Slažem se

Naša Web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u POSTAVKAMA.

EDI

Electronic data interchange

Zahvaljujemo Vam na interesu za uslugu EDI Hrvatskog Telekoma!

Usluga EDI (electronical data interchange; hrv. Elektronička razmjena podataka) omogućuje vam razmjenu različitih vrsta poslovnih dokumenata u elektroničkom, standardiziranom i zakonom propisanom obliku.


S uslugom EDI možete:


  • uskladiti se sa zakonodavstvom te i dalje sudjelovati u postupcima javne nabave
  • slati i primati različite poslovne dokumente (narudžbenice, račune i sl.) elektroničkim putem
  • smanjiti troškove poslovanja i ostvariti uštede
  • automatizirati i ubrzati postupak izdavanja računa
  • smanjiti mogućnost pogreške na minimum
Saznajte više Pošaljite upit

Ili nas nazovite na 0800 0005

Pitanja i odgovori

  • Što je usluga HT EDI?

    Termin EDI (electronic data interchange) označava prijenos strukturiranih podataka, prema dogovorenim standardima, od jedne računalne aplikacije do druge, elektroničkim putem uz minimalnu ljudsku intervenciju. Usluga je namijenjena isključivo za razmjenu e-dokumenata između poslovnih subjekata (B2B & B2G). Korištenjem EDI-ja dolazi do automatizacije poslovnih procesa, smanjenja količine papira, smanjenja poslovnih troškova i ostvarenja ušteda, kao i do smanjenja mogućnosti pogreške jer se uklanjaju repetitivni ručni procesi (kod npr. slanja računa, otpremnica, narudžbenica i sl.).


    Prijenos strukturiranih podataka u sklopu usluge HT EDI obavlja se putem UBL 2.1 standarda. Riječ je o međunarodnoj normi koja se koristi u u državama članicama EU kao i u drugim europskim državama.


  • Kako aktivirati uslugu HT EDI?

    Uslugu možete aktivirati preko svog prodajnog predstavnika. Ukoliko nemate prodajnog predstavnika podnesite zahtjev putem ovoga linka.

  • Koji su preduvjeti za korištenje usluge EDI?

    Za korištenje usluge HT EDI potreban Vam je pristup internetu i HT EDI korisnički račun.


    Za potpunu digitalizaciju poslovanja preporučujemo povezivanje (integraciju) Vašeg ERP programa s uslugom HT EDI.

  • Što dobivate aktivacijom usluge HT EDI ?

    Usluga HT EDI uključuje:

    • - pristup HT EDI platformi
    • - pristup Korisničkom portalu za pregled računa
    • - pristup portalu za slanje računa putem weba
    • - pristup portalu za administraciju usluge
    • - besplatnu digitalnu arhivu u trajanju od godine dana
  • Moram li uslugu koristiti na određenoj lokaciji (npr. samo na računalu koje se nalazi u uredu)?

    Ne, jedna od prednosti usluga baziranih na Cloud tehnologiji jest to što nema instalacije pa se usluzi može pristupiti s bilo koje lokacije. S posla, od kuće, ili s terena. Jedini preduvjet je pristup internetu i ERP programu (u slučaju da se platformi pristupa putem istog).

  • Kako se šalju elektronički računi putem usluge HT EDI?

    Slanje elektroničkih račun (eRačuna) putem usluge HT EDI vrlo je jednostavno; na internetskom portalu za slanje računa treba upisati tražene podatke i zatim se račun šalje pritiskom na gumb. Ako je HT EDI povezan s ERP programom, slanje računa/dokumenata u tom slučaju odvija se na isti način kao i do sada.

  • Koji su formati dokumenata podržani kod slanja putem usluge HT EDI?

    HT EDI podržava slanje dokumenata u UBL 2.1 standardu (važeći standard na području EU) u XML formatu. Unutar same XML „omotnice“ moguće je dodavati različite vrste priloga kao što su npr. .PDF datoteke, .JPEG slike itd.

  • Kako se naplaćuje slanje i primanje dokumenata putem usluge HT EDI?

    Primanje dokumenata se ne naplaćuje. Obračunska jedinica za slanje je dokument. Cijena po poslanom dokumentu unutar HT EDI platforme (strana koja prima dokument također koristi HT EDI) iznosi 1,00 kn, a izvan HT EDI platforme (strana koja prima dokument koristi neki drugi EDI sustav) iznosi 2,00 kn. Uz troškove slanja dokumenata postoji i mjesečna naknada za korištenje platforme u iznosu od 39,00 kn/mj. Kada se dokumenti šalju unutar HT EDI platforme, moguće je dogovoriti slanje neograničenog broja dokumenata prema jednoj tvrtki (jednom OIB-u) za fiksni iznos od 300,00 kn/mj.

    Sve su cijene iskazane bez PDV-a.

  • Postoji li mogućnost integracije s drugim IT sustavima?

    Da. Usluga HT EDI ima razvijen WEB API koji omogućuje integraciju s Vašim ERP aplikacijama. Specifikaciju web servisa za integraciju Vaš administrator usluge može preuzeti s HT EDI web portala.

  • Postoji li pomoć prilikom povezivanja usluge HT EDI i ERP sustava?

    Nudimo uslugu tehničkog savjetovanja prilikom implementacije. Cijena usluge iznosi 2.700,00 kn za 2 č/d.

  • Kako mogu administrirati odnosno konfigurirati HT EDI uslugu?

    Uslugu HT EDI može administrirati i konfigurirati administrator usluge putem HT EDI portala – self-service portala.

    Administrator može uređivati pojedinačne korisnike i grupe – dodavati nove, modificirati i brisati postojeće.

  • Kako mogu poslati i primiti dokument putem usluge HT EDI?

    Slanje i primanje dokumenata omogućeno je na dva načina, ovisno o tome koristi li korisnik usluge ERP aplikaciju ili ne:


    • - koristeći aplikaciju kojoj se pristupa putem internetskog preglednika
    • - koristeći vlastitu ERP aplikaciju
  • Mogu li se notifikacije (obavijesti) o primljenim i poslanim dokumentima prilagoditi?

    Da. Notifikacije ili obavijesti o primljenim ili poslanim dokumentima porukama možete primati na svoju e-mail adresu.

ŽELITE LI DA VAS KONTAKTIRAMO?

Ostavite nam svoje podatke kako bismo Vas mogli kontaktirati i odgovoriti na vaša pitanja

Osobne podatke prikupljamo radi kontaktiranja korisnika. Zato je važno da su točno napisani. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka pogledajte u
Politici zaštite privatnosti korisnika HT-a.