govorne poruke u predviđenom roku ne podmire dugovanja, slijedi privremeno isključenje vašeg priključka zbog duga po računima
  • nakon podmirenja vašeg računa uplata će biti vidljiva radnim danom u roku od 24h do 48h

Nakon privremenog isključenja, odnosno nakon što je onemogućen odlazni promet, još jednom podsjećamo na nepodmireno dugovanje prije trajnog isključenja i to glasovnim i pisanim porukama.

SMS za korisnike mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma

Postovani, zbog nepodmirenog dugovanja ubrzo ce vam biti onemogucene i dolazne usluge. Molimo vas da sto prije podmirite sva dospjela dugovanja. Vas HT

Glasovna poruka za korisnike fiksnih usluga Hrvatskog Telekoma

Poštovani!
Molimo Vas da ovu važnu poruku govornog automata Hrvatskog Telekoma saslušate do kraja, jer Vam želimo skrenuti pozornost da, unatoč svim našim prethodnim opomenama, privremenom isključenju ovog telekomunikacijskog priključka, Vaše dugovanje po dospjelim računima za obavljene telekom usluge još uvijek nije podmireno. Ukupan iznos nepodmirenog dugovanja iznosi x.xxx,xx kuna.
Kako ne bi došlo do raskida pretplatničkog odnosa, molimo Vas da dugovanje podmirite odmah nakon primitka ove poruke. U protivnom, biti ćemo primorani trajno isključiti Vaš telefonski priključak.
Ukoliko ste dugovanje u međuvremenu podmirili, zahvaljujemo se, te Vas molimo da ovu poruku smatrate nevažećom. Za sve dodatne informacije možete nam se obratiti na besplatni broj 0800 9000 za privatne korisnike ili 0800 9100 za poslovne korisnike. Zahvaljujemo Vam na suradnji i nadamo se kako ćete i dalje ostati korisnik naše govorne usluge.
Vaš Hrvatski Telekom”

ŽELITE LI DA VAS KONTAKTIRAMO?

Ostavite nam svoje podatke kako bismo vas mogli kontaktirati i odgovoriti na vaša pitanja

Osobne podatke koje ste naveli prikupljamo u svrhe kontaktiranja korisnika. Ujedno jamčite da su podaci koje ste naveli Vaši osobni podaci. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u
Politici zaštite privatnosti korisnika HT-a.