Slažem se

Hrvatskitelekom.hr poštuje vašu privatnost. Kolačiće (eng. 'cookies') koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, poboljšanje korisničkog doživljaja, osiguravanje integracije s društevnim mrežama i prikaz(ciljanih) reklamnih sadržaja. Nastavljajući svoju posjetu na našoj web stranici pristajete na to da koristite kolačiće.
Postavke kolačića možete promijeniti u bilo kojem trenutku.

Cloud ljudski resursi

Uštedite vrijeme i novac - upravljajte hr podacima i procesima na jednom mjestu!

Cloud Ljudski resursi je jedina Cloud aplikacija u potpunosti prilagođena hrvatskim zakonima. Omogućuje vam efikasno upravljanje HR podacima i procesima na jednom mjestu.

Pošaljite upit

ZAŠTO ODABRATI USLUGU?
Izazovi u upravljanju ljudskim resursima

Nepovezanost kadrovske i plaća

Dvije ili više aplikacija ili baza podataka, duplo ažuriranje nepovezanih podataka u excelu.

Posebne tablice za razvojne aktivnosti

Otežana kontrola troškova, analiza, učinaka, kompetencija i dr.

Puno neintegriranih evidencijskih procesa

Matična knjiga, osobni karton zaposlenika, prijave na mirovinsko i zdravstveno, prosjeci plaća, bolovanja, rješenja i dr.

Otežana usklađenost sa propisima

Zakon o radu, Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima i dr.

Kome je usluga namijenjena

50-500-zaposlenih

Tvrtke s 50 do 500 zaposlenih

vise-20-zaposlenih

Tvrtke s više od 20-ak zaposlenih – prvenstveno preko Računovodstvenih servisa

turisticki-sektor

Turistički sektor - paketi Turizam osnovni i Turizam napredni (potreba praćenja sezonskih radnika)

Za što se sve koristi usluga?

usluga

Kadrovska evidencija (podržani zakonski propisani podaci, dinamične analize i samostalnost u korištenju)

usluga

Automatizirana izrada ugovora za zaposlenike i rješenja godišnjih odmora

usluga

Kompletan i jednostavan obračun plaće

usluga

Praćenje godišnjih odmora zaposlenika

usluga

Mogućnost nagrađivanja zaposlenika prema ciljevima i učinku

usluga

Ispis svih zakonski propisanih izvješća

usluge

Upravljanje linijama odgovornosti

usluge

Praćenje evidencije radnog vremena

usluge

Uvid u bolovanja i ostala prisustva i odsutstva

usluge

Praćenje edukacije zaposlenih

Prednosti Cloud Ljudskih resursa

Uz smanjenje troškova papira, pisača i održavanja sustava za održavanje ljudskim resursima ostvarujete značajnu financijsku uštedu. Koristite uslugu Cloud Ljudski resursi i postignite značajne uštede:

automatizacija-procesa

Automatizacija procesa

Automatizacijom procesa vezanih za odjel ljudskih resursa možete ubrzati komunikaciju među odjelima u vašoj tvrtki.

  • Komunikacija se iznimno poboljšava posebice u slučaju kad je poduzeće smješteno na više različitih lokacija
  • Self service pristup za managere i zaposlenike smanjuje nepotrebno trošenje vremena zaposlenika na čekanje za predaju raznih zahtjeva (godišnji, bolovanje, službena putovanja, potvrde)
  • Zaposlenicima preostaje više vremena za strateške projekte
usteda

Uštede

Uz smanjenje troškova papira, pisača i održavanja sustava za održavanje ljudskim resursima ostvarujete značajnu financijsku uštedu. Koristite uslugu Cloud Ljudski resursi i postignite značajne uštede:

  • Poduzeća više nemaju troškove servera i licenci
  • Povećavaju se produktivni sati
  • Usluga sadrži i zakonska pravila koja mogu automatski ukazati na nepotrebne troškove, npr. isplaćivanje troškova prijevoza i toplog obroka zaposlenicima koji su na bolovanju
  • Omogućuje se praćenje i izvještavanje o svim troškovima ljudskih resursa, npr. radnici prema vrstama rada, poslovi prema vrstama rada – ukupni trošak administracije, proizvodnje, itd.
zakonska-uskladjenost

Zakonska usklađenost

Napa usluga je u potpunosti usklađena sa svim zakonskim regulativama i pravilnicima u Republici Hrvatskoj. Usluga se automatski ažurira u skladu s izmjenama u zakonima.

  • Brzo reagiranje i prilagodba novim ili izmijenjenim zakonima: proces se definira na jednom mjestu, nema potrebe za dolazak stručnjaka u poduzeće i instalaciju i prilagodbu novom rješenju, nema skidanja zakrpa, updateova i sl.
  • Konzultanti usluge su dostupni za savjetodavnu podršku prilikom izmjena, dok se kod većih zakonskih promjena organiziraju stručne edukacije i radionice za postojeće korisnike
tradicionalno-vs-cloud

Tradicionalno vs. Cloud rješenje

Naplata se vrši prema sistemu „plati koliko koristiš“. Usluga se naplaćuje putem mjesečnih naknada. Nemate početnih ulaganja u IT infrastrukturu niti troškova održavanja servera.

podrska-24h

Podrška 24/7

Naša domaća stručna ICT tehnička podrška koja vam je dostupna 24/7 cijele godine. Podrška je dostupna putem telefona, e-maila i daljinskim pristupom.

  • 24 sata dnevno, 7 dana tjedno, 365 dana godišnje vam je dostupna korisnička podrška
  • Dodatno, poslovna podrška dostupna je svakim radnim danom od 08:00 – 20:00 sati.
  • Lokalna hrvatska stručna ICT tehnička podrška
  • Podrška putem telefona i e-maila
  • Podrška daljinskim pristupom: naši djelatnici se mogu spojiti izravno na vaše računalo i otkloniti poteškoću
sigurnost

Sigurnost

Svi HR podaci i procesi su smješteni na jednom mjestu u sigurnom i najmodernijem HT Data centru u Hrvatskoj uz redovitu dnevnu sigurnosnu pohranu (backup).

  • U slučaju kvara ili gubitka računala svi su podaci sačuvani i dostupni praktički odmah
  • Data centar zadovoljava zahtjevan TIER 3 standard što znači da je platforma visoke raspoloživosti
  • Operativni nadzor Data centra i zaštita od neovlaštenog pristupa obavlja se 24 sata dnevno
  • Prostorije su klimatizirane te zaštićene od požara inertnim plinom
  • Serveri na kojima su podaci smješteni su visoko pouzdani, velikih performansi i zaštićeni vatrozidom (firewall)

Isprobajte kako radi naša usluga I iz prve ruke se uvjerite u njenu učinkovitost!

Isprobajte demo

Pristupni podaci:
Username: anica.anic
Password: HRM1203!

CJENIK

PRONAĐITE SVOJU SAVRŠENU KOMBINACIJU!

 

Osnovni*

Extra*

Potpuni*

Napredni*

Enterprise*

Mjesečno po zaposleniku 45 kn/mj 60 kn/mj 80 kn/mj 120 kn/mj 170 kn/mj
Kadrovska evidencija Da Da Da Da Da
Organizacijske jedinice i sistematizacija radnih mjesta Da Da Da Da Da
Obračun plaća Da Da Da Da Da
Obračun drugog dohotka Da Da Da Da Da
Evidencija radnog vremena Da Da Da Da Da
Kalendar godišnjih odmora - Da Da Da Da
Ugovori - Da Da Da Da
Školovanja i dodatna znanja - Da Da Da Da
Radna osposobljenost - Da Da Da Da
Certifikati i isprave - Da Da Da Da
Specifični uvjeti i zahtijevana osposobljenost po radnim mjestima - Da Da Da Da
Self Service (usluga dostupna svim zaposlenicima) - Opcija* Da Da Da
Upravljanje školovanjima i treninzima - Opcija* - Da Da
Upravljanje poslovnim putovanjima - Opcija* - Da Da
Upravljanje sustavom zapošljavanja - Opcija* - - Da
Upravljanje kompetencijama - Opcija* - - Da
Upravljanje učinkom - Opcija* - - Da
Upravljanje karijerom - Opcija* - - Da
360° Feedback - Opcija* - - Da

Pošaljite upit

Pošaljite upit

Pošaljite upit

Pošaljite upit

Pošaljite upit

Prikaži sve

* Cijena svake opcije je 20kn/mj po licenci. Cijene su izražene bez PDV-a.

 

Turizam osnovni*

Turizam napredni*

Mjesečno po zaposleniku 100 kn/mj 150 kn/mj
Kadrovska evidencija i baza sezonskih radnika Da Da
Organizacijska struktura i katalog poslova Da Da
Obračun plaća (za stalne, sezonce i stalne sezonce) Da Da
Obračun drugog dohotka Da Da
Evidencija radnog vremena (automatski obračun prema vrstama rada i tipu ugovora) Da Da
Self Service Da Da
Godišnji odmori (povezani s kalkulatorom isteka ugovora/aneksa) Da Da
Ugovori Da Da
Školovanja i dodatna znanja Da Da
Upravljanje sezonskim radnicima (planiranje rada, sati preraspodjele, kalkulator isteka ugovora/aneksa) Da Da
1 profesionalna licenca Da Da
Kalendar godišnjih odmora Da Da
Radna osposobljenost stalnih i sezonskih radnika - Da
Certifikati i isprave - Da
Specifični uvjeti i zahtijevana osposobljenost po radnim mjestima (higijenski minimum i sl.) - Da
Kontroling - posebni pregledi i analize po svim vrstama rada i svim tipovima ugovora za planiranje i praćenje radnih sati - Da
-

Pošaljite upit

Pošaljite upit

Prikaži sve

* Cijene su izražene bez PDV-a.

Zatražite neobvezujuću ponudu i dogovorite
sastanak s našim predstavnikom

Pošaljite upit

Koristan sadržaj

Imate još pitanja?

  • Što mi omogućuje usluga?

    Cloud Ljudski resursi (engleski „Cloud HR – Human Resources“) je usluga koja nudi cjelovito rješenje za tvrtke različitih veličina. Rješenje obuhvaća različite aspekte, od samoga upravljanja Ljudskim resursima do obračuna plaća i planiranja godišnjih odmora, a sve su funkcionalnosti dostupne preko Interneta. Korisnici mogu koristiti uslugu bez potrebe za velikim investicijama u informatičku infrastrukturu te plaćaju onoliko koliko je koriste.

  • Koje su osnovne prednosti ovog rješenja za zaposlenike, a koje za menadžere?

    Uporabom ovog naprednog rješenja planiranje i provođenje svakodnevnih aktivnosti vezanih uz Ljudske resurse i za menadžere i za zaposlenike postaje preglednije i jednostavnije. Zahvaljujući objedinjenom sučelju, sve HR funkcionalnosti su međusobno povezane, a svi HR procesi integrirani u sustav što primjerice omogućava brzu implementaciju novih zakonskih obveza i procesa. Praksa je pokazala da se uvođenjem ovog rješenja značajno podigla kvaliteta HR usluga te olakšao svakodnevni posao i menadžerima i zaposlenicima. Svaki zaposlenik može imati pristup usluzi Cloud Ljudski resursi koji koristi kao self-service, a menadžerima sustav omogućava alate za cijeli niz aktivnosti u upravljanju ljudima i procesima.

  • Koje funkcionalnosti Cloud Ljudskih resursa postoje i kako se koriste?

    Unutar usluge je moguće koristiti gotovo sve HR funkcionalnosti. Primjerice upravljanje učinkom, upravljanje karijerom i edukacijama, 360 povratnu informaciju, HR administraciju i administraciju isplate plaća zatim upravljanje putovanjima, upravljanje zapošljavanjem, godišnjim odmorima, opisima radnih uloga, vremenskom prisutnošću te upravljanje zadacima. Spomenute funkcionalnosti omogućavaju centralno održavanje podataka o organizaciji cijele kompanije te administracije radnika što osigurava točnost i pouzdanost podataka te su svi moduli međusobno povezani unutar sustava.

  • Koje su najznačajnije koristi koje je ova usluga donijela poduzeću?

    Budući da zaposlenici i menadžeri na jednom mjestu imaju pristup svim informacijama potrebnima za upravljanje HR aktivnostima svi procesi su uvelike skraćeni, a poslovanje je ubrzano, s minimalnim zastojem, što doprinosi zadovoljstvu svih uključenih. Na primjer, kod zapošljavanja može se ubrzati odobravanje u svim fazama procesa selekcije primjenom automatskog preusmjeravanja po nivoima koji sudjeluju u odobravanju. Također, kao svakoj odgovornoj kompaniji od velike važnosti je i činjenica da je Cloud Ljudski resursi sustav ekološki napredan budući da značajno smanjuje potrošnju papira te se sve aktivnosti, poput isplatnih listi, obračuna za godišnje odmore i slično, obavljaju putem weba.

  • U kojoj mjeri se sami zaposlenici mogu uključiti u rad usluge Cloud Ljudski resursi?

    Želje i razvoj kompetencija zaposlenika svakodnevno se mogu pratiti kako bi tvrtka bila što uspješnija. Upravo Cloud Ljudski resursi sustav zaposlenicima, naravno pored razgovora s nadređenim, pomaže u razmjeni jasnih i transparentnih informacija primjerice vezano na postavljene ciljeve i dogovorene mogućnosti razvoja. Na taj način svaki zaposlenik vrlo jednostavno prati svoj razvoj i napredak unutar kompanije, ostvarene ciljeve i postignute nagrade. Dodatno, što se administracije tiče, zaposlenici svojim podacima pristupaju kroz self service model pa tako putem aplikacije Cloud Ljudski resursi planiraju godišnje odmore, dobivaju isplatne liste, imaju pristup evidenciji svih edukacija itd. Iskustvo je pokazalo da su sustav zaposlenici odlično prihvatili što pokazuje i podatak da se u prosjeku dnevno više od polovice zaposlenika prijavljuje u njega.

Sva pitanja i odgovori

Želite postati naš ICT partner? Ostvarimo zajednički uspjeh, Pridružite nam se.

Imate pitanje? Naša ICT podrška na raspolaganju vam je 24/7.

Kontaktirajte nas

Ne da Vam se tipkati? Nazovite nas, 0800 0005.

Više od 30.000 tvrtki i obrta koristi naše ICT usluge

Isprobajte inovativne tehnologije

U Zagrebu ste ili okolici i želite isprobati naše poslovne usluge uživo? Posjetite Business Showroom Hrvatskog Telekoma — prvi telekomunikacijski multimedijalni centar u Hrvatskoj koji predstavlja jedinstven prodajno-izložbeni prostor s objedinjenom inovativnom ponudom ICT usluga.

Dogovorite sastanak

Ako kojim slučajem ne možete do Business Showrooma, posjetite jedan od T-Centara.

Showroom Showroom Showroom

Naučite kako vam ICT i Cloud usluge mogu pomoći da unaprijedite svoje poslovanje!

Posjetite ICT Akademiju

ŽELITE LI DA VAS KONTAKTIRAMO?

Ostavite nam svoje podatke kako bismo vas mogli kontaktirati i odgovoriti na vaša pitanja

Osobne podatke prikupljamo radi kontaktiranja korisnika. Zato je važno da su točno napisani. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka pogledajte u
Politici zaštite privatnosti korisnika HT-a.