ORGANIZIRAJTE SVOJE POSLOVANJE, POVEĆAJTE PRODAJU I ZADOVOLJSTVO KORISNIKA

Microsoft Dynamics CRM (Customer relationship management) vam omogućuje upravljanje odnosima s klijentima u svim fazama marketinga, prodaje i podrške.

  • Namijenjeno tvrtkama koje žele

    • Poboljšati prodaju
    • Osigurati izvrsnu podršku korisnicima
    • Efikasnije planirati prodaju
    • Analizirati poslovne rezultate
    • Uštedjeti vrijeme i novac
  • Zašto Microsoft Dynamics CRM?

    Zato što je riječ o rješenju koje je prilagođeno vašim potrebama:

    • Podiže produktivnost i time smanjuje troškove, a povećava prihode
    • Skraćuje prodajni ciklus
    • Omogućuje poboljšanje zadovoljstva korisnika što doprinosi smanjenju troškova i donosi veće prihode
    • Već poznato sučelje koje olakšava korištenje sustavom
    • Moguć pristup putem web sučelja, mobilnih i tablet aplikacija ili putem Outlooka
    • Moguća integracija s Office 365 uslugom
    • Moguća integracija i s rješenjima koja nisu bazirana na Microsoft tehnologiji
  • Zašto ponuda Hrvatskog Telekoma?

    • Povoljnija cijena Microsoft Dynamics CRM-a ukoliko imate Office 365 uslugu iz naše ponude
    • Implementaciju rješenja izvodi partner InfoCumulus, certificiran za CRM rješenja
    • U ponudi je i online verzija implementacije rješenja koja smanjuje troškove licenci i hardwarea 20 - 40% u odnosu na lokalno instaliranu (on-premise) verziju
    • Plaćanje korištenja usluge u mjesečnim naknadama
    • Podrška 24/7 na posebnom broju 0800 0005 (ICT podrška)

Kako izgleda Microsoft Dynamics CRM?

1. Započnite s Microsoft Dynamics CRM sustavom

2. Pregled funkcionalnosti Sales PRO paketa

3. Pregled funkcionalnosti Premium CARE paketa

4. Kampanje i liste

5. Narudžba

Izaberite svoj Microsoft Dynamics CRM paket

SALES PRO PAKET

SALES PRO PAKET
Moderna i pametna prodaja

Idealan za tvrtke koje se bave B2B prodajom i imaju terenske prodavače/account managere te za tvrtke koje se bave B2B prodajom i nemaju ERP rješenje.

Sales PRO paket je posebno dizajniran i optimiziran za potrebe prodajnih tvrtki sa jednostavnom mogućnošću nadogradnje sa sljedećim mogućnostima:

  • 360 Pregled korisnika koji daje pregled informacija i prati postojeće kupce, kao i sve potencijalne buduće korisnike kroz sustavno praćenje prodajnih prilika
  • Upravljanje prilikama kroz kvalificiranje i praćenje prilika u odvojenom procesu kroz poseban prodajni poslovni proces
  • Strukturiranje prodajnog procesa u pojedine faze i prodajne prilike te utvrđivanje vrijednosti prema fazi prodajnog procesa jer prilika koja je pred samom kupnjom nije jednako vrijedna kao ona gdje smo tek održali inicijalni sastanak (tzv. weighted pipeline)
  • Predviđanje prodajnih rezultata - ERP i BI sustavi omogućavaju pogled unazad
  • Povećanje konzistentnosti i objektivnosti u procjeni prodajne prilike i samog prodavača strukturiranjem prodajnog procesa
  • Automatizaciju ručnih ponavljajućih procesa što štedi vrijeme i povećava transparentnost (slanje obavijesti, generiranje ponuda, faktura…)
  • Mobilnu prodaju jer putem mobilne ili tablet aplikacije prodavač može u svakom trenutku doći do potrebnih informacija, ažurirati priliku ili kreirati novu aktivnost.
Pošaljite upit

PREMIUM CARE PAKET

PREMIUM CARE PAKET
Brzo i efikasno rješavanje upita

Paket namijenjen tvrtkama koje se bave uslugama ili proizvodima, a trebaju centralno i polu-automatizirano rješavanje prigovora, te izvještavanje.

Premium CARE rješenje će pomoći agentima korisničke službe isporučiti brzu, konzistentnu i efikasnu podršku putem:

  • Upravljanje reklamacijama (pritužbama) od zaprimanja i kreiranja reklamacija po prijavi od strane krajnjeg korisnika, preko automatskog dodjeljivanja statusa i praćenje prijave kroz sve faze (od kreiranja do rješenja)
  • 360 pregled korisnika kroz centralnu bazu kupaca što omogućuje pregled svih korisničkih podataka na jednom mjestu
  • Upravljanje aktivnostima i resursima putem pregleda i ažuriranja kalendara, radnih zadataka i dodavanja novih zapisa o aktivnostima
  • Usmjeravanje i redovi čekanja korištenjem posebnih pravila za automatsko usmjeravanje reklamacija prema potrebnim agentima i timovima na rješavanje ili provjeru
  • Kreiranje i kontinuirana nadogradnja baze znanja pomoću riješenih slučajeva, članaka i FAQ
  • Kreiranje, ažuriranje i upravljanje ugovorima te praćenje dogovorenih razina pružanja usluga putem SLA ugovora
  • Kreiranje ili korištenje posebno kreiranih predložaka za slanje automatskih odgovora po zaprimanju prijave ili korisničkih zahtjeva
  • Interaktivne nadzorne ploče koje pružaju grafičko sučelje posebno dizajnirano za agente, pruža mogućnost pregleda trenutne situacije te usmjerava agente na rješavanje pritužbi po prioritetu, pomaže razvrstati pritužbe iz reda čekanja po prioritetu rješavanja
Pošaljite upit

TELESALES PAKET

TELESALES PAKET
CRM s pozivnim centrom

Ovaj paket je namijenjen tvrtkama koje imaju backoffice ili pozivni centar (call centar) radi prodaje i/ili servisa.

TeleSales paket pomaže cijelom timu, agentima i supervizorima u svakoj fazi TeleSales procesa, od kreiranja listi za pozivanje, kreiranja kampanja, automatske distribucije zadataka do kreiranja narudžbe i krajnje prodaje, a koje omogućuje:

  • 360 pregled korisnika kroz centralnu bazu kupaca što omogućuje pregled svih korisničkih podataka na jednom mjestu, upravljanje aktivnostima, praćenje povijesnih podataka, komunikacije s korisnikom uključujući pozive, mailove itd.
  • Upravljanje marketinškim kampanjama – od kreiranja marketinških kampanja, statičkih ili dinamičkih listi za kampanje do distribucija aktivnosti prema agentima
  • Praćenje TeleSales procesa od kreiranje timova, redova čekanja, organizacija poziva po agentima, automatsko usmjeravanje poziva sve do praćenje odgovora na kampanje
  • Upravljanje narudžbama automatskim ažuriranjem sa mogućnosti dodavanja produkata iz produkt kataloga, cjenika te praćenje narudžbi
  • Praćenje planiranja prodaje, trenutnih poslovnih aktivnosti, ili otkrivanja trendova uz pomoć već definiranih izvještaja i nadzornih ploča
  • Kreiranje i prilagodba templatea (predložaka), slanje maila dobrodošlice u slučaju kreiranja novog korisnika itd.
  • Mogućnost integracije sa Call Centar rješenjima koje donose različite funkcionalnosti od automatskog prikaza kartice korisnika, bilježenja poziva, do Click to dial funkcionalnosti
Pošaljite upit

ISPROBAJTE MICROSOFT DYNAMICS CRM

Pošaljite upit za više informacija, ponudu ili sastanak

Koristan sadržaj

Imate još pitanja?

  • Što je Microsoft Dynamics CRM?

    Microsoft Dynamics CRM (Customer Service Relationship) ili Sustav za upravljanje korisnicima je opsežno CRM rješenje koje pomaže malim i srednjim tvrtkama poboljšati prodajne rezultate, pružiti izvrsnu korisničku podršku, planirati prodaju i analizirati poslovne rezultate iz perspektive performansi i rezultata. Dostupan preko Web Browsera, Mobilnih i Tablet aplikacija te putem Microsoft Outlooka, Microsoft CRM ima fleksibilnu i skalabilnu arhitekturu koja se jednostavno i prirodno integrira sa produktima iz Microsoft Office paketa te sa vanjskim aplikacijama.

    Sales PRO, Premium CARE i TeleSales su rješenja razvijena na Microsoft CRM Dynamics Platformi, dizajnirana posebno za prodaju, korisničku službu i udaljenu prodaju sa naprednim kontaktnim centrom.

  • Koje funkcionalnosti za prodaju nudi Sales PRO rješenje?

    Sales PRO rješenje podržava cijeli prodajni tima u svim prodajnim aktivnostima, od unosa potencijalnih prilika do vođenja kvalificiranih prilika i do kreiranja ponuda i faktura:

    • 360 pregled korisnika i upravljanje aktivnostima: Pregled i upravljanje korisničkom karticom, aktivnostima, povijesnim podacima o korisniku, kalendarom, komunikacijom.

    • Upravljanje prilikama: Kvalificiranje i praćenje prilika u odvojenom procesu kroz poseban prodajni poslovni proces.

    • Automatizacija procesa: Kreiranje i prilagodba automatiziranih poslovnih procesa za upravljanje potencijalnim prilikama, praćenje različitih prilika u različitim fazama, te automatizacija prodajnog procesa od kreiranja ponude do fakture.

    • Dostupnost informacija: Centralizirano mjesto za spremanje podataka olakšavaju pristup, ažuriranje i dijeljenje informacija između svih potrebnih timova i odjela.

    • Upravljanje prodajnim procesom: Automatsko dodavanje produkata iz kataloga, kreiranje ponuda i faktura.

    • Izvještaji i nadzorne ploče: Uz pomoć seta definiranih izvještaja i nadzornih ploča prati planiranje prodaje, trenutnih poslovnih aktivnosti, ili otkrij trendove.

    • Predlošci: Kreiranje i prilagodba templatea, slanje maila dobrodošlice u slučaju kreiranja novog korisnika, kreiranje i korištenje Word ili Excel predložaka.

    • Mobilna prodaja: putem mobilne ili tablet aplikacije prodavač može u svakom trenutku doći do potrebnih informacija, ažurirati priliku ili kreirati novu aktivnost.

  • Koje funkcionalnosti za korisničku službu nudi Premium CARE rješenje?

    Premium CARE rješenje pomaže agentima korisničke službe isporučiti brzu, konzistentnu i efikasnu podršku sa slijedećim funkcionalnostima:

    • Upravljanje reklamacijama: Zaprimanje i kreiranje reklamacija (pritužbi korisnika) po prijavi od strane krajnjeg korisnika, automatsko dodjeljivanja statusa, praćenje prijave kroz sve faze od kreiranja do rješenja.

    • 360 pregled korisnika: Kreiranje centralne baze kupaca što omogućuje pregled svih korisničkih podataka na jednom mjestu.

    • Upravljanje aktivnostima i resursima: Pregled i ažuriranje kalendara, radnih zadataka, dodavanje novih zapisa o aktivnostima.

    • Usmjeravanje i redovi čekanja: Korištenje posebnih pravila za automatsko usmjeravanje reklamacija prema potrebnim agentima i timovima na rješavanje ili provjeru.

    • Baza znanja: Kreiranje i kontinuirana nadogradnja baze znanja pomoću riješenih slučajeva, članaka i FAQ.

    • Ugovori: Kreiranje, ažuriranje i upravljanje ugovorima te praćenje dogovorenih razina pružanja usluga putem SLA ugovora.

    • Email Predlošci: Kreiraj ili iskoristi posebno kreirane predloške za slanje automatskih odgovora po zaprimanju prijave ili korisničkih zahtjeva

    • Interaktivne Nadzorne ploče: Nadzorne ploče pružaju grafičko sučelje posebno dizajnirano za agente, pruža mogućnost pregleda trenutne situacije te usmjerava agente na rješavanje pritužbi po prioritetu, pomaže razvrstati pritužbe iz reda čekanja po prioritetu rješavanja.

  • Koje funkcionalnosti za kontaktni centar nudi TeleSales rješenje?

    TeleSales rješenje pomaže cijelom timu, agentima i supervizorima u svakoj fazi TeleSales procesa, od kreiranja listi za pozivanje, kreiranja kampanja, automatske distribucije zadataka do kreiranja narudžbe i krajnje prodaje:

    • 360 pregled korisnika: Kreiranje centralne baze kupaca što omogućuje pregled svih korisničkih podataka na jednom mjestu, upravljanje aktivnostima, praćenje povijesnih podataka, komunikacije s korisnikom uključujući pozive, mailove..

    • Upravljanje marketinškim kampanjama: Kreiranje marketinških kampanja, kreiranja statičkih ili dinamičkih listi za kampanje, distribucija aktivnosti prema agentima

    • TeleSales proces: Kreiranje timova, redova čekanja, organizacija poziva po agentima, automatsko usmjeravanje poziva, praćenje odgovora na kampanje

    • Upravljanje narudžbama: Automatsko ažuriranje narudžbi sa mogućnosti dodavanja produkata iz produkt kataloga, cjenici, praćenje narudžbi

    • Izvještaji i nadzorne ploče: Uz pomoć seta definiranih izvještaja i nadzornih ploča prati planiranje prodaje, trenutnih poslovnih aktivnosti, ili otkrij trendove.

    • Predlošci: Kreiranje i prilagodba templatea, slanje maila dobrodošlice u slučaju kreiranja novog korisnika.

    • Raznorazne mogućnosti integracije sa Call Centre rješenjima koje donose različite funkcionalnosti od automatskog prikaza kartice korisnika, bilježenja poziva, do Click to dial funkcionalnosti.

  • Kako se rješenja integriraju sa Microsoft Office paketom?

    Sales PRO, Premium CARE i TeleSales rješenja se prirodno integriraju sa proizvodima iz Microsoft Office paketa. U online verziji se imamo jaku kooperativnost sa Office365 i PowerBI aplikacijama. U adopciji sustava pomaže i poznato, user-friendly sučelje.

  • Trebamo rješenje kojem će prodaja i prodavači mogu pristupiti sa bilo kojeg mjesta i koji je jednostavan za korištenje te pomaže prodavačima da stave fokus na bitne aktivnosti.

    Sales PRO rješenje, kao i Premium CARE i TeleSales, nudi pristup putem weba, mobilnih ili tablet aplikacija ili putem Outlooka. Korisnici također mogu raditi u online ili offline načinu, pri čemu se podaci u izvan mrežnom (offline) načinu rada sinkroniziraju prilikom ponovnog spajanja na sustav. U slučaju rada putem Outlooka, mogu povući podatke kao što su kupac, kontakti, produkti, aktivnosti ili prilike te pratiti aktivnosti putem Outlook klijenta. Outlook dodatak omogućuje sinkronizaciju mailova, zadataka i obaveza.

    Korištenjem Sales PRO rješenja eliminira se višestruki unos istih podataka. Centralizirana baza podataka i mogućnost pregleda zapisa od strane više korisnika omogućuje razmjenu i ažuriranje podatka te pruža konzistentnu informaciju krajnjem korisniku sustava.

  • Može li nam Premium CARE pomoći sa povećanjem efikasnosti sa agentima kontaktnog centra?

    Premium CARE rješenje omogućuje agentima pružanje konzistentne i efektivne usluge, te pomoću automatiziranih procesa omogućuje povećanje volumena posla bez nužnog povećanja tima. Agenti mogu jednostavno vidjeti, dijeliti i ažurirati informacije o korisnicima i produktima, osiguravajući svima efikasnu i up-to-date uslugu. Automatsko usmjeravanje i redovi čekanja omogućuju agentima da pruže pravovremenu i efektivnu pomoć od prvog poziva do rezolucije pritužbe.

  • Trebamo spojiti TeleSales rješenje sa Sustavom za telefoniju, koje su opcije za integraciju?

    TeleSales rješenje je razvijeno na Microsoft Dynamic CRM platformi, koja pruža robusne mogućnosti integracije sa raznim rješenjima na tržištu. Ovisno o razini integracije, dostupne su različite mogućnosti i funkcionalnosti poput: Click to Dial procesa, automatsko praćenje aktivnosti, automatsko prepoznavanje korisnika.

  • Koje su mogućnosti instalacije rješenja?

    Rješenja su dostupna za instalaciju na tri načina:

    • Online varijanta je verzija Cloud rješenja, korištenje je bazirano na pretplati odnosno najmu licenci, što je ujedno najbrži najlakši način implementacije jer nije potrebna instalacija rješenja, dodatan hardware i unaprijed definiranje licenci.

    • CRM on premise je verzija rješenja gdje je sustav implementiran na infrastrukturi klijenta, zahtjeva dodatna početna ulaganja, no omogućuje zadovoljavanje visokih sigurnosnih standarda.

    • CRM može biti instaliran na infrastrukturi trećeg partnera, pri čemu krajnji korisnik rješenju pristupa online.

  • Kakvi tipovi licenci postoje?

    Generalno postoje 4 tipa licenci za Microsoft Dynamic CRM Online: CRM Online Essentials, CRM Online Basic, CRM Online Professional, CRM Online Enterprise. Za svakog korisnika sustava je potrebna jedna licenca. U samom projektu implementacije odrediti će se koje su potrebe klijenta i dati preporuka koje licence su potrebne.

    Licence CRM Online Basic i CRM Online Professional uglavnom obuhvaćaju sve potrebe za rješenja Sales PRO, Premium CARE, TeleSales.

    Unutar licence CRM online Basic uključeni su: kupci, kontakti, potencijalne prilike, korisnički izvještaji, korisničke nadzorne ploče i grafovi interaktivne ploče servisnih pokazatelja, mogućnost pokretanja workflowa, bilješke, aktivnosti i entitete kreirane za potrebe klijenta sa punim pravom pristupa što uključuje čitanje zapisa, kreiranje zapisa, ažuriranje, dodjeljivanje, dodavanje ili dijeljenje zapisa.

    S pravom čitanja zapisa, u licencu su uključeni dodatno: sistemski izvještaji, grafovi i nadzorne ploče, aplikativni podaci, entiteti usluge, resursi, radni sati, zgrade, oprema, marketinške kampanje, liste, cjenici, produkti, prilike, cijevi, ugovori, ponude, narudžbe, fakture te konkurenti.

    Unutar licence CRM online Professional uključeni su: kupci, kontakti, potencijalne prilike, sistemski i korisnički izvještaji, sistemske i korisničke nadzorne ploče i grafovi interaktivne ploče servisnih pokazatelja, mogućnost pokretanja i kreiranja workflowa, import podatka u većim količinama (bulk), bilješke, aktivnosti, entiteti kreirani za potrebe klijenta, usluge, resursi, radni sati, zgrade, oprema, marketinške kampanje, liste, cjenici, produkti, prilike, cijevi, ugovori, ponude, narudžbe, fakture te konkurenti sa punim pravom pristupa što uključuje čitanje zapisa, kreiranje zapisa, ažuriranje, dodjeljivanje, dodavanje ili dijeljenje zapisa.

  • Možemo li prilagoditi rješenje specifičnim potrebama poslovanja?

    Rješenja su unaprijed dizajnirana po najboljim praksama iz poslovanja, no manje prilagodbe kako bi se rješenje što bolje uklopilo u poslovne potrebe, pravila i procese su moguće. Klijent će moći uvesti podatke sa različitih izvora, definirati opseg i veličinu broja korisnika kako se veličina poslovanja, ali i poslovne potrebe budu mijenjale.

  • Mogu li se rješenje integrirati sa aplikacijama koje nisu Microsoft aplikacije?

    Da. Uz pomoć certificiranog Microsoft partnera - InfoCumulus, koristeći API tehnologiju (Application Programming Interfaces) kao i mnoge druge alate i programe rješenja se mogu integrirati sa različitim vanjskim aplikacijama.

  • Kako će rješenja biti implementirana i podržana?

    Rješenja mogu biti implementirana na tri načina On Premise, Online ili Partner Hosted. Neovisno o načinu implementacije koji korisnik odabere, korisnik će imati 0-24 pristup HT Help Desk te će korisniku biti osigurana podrška od strane isporučitelja rješenja.

Imate pitanje? Naša ICT podrška na raspolaganju vam je 24/7.

Kontaktirajte nas

Ne da Vam se tipkati? Nazovite nas, 0800 0005.

Više od 30.000 tvrtki i obrta koristi naše ICT usluge

Isprobajte inovativne tehnologije

U Zagrebu ste ili okolici i želite isprobati naše poslovne usluge uživo? Posjetite Business Showroom Hrvatskog Telekoma — prvi telekomunikacijski multimedijalni centar u Hrvatskoj koji predstavlja jedinstven prodajno-izložbeni prostor s objedinjenom inovativnom ponudom ICT usluga.

Dogovorite sastanak

Ako kojim slučajem ne možete do Business Showrooma, posjetite jedan od T-Centara.

Showroom Showroom Showroom

Naučite kako vam ICT i Cloud usluge mogu pomoći da unaprijedite svoje poslovanje!

Posjetite ICT Akademiju

Slažem se

Hrvatskitelekom.hr poštuje vašu privatnost. Kolačiće (eng. 'cookies') koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, poboljšanje korisničkog doživljaja, osiguravanje integracije s društevnim mrežama i prikaz(ciljanih) reklamnih sadržaja. Nastavljajući svoju posjetu na našoj web stranici pristajete na to da koristite kolačiće.
Postavke kolačića možete promijeniti u bilo kojem trenutku.

ŽELITE LI DA VAS KONTAKTIRAMO?

Ostavite nam svoje podatke kako bismo vas mogli kontaktirati i odgovoriti na vaša pitanja

Osobne podatke koje ste naveli prikupljamo u svrhe kontaktiranja korisnika. Ujedno jamčite da su podaci koje ste naveli Vaši osobni podaci. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u
Politici zaštite privatnosti korisnika HT-a.