-->
Slažem se

Hrvatskitelekom.hr poštuje vašu privatnost. Kolačiće (eng. 'cookies') koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, poboljšanje korisničkog doživljaja, osiguravanje integracije s društevnim mrežama i prikaz(ciljanih) reklamnih sadržaja. Nastavljajući svoju posjetu na našoj web stranici pristajete na to da koristite kolačiće.
Postavke kolačića možete promijeniti u bilo kojem trenutku.

EDI

Electronic data interchange

Povoljna i učinkovita razmjena poslovnih dokumenata
u standardiziranom elektroničkom obliku i elektroničkim putem.

Pošaljite upit

Zašto EDI?

Povećanje učinkovitosti

Automatizacijom radnih zadataka vezanih za papirologiju oslobađa se vrijeme za druge zadatke.

Poslovanje bez papira

Smanjuje se mogućnost pogreške prilikom kreiranja i slanja dokumenata.

Smanjenje troškova

Ostvarenje ušteda jer nema tiskanja dokumenata, troškova papira, slanja i pohrane dokumenata.

Visoka sigurnost

Prijenos podataka odvija se u skladu s najvišim sigurnosnim standardima.

Kraći ciklus razmjene podataka

Dokumenti puno brže putuju između dva subjekta.

Fleksibilnost

EDI se jednostavno može integrirati sa skladištem, ERP-om ili nekim trećim sutavom.

Kako funkcionira usluga?

Prilikom slanja računa preko EDI platforme na račun se automatski ugrađuje FINA-in aplikativni certifikat i vremenski žig kako bi račun bio pravovaljan.

Dokumenti se prenose u stvarnom vremenu, čime se ubrzava obrada, a sve transakcije mogu se pratiti i nadzirati.

Prijenos podataka se odvija putem UBL 2.1. standarda. Riječ je o međunarodnom standardu koji su se države članice EU odlučile koristiti u međusobnoj razmjeni podataka.

Izračun uštede

Isprobajte naš kalkulator i izračunajte minimalnu uštedu koju možete očekivati prelaskom na e-poslovanje.

Upišite mjesečni broj svojih dokumenata

Mjesečni broj dokumenata
koje šaljete poštom

Mjesečni broj dokumenata
koje šaljete preporučenom poštom

Izračun troška slanja papirnatih
u odnosu na elektroničke račune:

Mjesečni trošak slanja
papirnatih dokumenata

0.00 kn

Mjesečni trošak slanja
elektroničkih dokumenata

0.00 kn

Prelaskom na elektroničku razmjenu dokumenata Vaša ušteda iznosi:

Mjesečna ušteda

0.00 kn

Godišnja ušteda

0.00 kn

Pošaljite upit

Napomena

* Cijena dokumenta poslanog običnom poštom – 3,10 kn (pošta) + 0,80 kn (trošak papira, tonera, omotnica) + 0,60 kn (cijena radnog vremena) = 4,50 kn

* Cijena dokumenta poslanog preporučenom poštom – 9,50 kn (pošta) + 0,80 kn (trošak papira, tonera, omotnica) + 0,60 kn (cijena radnog vremena) = 10,90 kn

Cjenik

Koristite EDI po pristupačnim cijenama

  • Varijanta A
  • Varijanta B

Pošiljatelj i primatelj koriste HT EDI

Mjesečna naknada*

39,00 kn

Cijena po poslanom dokumentu

1,00 kn

i/ili

Flat rate opcija*

300,00 kn/mj

* Mjesečna naknada za slanje neograničenog broja dokumenata prema jednom primatelju

* Cijene su iskazane bez PDV-a

Prikaz primjera mjesečnog obračuna potrošnje

Primjer:

Korisnik posluje s 3 partnera od kojih 2 imaju HT EDI platformu a 1 partner je na drugoj EDI platformi. Korisnik mjesečno šalje sljedeći broj dokumenata prema partnerima:

Pošiljatelj
dokumenata

Partner 1

na HT EDI platformi

200 dokumenata

Partner 2

na HT EDI platformi

700 dokumenata

Partner 3

NIJE na HT EDI platformi

200 dokumenata

Prikaz mjesečnog obračuna:

  • Korištenje usluge:

    39,00 kn

  • Partner 1:

    200 dokumenata x 1,00 kn = 200,00 kn

  • Partner 2:

    700 dokumenata - korisnik za ovog partnera koristi Flat rate opciju = 300,00 kn

  • Partner 3:

    200 dokumenata x 2,00 kn = 400,00 kn

  • UKUPNO

    939,00 kn

* Opcija tehničkog savjetovanja vezanog za implementaciju EDI usluge s ERP-om korisnika - 2.700 kn za 2 čovjek/dana

Pošiljatelj koristi HT EDI – Primatelj ne koristi HT EDI*

Mjesečna naknada

39,00 kn

Cijena po poslanom dokumentu

2,00 kn

Napomena

* Implementacija usluge EDI, koja se odnosi na tehničko savjetovanje prilikom povezivanja EDI platforme s poslovnim sustavom (ERP-om), iznosi 2700 kn

* Cijene su iskazane bez PDV-a

Koristite EDI prema svojim potrebama

Odaberite način korištenja usluge

Integracijom EDI-ja s poslovnim sustavom (ERP-om) procesi se automatiziraju jer se dokumenti mogu slati i primati direktno iz ERP-a.

Namijenjeno većim tvrtkama, koje mjesečno izdaju veće količine računa i dokumenata. Pošaljite upit

SME portal – Internetski portal na kojem se mogu primati dokumenti poslani putem EDI platforme.

Namijenjeno manjim i srednje velikim tvrtkama, koje mjesečno izdaju manje količine računa i dokumenata. Pošaljite upit

Pitanja i odgovori

Što je usluga HT EDI?

Termin EDI (electronic dana interchange) označava prijenos strukturiranih podataka, prema dogovorenim standardima, od jedne računalne aplikacije do druge, elektroničkim putem uz minimalnu ljudsku intervenciju. Usluga je namijenjena isključivo za razmjenu e-dokumenta između poslovnih subjekata (B2B & B2G). Korištenjem EDI-ja postiže se automatizacija poslovnih procesa, smanjenje se korištenje papira i uklanja ju se repetitivni ručni procesi (kod npr. slanja računa, otpremnica, narudžbenica i sl.)

Prijenos podataka (HT EDI) se obavlja putem UBL 2.1 standarda. Riječ je o međunarodnoj normi koja se koristi u više europskih država i države članice EU koriste navedenu normu.

Kako aktivirati uslugu HT EDI?

Uslugu možete aktivirati preko vašeg Prodajnog zastupnika. Ukoliko nemate prodajnog zastupnika podnesite Vaš zahtjev putem ovog linka.

Koji su preduvjeti za korištenje usluge EDI?

Za korištenje HT EDI usluge potreban Vam je pristup Internetu i HT EDI korisnički račun.

Za potpunu digitalizaciju poslovanja preporučamo povezivanje (integraciju) Vašeg ERP programa na HT EDI uslugu.

Što dobivate aktivacijom usluge HT EDI ?

HT EDI usluga uključuje:

  • Pristup HT EDI platformi
  • Pristup Korisničkom portalu za pregled računa
  • Pristup Portalu za slanje računa putem weba
  • Pristup portalu za administraciju usluge
  • Besplatnu digitalnu arhivu u trajanju od godine dana

Moram li uslugu koristiti na određenoj lokaciji (npr. samo s računala koje se nalazi u uredu)?

Ne, jedna od prednosti usluga baziranih na Cloud tehnologiji usluge je što nema instalacije pa se usluzi može pristupiti s bilo koje lokacije. S posla, od kuće, ili s terena. Jedini preduvjet je pristup internetu i ERP programu (u slučaju da se platformi pristupa putem istog).

Kako se šalju elektronički računi putem usluge HT EDI?

Slanje eRačuna putem HT EDI usluge je vrlo jednostavno; na internetskom portalu za slanje računa treba upisati tražene podatke i zatim se račun šalje pritiskom na gumb. Ukoliko je HT EDI povezan s ERP programom, slanje računa/dokumenata, u tom slučaju odvija se na isti način kao i do sada.

Koji formati dokumenta su podržani kod slanja na HT EDI?

HT EDI podržava slanje dokumenata u UBL 2.1 standardu (važeći standard na području EU) u XML formatu. Unutar same XML „omotnice“ moguće je dodavati različite vrste priloga kao što su npr. .PDF, .JPEG…

Kako se naplaćuje slanje i primanje dokumenata na HT EDI?

Primanje dokumenata se ne naplaćuje. Obračunska jedinica za slanje je dokument. Cijena po poslanom dokumentu unutar HT EDI platforme (strana koja prima dokument također koristi HT EDI) iznosi 1,00kn, a izvan HT EDI (strana koja prima dokument koristi neki drugi EDI sustav) platforme 2,00 kn. Uz troškove slanja dokumenta postoji i mjesečna naknada za korištenja platforme u iznosu od 39,00kn/mj. Kada se dokumenti šalju unutar HT EDI platforme, moguće je dogovoriti slanje neograničenog broja dokumenata prema jednoj tvrtki (jednom OIB-u).za fiksni iznos od 300,00kn/mj.

Sve cijene su iskazane bez PDV-a.

Postoji li mogućnost integracije sa drugim IT sustavima?

Da. HT EDI usluga ima razvijen WEB API koji omogućuje integraciju sa vašim ERP aplikacijama. Specifikaciju web servisa za integraciju Vaš administrator usluge može preuzeti sa HT EDI web portala.

Postoji li pomoć prilikom povezivanja usluge HT EDI i ERP sustava?

Nudimo uslugu tehničkog savjetovanja prilikom implementacije. Cijena usluge iznosi 2.700,00kn za 2 č/d.

Kako mogu administrirati odnosno konfigurirati HT EDI uslugu?

HT EDI uslugu može administrirati i konfigurirati administrator usluge putem HT EDI portala – self servise portala.

Administrator može uređivati pojedinačne korisnike i grupe – dodavati nove, modificirati i brisati postojeće.

Kako mogu poslati i primiti dokument putem HT EDI usluga?

Slanje i primanje dokumenata omogućeno je na dva načina, ovisno o tome da li korisnik usluge koristi ERP aplikaciju ili ne:

  • koristeći aplikaciju kojoj se pristupa putem internetskog preglednika
  • koristeći vlastitu ERP aplikaciju

Da li se notifikacije (obavijesti) o primljenim i poslanim dokumentima mogu prilagoditi?

Da. Notifikacije ili obavijesti o primljenim ili poslanim dokumentima porukama možete primati na vašu mail adresu.

ŽELITE LI DA VAS KONTAKTIRAMO?

Ostavite nam svoje podatke kako bismo vas mogli kontaktirati i odgovoriti na vaša pitanja

Osobne podatke prikupljamo radi kontaktiranja korisnika. Zato je važno da su točno napisani. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka pogledajte u
Politici zaštite privatnosti korisnika HT-a.