Slažem se

Hrvatskitelekom.hr koristi kolačiće (eng. 'cookies') radi boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Više o uporabi kolačića saznajte u uvjetima korištenja web stranice. Ako nastavite koristiti naše web stranice smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom kolačića.

Pretražite našu bazu znanja za odgovore na najčešća pitanja o HT uslugama i uređajima.

Kontaktirajte nas

Polja označena zvjezdicom su obavezna.

Molimo da detaljno opišete vaš problem ili upit kako bismo vam mogli što brže i točnije odgovoriti.

Molimo da upišete sve podatke kako bismo vam mogli najbolje pomoći.

upisati s predbrojem, npr. 012345678

Za rješavanje prigovora zakonski rok je 15 dana, ali potrudit ćemo se odgovoriti vam što prije.

Gdje sve možete potražiti pomoć

Online chat

Chat agenti odmah će odgovoriti na vaša pitanja.

Radno vrijeme: 07:00 - 23:00

Odgovor u roku: 0 min

Samouslužni servisi

Zaboravili ste PIN ili PUK?
Želite saznati stanje računa?
Online upute dostupne 0-24

Moj telekom portal

Preuzmite svoje e-račune, pogledajte ispis poziva, riješite smetnju i još mnogo više. Kreirajte svoj profil i ostvarite najbolje od HT usluga.

Telefonska podrška

Podrška za privatne korisnike: 0800 9000

Radno vrijeme: 00:00 - 24:00

Najbolje vrijeme za poziv:
08:00-10:00, 17:00-20:00

Premium podrška: 060 516 000

Radno vrijeme: 07:00 - 22:00

Odgovor u roku: 0 min

Cijena poziva prema usluzi Premium podrška iznosi 3,49 kn/min za pozive iz fiksne mreže / 4,78 kn/min za pozive iz mobilne mreže (PDV uključen)

T-Centri

Potražite stručne savjete, isprobajte najnovije uređaje te najbolju optičku i mobilnu mrežu u Hrvatskoj.

Odgovor u roku: 21 min

Najbolje vrijeme za posjetu:
11:00-14:00, 19:00-20:00

Trebate informacije o uslugama za svoju tvrtku?

Korisnička podrška za poslovne korisnike je tu da vam pomogne

Trenutno nema
dostupnih agenata za chat

Još uvijek možete postaviti pitanje o kupnji HT usluga ili proizvoda. Odgovorit ćemo vam u najkraćem roku.


Pošaljite