Slažem se

Hrvatskitelekom.hr poštuje vašu privatnost. Kolačiće (eng. 'cookies') koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, poboljšanje korisničkog doživljaja, osiguravanje integracije s društevnim mrežama i prikaz(ciljanih) reklamnih sadržaja. Nastavljajući svoju posjetu na našoj web stranici pristajete na to da koristite kolačiće.
Postavke kolačića možete promijeniti u bilo kojem trenutku.

DRaaS (Disaster Recovery As A Service) je Cloud usluga koja omogućuje tvrtkama da u Cloudu repliciraju krucijalno važne servere, podatke i aplikacije te ih tako zaštite u slučaju prirodne ili ljudski izazvane katastrofe. DRaaS potencijalno štedi ogromne količine novca, omogućavajući tvrtkama poslovanje bez prekida i gubitka podataka.

Pošaljite upit

Razlozi za odabir usluge

Cloud disaster recovery

Kome je usluga namijenjena?


Koliko će novca vaša tvrtka izgubiti ako najvažnija aplikacija koju koristite nije u funkciji tijekom jednog dana? Koliko ćete novca izgubiti ako trajno izgubite iznimno važne podatke? Ako vam se od iznosa izgubljenog novca zavrtilo u glavi, onda je krajnje vrijeme da implementirate DRaaS.

DRaaS (Disaster Recovery As A Service) je idealan za tvrtke koje koriste servere i ne mogu dozvoliti nedostupnost ili gubitak svojih poslovno kritičnih podataka i aplikacija u slučaju nesreće (ljudske pogreške, kvar servera, prirodne nepogode i sl.)

Primjeri poslovno iznimno važnih aplikacija i podataka:
CRM, ERP, komunikacijske i financijske aplikacije, web trgovine, usluge plaćanja i procesiranja transakcija, document management, web aplikacije s puno korisnika, real-time data aplikacije, osjetljivi podaci i sl.

Banke i osiguranja

Energetika

Državne institucije

Telekomunikacije

Trgovački lanci

IT tvrtke

Zdravstvene ustanove

Mediji

Zrakoplovna industrija

Logistika

Za što mogu koristiti Cloud Disaster Recovery ?

REPLIKACIJA SUSTAVA

Automatska replikacija korisnikovih aplikacija i podataka.

DOSTUPNOST U SLUČAJU KATASTROFE

Poslovanje se odvija neprekinuto jer aplikacije nastavljaju s radom u podatkovnom centru, gdje se nalaze i sigurno pohranjeni podaci.

OPORAVAK OD KATASTROFE

Vraćanje produkcije iz HT Data Centra na primarnu korisničku lokaciju.

TESTIRANJE PLANA ZA DATA RECOVERY

Eliminiranje planiranog vremena zastoja. Korisnik usluge može izvršiti održavanje svojih servera bez zastoja u radu.

TESTIRANJE APLIKACIJA U PODATKOVNOM CENTRU (DEV SANDBOX)

Korisnik može testirati nove aplikacije u podatkovnom centru bez ometanja poslovanja tvrtke.

Prednosti

Bez velikih investicija

DRaaS je usluga u Cloudu, što znači da nema kapitalnih ulaganja u skupu informatičku opremu. Uslugu plaćate u mjesečnim naknadama po principu "plati koliko potrošiš".

Jedinstveno rješenje

Jedino rješenje na svijetu koje podržava Data Recovery i fizičkih i virtualnih servera. Konkurencija podržava samo Data Recovery virtualnih servera.

Cjelovito rješenje

Naše DRaaS rješenje obuhvaća sve, od analize stanja do planiranja, implementacije i održavanja rješenja.

Tier 7 standardizacija

Jedino rješenje koje podržava TIER 7, koje se tretira kao standard bez gubitka podataka u izvanrednim okolnostima - zero data lost.

Najsuvremeniji centar

Korisnički podaci smješteni su u našem najmodernijem data centru u Hrvatskoj.

Fleksibilnost

Naše DRaaS rješenje moguće je integrirati s već postojećim korisnikovim sustavima.

Tehnička podrška

U slučaju bilo kakvih problema naši IT stručnjaci na raspolaganju su vam 24/7.

Kako radi cloud disaster recovery

Nakon analize korisničkih potreba i izrade Disaster Recovery plana pokreće se replikacija servera korisnika prema HT data centru. Lokacija korisnika se optičkim linkom povezuje s HT data centrom u kojem se nalaze replicirani korisnički serveri, podaci, aplikacije i servisi. U slučaju katastrofe na lokaciji korisnika (ljudska pogreška, kvar servera ili prirodna nepogoda) osiguran je kontinuitet poslovanja jer se produkcija prebacuje na replicirane servere u HT data centru. Korisnik kasnije ima mogućnost zadržati i nastaviti svoje poslovanje na HT infrastrukturi ili vratiti sve na svoju primarnu lokaciju.

HT DRaaS usluga uključuje:

Savjetovanje i izrada plana

  • Konzultantske usluge sa IT stručnjacima
  • Snimka stanja korisničkog okruženja
  • Izrada Disaster Recovery Plana (DRP)

Implementacija i održavanje

  • Instalacija DRaaS poslužitelja (fizički ili virtualni)
  • Podešavanje operativnih sustava poslužitelja prema korisničkom okruženju
  • Instalacija agenata na poslužitelje koje treba replicirati na DR lokaciju
  • Povezivanje korisničkih poslužitelja sa HT Data Centrom
  • Pregled uspješnosti replikacije
  • Testiranje DR procedure  (simulacija u izoliranom okruženju)
  • Održavanje i ažuriranje DR poslužitelja
  • Mogućnost testiranja i simulacije DR-a u pravom okruženju (Failback,/FailOver)

Pošaljite upit

Cloud Disaster Recovery rješenje za Combis - Case study

Hrvatski Telekom je u suradnji s tvrtkom COMBIS d.o.o., najvećim sistemskim integratorom u Hrvatskoj, uspješno implementirao i testirao Cloud Disaster Recovery rješenje

Saznajte više

KORISTAN SADRŽAJ

Imate još pitanja?

  • Što je Disaster Recovery (DR)?

    Disaster Recovery (DR) je proces, politike i procedure vezane uz pripremu za oporavak ili nastavak tehnologijske infrastrukture kritične za organizaciju nakon prirodne ili ljudski izazvane katastrofe. Pri čemu se oporavak fokusira na IT tehnologiju ili sustav koji podržavaju poslovne funkcije.

  • Što je Disaster Recovery as a Service (DRaaS)?

    DRaaS je skraćenica od Disaster Recovery as a Service. Riječ je o tehnologiji i platformi koja replicira korisničke podatke u najmodernij podatkovni centar Hrvatskog Telekoma (oblak). Za razliku od standardnog DR-a gdje korisnik ima velika ulaganja u vlastitu infrastrukturu i podatkovne centre, ovdje su svi troškovi svedeni na minimum i podaci se spremaju u oblak.

  • Što je Disaster Recovery Site?

    Disaster Recovery Site je prostor (podatkovni centar) koji se u pravilu nalazi na sekundarnoj lokaciji i koji služi za realizaciju Disaster Recovery procesa.

  • Trebam li investirati u nove servere, data centar ili kolokaciju kako bi koristio ovu uslugu?

    Ne, svi podaci se repliciraju u HT Cloud infrastrukturu i korisnik nema nikakvih dodatnih troškova.

  • Što je Disaster Recovery plan (DRP) i čemu služi?

    Kod izrade tehničkog rješenja koje je jedinstveno za svakog korisnika, ključnu ulogu ima planiranje procedure u izvanrednim okolnostima i njen oporavak. Upravo DRP (Disaster Recovery Plan) kojega HT stručnjaci rade zajedno sa korisnikom, detaljno prikazuje i opisuje proces replikacije korisničkih servisa prema HT Data Centru. U planu su detaljno navedene sve korisničke usluge, aplikacije i servisi koji se štite, te je opisana procedura kojim redoslijedom se oni podižu i aktiviraju u slučaju katastrofe.

  • Što je RPO i RTO?

    RPO je kratica za Recovery Point Objective. To je maksimalno predefinirano vrijeme u kojemu se korisnički podatak mora replicirati u HT podatkovni centar. Točka Oporavka (RPO) je vrijeme na koju će se vratiti infrastruktura kada se ponovno aktivira.
    RTO označava Vrijeme Oporavka, odnosno Recovery Time Objective, i prikazuje period koji je potreban za ponovnu uspostavu korisničke infrastrukture nakon katastrofe, tj. koliko dugo je potrebno za popraviti sustav kada je nešto pošlo po zlu.
    HT stručnjaci će zajedno sa Vama napraviti kompletnu analizu svih servisa i podataka koji se štite, te izračunati optimalni RPO i RTO za vaše poslovanje.

  • Gdje mogu pronaći cijenu usluge?

    Cijena ovisi o korisničkoj infrastrukturi koju je potrebno replicirati. Kako se infrastruktura razlikuju od korisnika do korisnika tako i cijene variraju. Ključni faktor za definiranje cijene po serveru je broj jezgri servera, veličina diska i memorije. HT stručno osoblje će izaći na procjenu na korisničku lokaciju i definirati cijene te izraditi ponudu za korisnika.

Sva pitanja i odgovori

Želite postati naš ICT partner? Ostvarimo zajednički uspjeh, Pridružite nam se.

Imate pitanje? Naša ICT podrška na raspolaganju vam je 24/7.

Kontaktirajte nas

Više od 30.000 tvrtki i obrta koristi naše ICT usluge

Isprobajte inovativne tehnologije

U Zagrebu ste ili okolici i želite isprobati naše poslovne usluge uživo? Posjetite Business Showroom Hrvatskog Telekoma — prvi telekomunikacijski multimedijalni centar u Hrvatskoj koji predstavlja jedinstven prodajno-izložbeni prostor s objedinjenom inovativnom ponudom ICT usluga.

Dogovorite sastanak

Ako kojim slučajem ne možete do Business Showrooma, posjetite jedan od T-Centara.

Showroom Showroom Showroom

Naučite kako vam ICT i Cloud usluge mogu pomoći da unaprijedite svoje poslovanje!

Posjetite ICT Akademiju

ŽELITE LI DA VAS KONTAKTIRAMO?

Ostavite nam svoje podatke kako bismo vas mogli kontaktirati i odgovoriti na vaša pitanja

Osobne podatke koje ste naveli prikupljamo u svrhe kontaktiranja korisnika. Ujedno jamčite da su podaci koje ste naveli Vaši osobni podaci. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u
Politici zaštite privatnosti korisnika HT-a.