Slažem se

Hrvatskitelekom.hr poštuje vašu privatnost. Kolačiće (eng. 'cookies') koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, poboljšanje korisničkog doživljaja, osiguravanje integracije s društevnim mrežama i prikaz(ciljanih) reklamnih sadržaja. Nastavljajući svoju posjetu na našoj web stranici pristajete na to da koristite kolačiće.
Postavke kolačića možete promijeniti u bilo kojem trenutku.

Prednosti usluge
cloud call centar

  • Brza aktivacija (u roku 30 min) bez početnih troškova
  • Plaćate samo onoliko koliko koristite
  • Aplikaciji možete pristupiti s računala ili mobilnog uređaja
  • Svi komunikacijski kanali su odmah dostupni unutar jedne aplikacije
  • Stručna korisnička podrška 24/7
  • Uređivanje naprednih opcija (IVR, ključni korisnici, lista zabranjenih kontakata)

Pogodno za sve
djelatnosti

  • Direktna prodaja, veleprodaja
  • Turizam, hotelijerstvo, ugostiteljstvo
  • Specijalizirani prodajni lanci
  • Taxi službe
  • Osiguravajuća društva, banke
  • Internet poslovanje
  • Promidžbene kampanje (političke stranke, vladine i nevladine organizacije)

Kako radi cloud call centar?

Kako radi cloud call centar

Kako koristiti uslugu

Korištenje usluge ne ovisi o lokaciji na kojoj se nalazite. Spojite se na aplikaciju i definirajte broj agenata i radno vrijeme call centra, snimite poruku u govornom pretincu te odlučite želite li snimati razgovore.

Što je potrebno za korištenje usluge

Osim same aplikacije, potrebna vam je internetska veza, zvučnik, mikrofon i računalo. Brojeve svojih fiksnih ili mobilnih telefona možete prijaviti u aplikaciju i koristiti ih za rad u pozivnom centru.

IVR

Snimanje najavne poruke koja se javlja prilikom pozivanja vašeg pozivnog centra i mogućnost izbornika koji usmjerava tel. pozive na određenog agenta.

Vremensko preusmjeravanje poziva

Podešavanje radnog vremena pozivnog centra te definiranje pravila usmjeravanja poziva izvan radnog vremena (izgovor poruke o radnom vremenu; govorna pošta, preusmjeravanje na dežuran broj).

Crna lista odlaznih i dolaznih poziva

Stavite broj na crnu listu i odredite što će pozivatelj vašeg call centra "čuti" (znak zauzeća, određenu poruku, govornu poštu).

Snimanje dolaznih i odlaznih poziva

Sami odredite želite li snimati dolazne i/ili odlazne pozive. Snimke se čuvaju godinu dana uz mogućnost online preslušavanja ili preuzimanje istih na vaše računalo.

Prioritet pozivatelja i preferirani agent

Po telefonskom broju pozivatelja unaprijed odredite tko je njegov agent ili koji vaši pozivatelji nemaju čekanja u redu.

Kako izgleda Cloud Call Centar aplikacija?

1. Nadzorna ploča

Cloud Call Centar aplikacija - Hrvatski Telekom

Prikaži veću sliku

2. Aplikacija

Cloud Call Centar aplikacija - Hrvatski Telekom 2

Prikaži veću sliku

Sve pakete možete besplatno isprobati 30 dana

Cloud Call
Centar S

Cloud Call
Centar M

Cloud call
Centar L

149,00

kn/mj.

249,00

kn/mj.

349,00

kn/mj.

Telefon, Fax, Email, Chat, SMS

Telefon, Fax, Email, Chat, SMS

Telefon, Fax, Email, Chat, SMS

Licence za rad do 2 agenta istovremeno (moguće aktivirati dodatne licence)

Licence za rad do 2 agenta istovremeno (moguće aktivirati dodatne licence)

Licence za rad do 2 agenta istovremeno (moguće aktivirati dodatne licence)

Vremensko preusmjeravanje poziva (izvan radnog vremena pozivi se mogu preusmjeriti na određeni telefonski broj)

Vremensko preusmjeravanje poziva (izvan radnog vremena pozivi se mogu preusmjeriti na određeni telefonski broj)

Snimanje dolaznih i odlaznih poziva

Snimanje dolaznih i odlaznih poziva

Govorna pošta (mogućnost definiranja vlastite govorne poruke koja se javlja kada pozivni centar ne radi)

Govorna pošta (mogućnost definiranja vlastite govorne poruke koja se javlja kada pozivni centar ne radi)

Preferirani agent za određenog korisnika (pozivni centar prepoznaje telefonski broj i upućuje na određenog agenta)

Preferirani agent za određenog korisnika (pozivni centar prepoznaje telefonski broj i upućuje na određenog agenta)

Lista ključnih korisnika (prioritizacija definiranih telefonskih brojeva kojima se agenti odmah javljaju bez čekanja)

Lista zabranjenih kontakata (tzv. "crna lista" definiranih telefonskih brojeva kojima se odbija poziv ili na koje se ne može uputiti poziv)

Cloud call centar

Dodatne usluge

Cloud call centar dodatne usluge

Cijene su bez PDV-a.

Isprobajte besplatno Cloud Call Centar ili pošaljite upit za više informacija, ponudu ili sastanak

Isprobajte odmah Pošaljite upit

Koristan sadržaj

Imate još pitanja?

  • Moram li uslugu koristiti na određenoj lokaciji?

    Ne, jedna od prednosti Cloud usluge je što nema instalacije te usluzi možete pristupiti s bilo koje lokacije. S posla, od kuće u pokretu.

  • Što je potrebno za rad usluge?

    Potreban vam je samo Internet pristup i računalo/tablet kako bi mogli pristupiti aplikaciji.

  • Mogu li jedan mjesec imati 20 licenci za agente, a idući 5?

    Naravno, broj agenta možete prilagoditi svaki mjesec Vašim potrebama i na taj način maksimalno optimizirati troškove.

  • Naš Call centar radi od 08 do 16, da li je moguće unaprijedit odrediti takvo radno vrijeme?

    Pomoću vremenskog preusmjeravanja, sami određujete radno vrijeme vašeg kontaktnog centra. Ovisno o vašim željama određujete što se događa nakon kraja radnog vremena. Primjer izgovara se poruka da vas se nazove u uredovno vrijeme ili da se ostavi govorna poruka.

  • Podržan je i govorni pretinac?

    Točno, istome možete pristupiti s bilo koje lokacije, te preslušati ili preuzeti snimke.

Sva pitanja i odgovori

Imate pitanje? Naša ICT podrška na raspolaganju vam je 24/7.

Kontaktirajte nas

Ne da Vam se tipkati? Nazovite nas, 0800 0005.

Želite postati naš ICT partner? Ostvarimo zajednički uspjeh, Pridružite nam se.

Više od 30.000 tvrtki i obrta koristi naše ICT usluge

Isprobajte inovativne tehnologije

U Zagrebu ste ili okolici i želite isprobati naše poslovne usluge uživo? Posjetite Business Showroom Hrvatskog Telekoma — prvi telekomunikacijski multimedijalni centar u Hrvatskoj koji predstavlja jedinstven prodajno-izložbeni prostor s objedinjenom inovativnom ponudom ICT usluga.

Dogovorite sastanak

Ako kojim slučajem ne možete do Business Showrooma, posjetite jedan od T-Centara.

Showroom Showroom Showroom

Naučite kako vam ICT i Cloud usluge mogu pomoći da unaprijedite svoje poslovanje!

Posjetite ICT Akademiju

ŽELITE LI DA VAS KONTAKTIRAMO?

Ostavite nam svoje podatke kako bismo vas mogli kontaktirati i odgovoriti na vaša pitanja

Osobne podatke koje ste naveli prikupljamo u svrhe kontaktiranja korisnika. Ujedno jamčite da su podaci koje ste naveli Vaši osobni podaci. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u
Politici zaštite privatnosti korisnika HT-a.