Modul službe za pomoć, portal za korisnike

U modulu službe za pomoć možete upravljati postavljenim pitanjima i zahtjevima poslanima s portala za korisnike.

Modul službe pomoći

Vaši klijenti mogu zatražiti pomoć putem:

Izvješćivanje e-poštom

Trebat ćete Upravitelja dolazne pošte kako biste primali i obrađivali ova izvješća jer na njega možete preusmjeriti svoju službenu adresu e-pošte u tvrtci (help@companyname.com). MiniCRM automatski snima dolaznu e-poštu poslanu na tu adresu te pojedinosti o kontaktu kao novu etiketu ili posjetnicu (u slučaju novog klijenta) u modulu Službe pomoći.

Za dodatne informacije pogledajte: [Obrasci](http://thr-www-kapolcs.minicrm.eu/help/forms/) > [Upravitelj dolazne pošte](http://thr-www-kapolcs.minicrm.eu/help/forms/#Creatingowncustomerportal)

Dodavanje etikete putem obrazaca

Zahtjeve je moguće automatski dodati u modul Službe pomoći putem obrazaca.

Za dodatne informacije pogledajte: Obrasci > Stvaranje i postavljanje obrazaca

Telefonski poziv

Član podrške za korisnike treba ručno snimiti etiketu u modulu Službe pomoći.

Za dodatne informacije pogledajte: [Dodavanje novih klijenata, kartica](http://thr-www-kapolcs.minicrm.eu/help/adding-new-clients-cards/)

Izvješćivanje putem portala za korisnike

Ako imate vlastiti portal za korisnike, vaši sadašnji i potencijalni klijenti mogu mrežno pregledavati i upravljati svojim izvješćima i pitanjima.

Za dodatne informacije pogledajte: [Stvaranje vlastitog portala za korisnike](#Creatingowncustomerportal)

Kako biste poslali odgovor svojim klijentima kliknite na [Novi zadatak] > Odgovori [1.1]. E-pošta koja se šalje automatski sadrži povijest etikete i podatke potrebne za identifikaciju odgovora. Klijenti mogu odgovoriti gore navedenim načinima.

Za dodatne informacije pogledajte: [Struktura kartica, upravljanje zadacima](http://thr-www-kapolcs.minicrm.eu/help/cards/) > Struktura kartica

Válasz opció

Stvaranje vlastitog portala za korisnike

Portal za korisnike možete napraviti na stranici Postavke [2.1.] > Sustav [2.2.] na sljedeći način:

Ügyfélkapu
beállitások

Naziv sustava

Unesite naziv vaše tvrtke / usluge koja će biti prikazana u zaglavlju portala za korisnike.

Poddomena

Unesite URL portala za korisnike. Primjerice: https://sample.minicrm.io

Registracija

Registraciju možete kontrolirati na sljedećim postavkama:

  • Nema registracije
  • Samo na poziv:: Vašim klijentima možete slati e-poštu s pozivnicom koristeći varijablu Ostalo: Veza s pozivnicom na portal za korisnike u predlošku. Klijenti se mogu registrirati klikom na vezu.
  • Samo postojeći kontakti
  • Svatko može stvoriti račun

Obrasci

U slučaju javne registracije vaši klijenti se mogu registrirati putem obrasca kojeg možete ovdje postaviti tako da kliknu na Registracija >. Obrazac se nalazi na dnu stranice: https://(poddomena portala za korisnike).minicrm.io/Auth.

Za registraciju je potreban samo jedan obrazac, pa izaberite samo jedan obrazac (obrazac »Registracija portala za korisnike«) iz polja Obrasci. Ako koristite više modula Službe pomoći, ovdje su prikazani i obrasci za registraciju koji pripadaju drugim modulima no dostupan je samo jedan portal za korisnike.

URL za jednokratnu prijavu

Jednokratna prijava korisnicima omogućuje pristup portalu za korisnike nakon prijave u sustav bez daljnje identifikacije. Ovdje možete unijeti vlastiti URL koji je potreban za identifikaciju.

Za dodatne informacije pogledajte: Postavke jednokratne prijave na portal za korisnike

Nakon određivanja postavki kliknite na [Spremi] [2.3.].