Osigurajte gostima jedinstveno iskustvo i istovremeno pojednostavite hotelske operativne procese te pružite kvalitetniju uslugu! Gosti mogu pristupiti hotelskim sadržajima i ponudama, rezervirati termine u restoranu ili wellnessu, locirati hotel i druge važne lokacije, naručiti poslugu u sobu ili čišćenje sobe, i još mnogo toga. Gostu je sve dostupno na aplikaciji u samo par dodira prstom po zaslonu!
Pošaljite upit
Mogućnosti koje donosi hotelska aplikacija
Prilagodba aplikacije
Aplikacija se može prilagoditi specifičnom hotelu budući da imamo rješenja i za samostalne hotele i za hotelske lance. Dizajn i funkcionalnosti aplikacije prilagođavaju se željama, potrebama i brand identitetu hotela.
Početni zaslon
Prikaz galerije u kojoj se kreiraju relevantni događaji, ponude i informacije o hotelu i hotelskim sadržajima. Klikom na željeni sadržaj prikazuju se detalji o događaju te mogućnost rezervacije i dodavanja u osobni kalendar.
Funkcionalnosti
Set funkcionalnosti implementira se u aplikaciju u dogovoru s hotelom. Neke od mogućih funkcionalnosti koje aplikacija nudi su pozivanje posluge u sobu, slanje zahtjeva za čišćenjem sobe, prijava kvara, brzi check out itd.
Brzi izbornik
Brzi izbornik omogućuje jednostavniji i kraći put do seta funkcionalnosti dostupnih gostu. Prilagodljiv je i može prikazati bilo koju funkcionalnost dostupnu unutar aplikacije.
Kontakti
Gostima je omogućen uvid u relevantne kontakte kao što su recepcija, restoran, wellness, taxi služba, ured turističke zajednice itd. Gosti kroz aplikaciju imaju mogućnost komunikacije putem chata ili poziva.
Lokacija
Gost ima uvid u svoju trenutnu lokaciju i lokaciju hotela za lakše snalaženje na novom odredištu. Moguće dodavanje i drugih geo lokacija po Vašoj želji.
Booking
Opcijom Booking unutar aplikacije gost ima mogućnost rezervirati smještaj u hotelu. Booking servise moguće je prilagoditi sukladno zahtjevima hotela. Booking opcija je uvijek dostupna na aplikaciji, ne zahtjeva login ili neki drugi preduvjet.
Facility management
Omogućuje osoblju hotela pregled i rješavanje zahtjeva odnosno zadataka kreiranih unutar aplikacije. Zadaci mogu biti kreirani od strane gosta i od strane osoblja hotela. Gost može kreirati različite zadatke kao što su čišćenje sobe, posluga u sobu, prijava kvara itd.
Admin portal
Hotel uz aplikaciju dobiva i administratorski portal za upravljanje aplikacijom koji daje uvid u detaljan izvještaj otvorenih i zatvorenih zadataka te statistiku po zaposleniku.
Postavke
Gost u postavkama može odabrati jezik, uključiti ili isključiti GPS praćenje, podijeliti na društvenim mrežama informaciju o aplikaciji ili hotelu itd. Ako se aplikacija koristi unutar hotelskog lanca, moguće je promijeniti i prvo odabrani hotel.
Primjer aplikacije za 'Hotel Gospoja'
Aplikaciju za Hotel Gospoja možete preuzeti na:
Google Play Store
Apple App Store
Vlasnik hotela Gospoja iznimno je zadovoljan aplikacijom
"Tražili smo kvalitetnog partnera koji će biti u mogućnost isporučiti više ICT rješenja potrebnih za efikasnije poslovanje te ujedno preuzeti i odgovornost za njihovu isporuku. Želja nam je bila napraviti čim veću integraciju među rješenjima, pribaviti kvalitetna i provjerena rješenja za hotele te u konačnici uštedjeti vrijeme koje bismo potrošili na kontrolu većeg broja izvođača.
Odlučili smo se za Hrvatski Telekom koji je ponudio respektabilne reference iz hospitality sektora, savjetovao nas u izboru rješenja, preuzeo odgovornost za kontrolu isporuke te ponudio modele financiranja o kojima nismo ni razmišljali, a pokazali su se interesantnima.
Cijeli projekt je realiziran u dogovorenom roku uz konstantnu kontrolu izvođenja. Iznimno smo zadovoljni implementiranim rješenjima i podrškom koju dobivamo od ICT odjela Hrvatskog Telekoma!"
Franjo Toljanić, vlasnik hotela Gospoja
Želite saznati više o hotelskoj aplikaciji?
Slobodno kliknite i pošaljite nam upit bez obaveze. Kada pošaljete svoje podatke naši ICT stručnjaci će vas kontaktirati i s vama proći sve detalje o hotelskoj aplikaciji.
Pošaljite upit