Računi

Što znači koja stavka, gdje i kako mogu platiti, koje su prednosti SEPA izravnog terećenja, kako plaćati iz inozemstva, platio sam dug - kako mogu ponovo koristiti usluge, kako mogu podnijeti prigovor…

Što znači koja stavka na računu?

Na računu je naplaćena stavka "Usluge s dodanom vrijednošću". Kakve su to usluge?

Gdje i kako mogu platiti račun?

Gdje i kako mogu platiti račune Hrvatskog Telekoma?

Kako plaćati na Platomatu?

Kako mogu saznati iznos računa koji trebam podmiriti?

Mogu li račun platiti kreditnom karticom?

Koja je razlika: trajni nalog - izravno terećenje - SEPA izravno terećenje?

Ako već imam uslugu "izravno terećenje", moram li nešto učiniti kako bih plaćao SEPA izravnim terećenjem?

Koje su prednosti SEPA izravnog terećenja?

Želim račune plaćati SEPA izravnim terećenjem

Kako mogu platiti račune iz inozemstva?

Račun nije plaćen, stigla je opomena

Što se događa ako kasnim s plaćanjem?

Kako mogu saznati iznos dugovanja i izvršiti uplatu?

Naplaćuje li se naknada za dobivenu pisanu opomenu?

Obračunavaju li se zatezne kamate za kašnjenje s plaćanjem?

Što je potrebno napraviti nakon što me kontaktira agencija za naplatu?

Što se događa u slučaju neplaćanja računa koji su proslijeđeni u agencije za naplatu?

Zašto mogu primiti poziv, a ne mogu pozivati sa svog broja? Zašto ne mogu ni primiti poziv ni pozivati sa svog broja?

Platio sam dug, želim koristiti usluge

Što je potrebno napraviti za ponovno uključenje usluge – telefona, interneta, TV-a ili mobitela?

Naplaćuje li se naknada za ponovno uključenje?

Zašto mi je priključak isključen ako sam dugovanje podmirio u predviđenom roku, ali putem opće uplatnice?

Zašto moj priključak još nije uključen ako sam dugovanje podmirio i uplata je vidljiva?

Račun koji sam dobio nije točan

Prvi račun koji ste dobili je različit od dogovorenog iznosa? Primili ste račun većeg iznosa od uobičajenog? Više je mogućih razloga povećanja računa. Saznajte neke od najčešćih razloga i kako spriječiti neželjeno povećanje računa ubuduće.

Zašto imam obračunate dvije pretplate?

Informacije i prigovor

Kome se mogu obratiti za detaljnu analizu mog računa, odnosno ako imam prigovor na račun?

Što se događa nakon podnošenja prigovora?

Što ako niste zadovoljni rješenjem Vašeg prigovora?

Slažem se

Hrvatskitelekom.hr poštuje vašu privatnost. Kolačiće (eng. 'cookies') koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, poboljšanje korisničkog doživljaja, osiguravanje integracije s društevnim mrežama i prikaz(ciljanih) reklamnih sadržaja. Nastavljajući svoju posjetu na našoj web stranici pristajete na to da koristite kolačiće.
Postavke kolačića možete promijeniti u bilo kojem trenutku.

Trenutno nema
dostupnih agenata za chat

Još uvijek možete postaviti pitanje o kupnji HT usluga ili proizvoda. Odgovorit ćemo vam u najkraćem roku.

Osobne podatke koje ste naveli prikupljamo u svrhe kontaktiranja korisnika. Ujedno jamčite da su podaci koje ste naveli Vaši osobni podaci. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u
Politici zaštite privatnosti korisnika HT-a.

Pošaljite