Slažem se

Hrvatskitelekom.hr poštuje vašu privatnost. Kolačiće (eng. 'cookies') koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, poboljšanje korisničkog doživljaja, osiguravanje integracije s društevnim mrežama i prikaz(ciljanih) reklamnih sadržaja. Nastavljajući svoju posjetu na našoj web stranici pristajete na to da koristite kolačiće.
Postavke kolačića možete promijeniti u bilo kojem trenutku.

Brzo riješite smetnje na ht uslugama, u bilo koje doba dana ili noći!

  • Samostalno provjerava ispravnost vaše linije
  • Smetnje na uslugama rješava za nekoliko minuta
  • Dostupan vam je u svakom trenutku putem računala, mobitela ili fiksnog telefona
  • Ne čekate javljanje operatera niti dolazak tehničara u vaš dom

Najmoćniji alat za rješavanje smetnji

Ako imate smetnju na jednoj od HT usluga: MAXadsl, MAXtv, MAXtv SAT i HALO, Virtualni tehničar će sam pokrenuti sve potrebne provjere i spojiti se na vaš modem ili MAXtv prijamnik, izvršiti izmjene postavki i ponovo uključiti vaše uređaje.

Kako pokrećete virtualnog tehničara

1.Korak

Posjetite Moj Telekom Portal putem računala ili mobitela te u lijevom izborniku kliknite na Riješite smetnju (na mobitelu Smetnje)

2.Korak

Na stranici pregleda prijavljenih smetnji kliknite na gumb Riješite smetnju

3.Korak

Odaberite uslugu na kojoj imate poteškoće

4.Korak

Odaberite vrstu smetnje i pokrenite Virtualnog tehničara koji će započeti provjeru usluge

Virtualnog tehničara možete pokrenuti i putem telefona

Nazovite broj 0800 9000 te birajte tipku 2, potom odaberite provjeru linije i prijavu smetnje za uslugu na kojoj imate poteškoće. Virtualni tehničar će započeti s provjerama, a kad završi s popravkom povratno će vas nazvati i obavijestiti vas o statusu rješavanja smetnje.

ŽELITE LI DA VAS KONTAKTIRAMO?

Ostavite nam svoje podatke kako bismo vas mogli kontaktirati i odgovoriti na vaša pitanja

Osobne podatke prikupljamo radi kontaktiranja korisnika. Zato je važno da su točno napisani. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka pogledajte u
Politici zaštite privatnosti korisnika HT-a.

Trenutno nema
dostupnih agenata za chat

Još uvijek možete postaviti pitanje o kupnji HT usluga ili proizvoda. Odgovorit ćemo vam u najkraćem roku.

Osobne podatke koje ste naveli prikupljamo u svrhe kontaktiranja korisnika. Ujedno jamčite da su podaci koje ste naveli Vaši osobni podaci. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u
Politici zaštite privatnosti korisnika HT-a.

Pošaljite