Pojašnjenja računa

Saznajte što znači pojedina stavka vašeg mjesečnog računa

Račun za usluge Hrvatskog Telekoma ima istu strukturu za sve korisnike i vrste usluga.
Kako biste bolje razumjeli pojedine stavke koje čine vašu mjesečnu potrošnju, upoznajte izgled HT računa i saznajte točno značenje korištenih izraza.

Jasan i jednostavan prikaz svih vaših troškova

Kontakt podaci, upute za slanje prigovora i načini plaćanja

Korisne informacije, savjeti i aktualne vijesti iz HT-a

Izgled mjesečnog računa za mobilne usluge

Kliknite na pojedini segment računa za više informacija.

Uplatnica se nalazi na drugoj strani računa.

Prikaz pojedinih naknada i potrošnje za sve usluge nalazi se na specifikaciji koju dobivate uz mjesečni račun. Detaljni pregled potrošnje za svaki pretplatnički broj dobivate u zasebnoj detaljnoj specifikaciji. Ako želite dobivati detaljne specifikacije za svaki broj, aktivirajte tu opciju na Moj Telekom Portalu.

Specifikacija mjesečnog računa za mobilne usluge

Kliknite na pojedini segment računa za više informacija.

Izgled mjesečnog računa za fiksne usluge

Kliknite na pojedini segment računa za više informacija.

Uplatnica se nalazi na drugoj strani računa.

Prikaz pojedinih naknada i potrošnje za sve usluge nalazi se na specifikaciji koju dobivate uz mjesečni račun. Detaljni pregled potrošnje za svaki pretplatnički broj dobivate u zasebnoj detaljnoj specifikaciji. Ako želite dobivati detaljne specifikacije za svaki broj, aktivirajte tu opciju na Moj Telekom Portalu.

Specifikacija mjesečnog računa za fiksne usluge

Kliknite na pojedini segment računa za više informacija.

Brzo pronađite najvažnije informacije

Kliknite na informaciju koju tražite i saznajte gdje se ona nalazi.

Aktivirajte e-račun

Za još jednostavnije plaćanje računa Hrvatskog Telekoma aktivirajte uslugu e-račun. Time ćete, umjesto tiskanog računa u poštanski sandučić, mjesečne račune dobivati na Moj Telekom aplikaciju, Moj Telekom Portal ili e-mailom.

Saznajte više

E-račun najbrže platite aplikacijom

Moj Telekom

Upravljajte Telekom uslugama i plaćajte račune karticom putem mobitela. Preuzmite mobilnu aplikaciju Moj Telekom HR.

Saznajte više


Saznajte više o Moj Telekom Portalu

Osnovni podaci računa

U ovom segmentu naći ćete aktualnu adresu, OIB i web lokacije Hrvatskog Telekoma te kalendarski mjesec na koji se račun odnosi.

Ovdje se također nalaze osobni podaci pretplatnika:

  • Ime i prezime / naziv tvrtke
  • Vaša adresa
  • Vaš osobni ili poslovni OIB
  • Oznaka korisnika (ovo je koristan podatak ako zovete korisničku podršku)
  • Broj računa (trebate ga navesti ukoliko imate pitanja za ovaj račun)

Ako primijetite grešku u osobnim podacima, možete ih sami izmijeniti putem Moj Telekom Portala ili kontaktirati korisničku podršku.

Vrste usluga koje koristite

Sljedeće ikone omogućuju brzi pregled svih vrsta usluga u mjesečnoj naknadi tarifa kada vam je na računu uključena i:


  • mobilna tarifa
  • tarifa mobilnog interneta
  • tarifa fiksnog telefona
  • tarifa fiksnog Interneta (ADSL)
  • usluga televizije
  • ICT/Cloud usluga
  • neka od DATA usluga

Nove usluge naručite u HT webshopu, a uslugama i opcijama upravljajte u Moj Telekom mobilnoj aplikaciji ili na Moj Telekom Portalu.

Dobro je znati

Svaki mjesec ćemo vas na ovom mjestu obavijestiti o novostima u ponudi Hrvatskog Telekoma te davati korisne savjete kako biste dobili najviše od telekom usluga.

Status dugovanja

Ako su svi vaši računi podmireni, ovdje će pisati: „Na dan DD.MM.YYYY. podmireni su svi vaši prethodni računi. Hvala!".

Ako imate dugovanja, ovdje će pisati: „Na dan DD.MM.YYYY. nepodmiren iznos Vaših dospjelih neutuženih obveza iznosi x kn. Dugovanje možete podmiriti koristeći Poziv na broj s ovog računa, na način da dugovanje od x kn pribrojite iznosu ovog računa. Ovu obavijest zanemarite ukoliko ste u međuvremenu podmirili dug.

Pregled mjesečnih troškova

Ovo je glavni dio vašeg računa u kojem su prikazani sumarni iznosi prema sljedećim stavkama:

1. Naknade za tarife
Ovdje su prikazani troškovi naknade za tarife koje koristite i pripadajuće popuste. Prikazani iznos čini zbroj svih mjesečnih naknada za pretplatu i to za sve vaše usluge. Ako imate pretplatu za nekoliko usluga, npr. mobilna tarifa i mobilni internet – ovo je ukupni iznos za sve vaše usluge.

2. Potrošnja
Tu je prikazan trošak prometa unutar i izvan tarife: pozivi, SMS poruke, prijenos podataka i ostala potrošnja. Prikazani iznos je zbroj svih potrošnji za sve vaše usluge.

3. Dodatne usluge i naknade
Ovo je sumarni iznos naknada za sve dodatne usluge koje ste koristili. To mogu biti:

  • dodatne opcije (npr. Maxtv2GO, Deezer, Internet opcije i druge opcije ovisno o aktivnoj tarifi),
  • naknada za pristup mobilnoj mreži,
  • platne usluge i sadržaji drugih pružatelja usluga (npr. SMS parking) i sl.

Detaljni prikaz troškova iz ove tri kategorije naći ćete u specifikaciji računa koju primate uz dokument računa. U specifikaciji su jasno naznačene pojedinačne stavke za svaku kategoriju koje čine sumu koja je prikazana na računu, i to istim brojevima 1, 2 i 3 kao na naslovnici. Ako primate račun za više korisnika i pretplatničkih linija, možete zatražiti primanje detaljne specifikacije za svaki broj na Moj Telekom Portalu. Nakon pregleda troškova 1, 2 i 3, na računu su prikazani iznosi za oporezivi i neoporezivi dio računa, PDV i ukupan iznos koji trebate platiti.

Ovdje se također nalazi i datum dospijeća do kojega trebate podmiriti račun.

Ako ne želite brinuti o rokovima te želite izbjeći moguće penale, zatezne kamate i privremeno isključenje usluga, aktivirajte plaćanje trajnim nalogom/izravnim terećenjem.

Kontakt podaci i upute za prigovore

Imate li pitanja u vezi računa ili usluga, ovdje ćete naći kontakte naše korisničke podrške pa nam se možete javiti načinom koji vam najviše odgovara. Ne zaboravite da je korisnička podrška Hrvatskog Telekoma aktivna i na svim popularnim društvenim mrežama. Naše profile pronaći ćete pri samom vrhu računa.

Ako ste primijetili nepravilnosti u računu i želite podnijeti prigovor, ovdje se nalaze kontakt informacije te upute koje informacije trebate navesti prilikom slanja prigovora.
Saznajte više o prigovorima i privremenom isključenju usluga.

Na drugoj strani donjeg dijela računa s korisnim informacijama nalazi se vaša uplatnica, tako da te podatke uvijek imate pri ruci čak i ako bacite ostatak tiskanog računa.

Kako platiti račun

U ovom dijelu pronaći ćete informacije o načinima na koje možete platiti svoj mjesečni račun.
Saznajte više o načinima plaćanja računa.
Saznajte više o e-računu.

Ovdje ćete pronaći važne informacije za plaćanje računa, IBAN i poziv na broj.

Savjeti za plaćanje i isključenje

Ako niste podmirili prethodne račune, moguće je da su vam neke usluge privremeno isključene. Ovdje pronađite osnovne informacije što učiniti u tom slučaju, a na HT web stranicama možete saznati više o prijevremenom isključenju usluga.

Osnovni podaci računa

Osnovni podaci računa

U naknadama tarifa prikazana je mjesečna naknada vaše tarife, te popusti na nju.

Stupac „Obračunato“ ovdje će biti prazan.

Osnovni podaci računa

U sekciji „Potrošnja“ prikazan je vaš promet. U stupcu „Količina“ brojka označava broj događaja koje ste ostvarili u mjesecu za koji ste dobili račun (npr. broj ostvarenih odlaznih poziva, broj poslanih SMS poruka, broj spajanja na internet).

U stupcu „Obračunato“ prikazana je informacija o ukupno ostvarenom prometu u tekućem mjesecu (npr, 3h i 24 min znači da ste ukupno imali toliko odlaznih poziva prema drugim nacionalnim fiksnim mrežama; 2.853,8 MB znači da ste imali ukupno toliko internetskog prometa).

Promet uključen u mjesečnu naknadu paketa/tarife ili kvotu opcije najčešće je obračunat po 0 kn. Promet koji nije uključen u mjesečnu naknadu paketa/tarife ili kvotu opcije obračunat je najčešće različito od 0 kn po službenom cjeniku.

Osnovni podaci računa

U dodatnim uslugama prikazane su usluge/naknade koje najčešće nisu obavezne i koje se mogu aktivirati uz obaveznu tarifu.

Neke dodatne usluge/opcije obračunavaju se isključivo u punom ugovorenom iznosu s količinom 1 i ne mogu biti obračunate proporcionalno danima korištenja u mjesecu uključenja/isključenja.

Za dodatne usluge (npr, SMS parking i platna usluga) količina će biti 1 ili veća i ona ovisi o broju obavljenih transakcija.

Osnovni podaci računa

Pod informativnim stavkama najčešće će se prikazivati rata za uređaj koji ste preuzeli kod sklapanja ugovornog odnosa. U konkretnom slučaju „15/24“ znači da je od 24 ukupne rate plaćeno 9 rata, a da je 15 rata preostalo za platiti u narednom razdoblju.

Osnovni podaci računa

Ovdje su prikazane informacije temeljem kojeg članka i kojeg zakona je neka usluga oslobođena plaćanja PDV-a.

Osnovni podaci računa

U ovom segmentu naći ćete aktualnu adresu, OIB i web lokacije Hrvatskog Telekoma te kalendarski mjesec na koji se račun odnosi.

Ovdje se također nalaze osobni podaci pretplatnika:

  • Ime i prezime / naziv tvrtke
  • Vaša adresa
  • Vaš osobni ili poslovni OIB
  • Oznaka korisnika (ovo je koristan podatak ako zovete korisničku podršku)
  • Broj računa (trebate ga navesti ukoliko imate pitanja za ovaj račun)

Ako primijetite grešku u osobnim podacima, možete ih sami izmijeniti putem Moj Telekom Portala ili kontaktirati korisničku podršku.

Vrste usluga koje koristite

Sljedeće ikone omogućuju vam brzi pregled svih vrsta usluga u mjesečnoj naknadi tarifa kada je na računu uključena:


  • i mobilna tarifa
  • i tarifa mobilnog interneta
  • i tarifa fiksnog telefona
  • i tarifa fiksnog interneta (ADSL)
  • i usluga televizije
  • i ICT/Cloud usluga
  • neka od DATA usluga

Nove usluge naručite u HT webshopu, a uslugama i opcijama upravljajte u Moj Telekom mobilnoj aplikaciji ili na Moj Telekom Portalu.

Dobro je znati

Svaki mjesec ćemo vas na ovom mjestu obavijestiti o novostima u ponudi Hrvatskog Telekoma te davati korisne savjete kako biste dobili najviše od telekom usluga.

Status dugovanja

Ako su svi vaši računi podmireni, ovdje će pisati: „Na dan DD.MM.YYYY. podmireni su svi vaši prethodni računi. Hvala!".

Ako imate dugovanja, ovdje će pisati: „Na dan DD.MM.YYYY. nepodmiren iznos Vaših dospjelih neutuženih obveza iznosi x kn. Dugovanje možete podmiriti koristeći Poziv na broj s ovog računa, na način da dugovanje od x kn pribrojite iznosu ovog računa. Ovu obavijest zanemarite ukoliko ste u međuvremenu podmirili dug.

Pregled mjesečnih troškova

Ovo je glavni dio vašeg računa u kojem su prikazani sumarni iznosi prema sljedećim stavkama:

1. Naknade za tarife
Ovdje su prikazani troškovi naknade za pakete koje koristite i pripadajuće popuste. Prikazani iznos čini zbroj svih mjesečnih naknada za pretplatu i to za sve vaše usluge. Ako imate pretplatu za nekoliko usluga, npr. paket (koji se sastoji od fiksnog interneta, telefona i televizije) i dodatan fiksni telefon – ovo je ukupni iznos za sve vaše usluge.

2. Potrošnja
Tu je prikazan trošak prometa unutar i izvan paketa: npr. pozivi, prijenos podataka i ostala potrošnja. Prikazani iznos je zbroj svih potrošnji za sve vaše usluge.

3. Dodatne usluge i naknade
Ovo je sumarni iznos naknada za sve dodatne usluge koje ste koristili. To mogu biti dodatni MAXtv paketi, opcije, platne usluge, usluge i sadržaji drugih pružatelja usluga i sl.

Detaljni prikaz troškova iz ove tri kategorije naći ćete u specifikaciji računa koju primate uz dokument računa. U specifikaciji su jasno naznačene pojedinačne stavke za svaku kategoriju koje čini sumu što je prikazana na računu. Ako primate račun za više korisnika onda možete zatražiti primanje i detaljne specifikacije za svaki broj na Moj Telekom Portalu.

Nakon pregleda troškova, na računu su prikazani iznosi za oporezivi i neoporezivi dio računa, PDV i ukupan iznos koji trebate platiti. Ovdje se također nalazi i datum dospijeća do kojega trebate podmiriti svoj račun.

Ako ne želite brinuti o pravodobnom plaćanju računa te želite izbjeći moguće zatezne kamate i privremeno isključenje usluga, aktivirajte plaćanje trajnim nalogom/izravnim terećenjem.

Kontakt podaci i upute za prigovore

Imate li pitanja u vezi svojeg računa ili usluga, ovdje ćete naći kontakte naše korisničke podrške pa nam se možete javiti načinom koji vam najviše odgovara. Ne zaboravite da je korisnička podrška Hrvatskog Telekoma aktivna i na svim popularnim društvenim mrežama. Naše profile pronaći ćete pri samom vrhu računa.

Ako ste primijetili nepravilnosti u računu i želite podnijeti prigovor, ovdje se nalaze kontakt informacije te upute koje informacije trebate navesti prilikom slanja prigovora.
Saznajte više o prigovorima i privremenom isključenju usluga.

Na drugoj strani donjeg dijela računa s korisnim informacijama nalazi se vaša uplatnica, tako da te podatke uvijek imate pri ruci čak i ako bacite ostatak tiskanog računa.

Kako platiti račun

U ovom dijelu pronaći ćete informacije o načinima na koje možete platiti svoj mjesečni račun.
Saznajte više o načinima plaćanja računa.
Saznajte više o e-račnu.

Ovdje ćete pronaći važne informacije za plaćanje računa, IBAN i poziv na broj.

Savjeti za plaćanje i isključenje

Ako niste podmirili prethodne račune, moguće je da su vam neke usluge privremeno isključene. Ovdje pronađite osnovne informacije što učiniti u tom slučaju, a na HT web stranicama možete saznati više o prijevremenom isključenju usluga.

Osnovni podaci računa

Osnovni podaci računa

U naknadama tarifa prikazana je mjesečna naknada vaše tarife i popusti na nju.

U stupcu „Količina“ ispisat će se 1 samo ako je usluga korištena cijeli mjesec.

Prvi mjesec kada je usluga ugovorena (npr, 15. dana u mjesecu), broj u stupcu „Količina“ će biti manji od 1 (npr.0,54). Taj broj proporcionalan je danima korištene usluge, kao i iznos u kn.

Stupac „Obračunato“ ovdje će biti prazan.

Osnovni podaci računa

U sekciji „Potrošnja“ prikazan je vaš promet. U stupcu „Količina“ brojka označava broj događaja koje ste ostvarili u mjesecu za koji ste dobili račun (npr. broj ostvarenih odlaznih poziva).

U stupcu „Obračunato“ prikazana je informacija o ukupno ostvarenom prometu u tekućem mjesecu (npr, 57 min i 46 s znači da ste ukupno imali toliko odlaznih poziva prema drugim nacionalnim fiksnim mrežama).

Promet uključen u mjesečnu naknadu paketa/tarife ili kvotu opcije najčešće je obračunat po 0 kn. Promet koji nije uključen u mjesečnu naknadu paketa/tarife ili kvotu opcije obračunat je najčešće različito od 0 kn po službenom cjeniku.

Osnovni podaci računa

U dodatnim uslugama prikazane su usluge/naknade koje nisu obavezne i koje se mogu aktivirati uz obavezni paket/tarifu.

U stupcu „Količina“ ispisat će se 1 samo ukoliko je usluga korištena cijeli mjesec. Neke dodatne usluge/opcije obračunavaju se isključivo u punom ugovorenom iznosu s količinom 1 i ne mogu biti obračunate proporcionalno danima korištenja u mjesecu uključenja/isključenja.

Prvi mjesec kada je usluga ugovorena (npr, 15. dana u mjesecu), broj u stupcu „Količina“ može biti manji od 1 (npr.0,54). Taj broj proporcionalan je danima korištene usluge, kao i iznos u kn.

Slažem se

Naša Web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u POSTAVKAMA.

Trenutno nema
dostupnih agenata za chat

Još uvijek možete postaviti pitanje o kupnji HT usluga ili proizvoda. Odgovorit ćemo vam u najkraćem roku.

Osobne podatke koje ste naveli prikupljamo u svrhe kontaktiranja korisnika. Ujedno jamčite da su podaci koje ste naveli Vaši osobni podaci. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u
Politici zaštite privatnosti korisnika HT-a.

Pošaljite