Pojašnjenje računa

Saznajte što znači pojedina stavka vašeg mjesečnog računa.

Račun za usluge Hrvatskog Telekoma ima istu strukturu za sve korisnike i vrste usluga.
Kako biste bolje razumjeli pojedine stavke koje čine vašu mjesečnu potrošnju, upoznajte izgled HT računa i saznajte točno značenje korištenih izraza.

Jasan i jednostavan prikaz svih vaših troškova

Kontakt podaci, upute za slanje prigovora i načini plaćanja

Korisne informacije, savjeti i aktualne vijesti iz HT-a

Izgled mjesečnog računa

Kliknite na pojedini segment računa za više informacija.

Uplatnica se nalazi na drugoj strani računa.

Prikaz pojedinih naknada i potrošnje za sve usluge nalazi se na specifikaciji koju dobivate uz mjesečni račun. Detaljni pregled potrošnje za svaki pretplatnički broj dobivate u zasebnoj detaljnoj specifikaciji. Ako želite dobivati detaljne specifikacije za svaki broj, aktivirajte tu opciju na Moj Telekom Portalu.

Brzo pronađite najvažnije informacije

Kliknite na informaciju koju tražite i saznajte gdje se ona nalazi.

Aktivirajte eRačun

Za još jednostavnije plaćanje računa Hrvatskog Telekoma aktivirajte uslugu e-račun. Time ćete umjesto tiskanog računa u poštanski sandučić, mjesečne račune dobivati na svoju e-mail adresu ili Moj Telekom Portal.

Saznajte više

Korisne aplikacije

Moj Telekom HR

Upravljajte svojim Telekom uslugama i plaćajte račune karticom putem mobitela. Preuzmite mobilnu aplikaciju Moj Telekom HR



Saznajte više o Moj Telekom Portalu

mPlatomat

mPlatomat aplikacijom možete kod kuće skenirati i više računa, a potom odjednom platiti na Platomatu, bez papirnatog primjerka računa.



Saznajte više o mPlatomatu

Osnovni podaci računa

U ovom segmentu naći ćete aktualnu adresu, OIB i web lokacije Hrvatskog Telekoma te kalendarski mjesec na koji se račun odnosi.

Ovdje se također nalaze osobni podaci pretplatnika:

  • Ime i prezime / naziv tvrtke
  • Vaša adresa
  • Vaš osobni ili poslovni OIB
  • Oznaka korisnika (ovo je koristan podatak ako zovete korisničku podršku)
  • Broj računa (trebate ga navesti ukoliko imate pitanja za ovaj račun)

Ako primijetite grešku u svojim osobnim podacima, možete ih sami izmijeniti putem Moj Telekom Portala ili kontaktirati korisničku podršku.

Vrste usluga koje koristite

Putem sljedećih ikona imate brzi pregled svih vrsta usluga koje su vam uključene u mjesečnu naknadu tarifa:

  • Mobilna linija
  • Mobilni Internet
  • Fiksni telefon
  • Fiksni Internet (ADSL ili optički)
  • ICT/Cloud
  • Data usluge
  • Televizija (MAXtv putem interneta ili satelita)
  • Magenta 1

Nove usluge možete naručiti putem HT webshopa, a svojim trenutnim uslugama i opcijama možete upravljati putem Moj Telekom Portala.

Dobro je znati

Svaki mjesec ćemo vas na ovom mjestu obavijestiti o novostima u ponudi Hrvatskog Telekoma te davati korisne savjete kako biste dobili najviše od svojih telekom usluga.

Također, ovdje će vam pisati obavijest ukoliko imate nepodmirenih dugovanja.

Pregled mjesečnih troškova

Ovo je glavni dio vašeg računa u kojem su prikazani sumarni iznosi prema sljedećim stavkama:

1. Naknade za tarife
Ovdje su prikazani troškovi naknade za tarife koje koristite i pripadajuće popuste. Prikazani iznos čini zbroj svih mjesečnih naknada za pretplatu i to za sve vaše usluge. Ako imate pretplatu za nekoliko usluga, npr. fiksni internet, telefon i MAXtv – ovo je ukupni iznos za sve vaše usluge.

2. Potrošnja
Tu je prikazan trošak prometa unutar i izvan tarife: pozivi, prijenos podataka, platne usluge, videoteka, usluge i sadržaji drugih pružatelja usluga i sl. Prikazani iznos je zbroj svih potrošnji za sve vaše usluge.

3. Dodatne usluge i naknade
Ovo je sumarni iznos naknada za sve dodatne usluge koje ste koristili. To mogu biti dodatni MAXtv paketi, naknada za pristup mobilnoj mreži i tarifne opcije.

Detaljni prikaz troškova iz ove tri kategorije naći ćete u specifikaciji računa koju primate uz dokument računa. U specifikaciji su jasno naznačene pojedinačne stavke za svaku kategoriju koje čini sumu što je prikazana na računu. Ako primate račun za više korisnika i pretplatničkih linija onda možete zatražiti primanje i detaljne specifikacije za svaki broj na kojima ćete imati najdetaljniji pregled potrošnje. Primanje detaljne specifikacije možete zatražiti na Moj Telekom Portalu.

Nakon pregleda troškova, na računu su prikazani iznosi za oporezivi i neoporezivi dio računa, PDV i ukupan iznos koji trebate platit.
Ovdje se također nalazi i datum dospijeća do kojega trebate podmiriti svoj račun.

Ako ne želite brinuti o pravodobnom plaćanju računa te želite izbjeći moguće penale, zatezne kamate i privremeno isključenje usluga, aktivirajte plaćanje trajnim nalogom.

Kontakt podaci i upute za prigovore

Imate li pitanja u vezi svojeg računa ili usluga, ovdje ćete naći kontakte naše korisničke podrške pa nam se možete javiti načinom koji vam najviše odgovara. Ne zaboravite da je korisnička podrška Hrvatskog Telekoma aktivna i na svim popularnim društvenim mrežama, naše profile pronaći ćete pri samom vrhu računa.

Ako ste primijetili nepravilnosti u računu i želite podnijeti prigovor, ovdje se nalaze kontakt informacije te upute koje informacije trebate navesti prilikom slanja prigovora.
Saznajte više o prigovorima i privremenom isključenju usluga.

Na drugoj strani donjeg dijela računa s korisnim informacijama nalazi se vaša uplatnica, tako da te podatke uvijek imate pri ruci čak i ako bacite ostatak tiskanog računa.

Kako platiti račun

U ovom dijelu pronaći ćete informacije o načinima na koje možete platiti svoj mjesečni račun.
Saznajte više o načinima plaćanja računa.
Saznajte više o e-račnu.

Ovdje ćete pronaći važne informacije za plaćanje računa, IBAN i poziv na broj.

Savjeti za plaćanje i isključenje

Ukoliko niste podmirili prethodne račune, moguće je da su vam neke usluge privremeno isključene. Ovdje pronađite osnovne informacije što učiniti u tom slučaju, a na HT web stranicama možete saznati više o prijevremenom isključenju usluga.

Slažem se

Hrvatskitelekom.hr poštuje vašu privatnost. Kolačiće (eng. 'cookies') koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, poboljšanje korisničkog doživljaja, osiguravanje integracije s društevnim mrežama i prikaz(ciljanih) reklamnih sadržaja. Nastavljajući svoju posjetu na našoj web stranici pristajete na to da koristite kolačiće.
Postavke kolačića možete promijeniti u bilo kojem trenutku.

ŽELITE LI DA VAS KONTAKTIRAMO?

Ostavite nam svoje podatke kako bismo vas mogli kontaktirati i odgovoriti na vaša pitanja

Osobne podatke prikupljamo radi kontaktiranja korisnika. Zato je važno da su točno napisani. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka pogledajte u
Politici zaštite privatnosti korisnika HT-a.