PRIJAVA
Isprobajte besplatno     Naši paketi

Isprobajte sad besplatno MiniCRM.

Kako MiniCRM pomaže voditeljima službe prodaje?

Nadgledajte zadatke svojih prodajnih predstavnika i povećajte prodaju pomoću MiniCRM-a.


Jednostavno upravljajte svojim prodajnim timom.


Zbrkane proračunske tablice?

Prikupite važne podatke u MiniCRM-u. Na taj način možete potražiti informacije na vašem pametnom telefonu ili tabletu kad god vam zatrebaju.

Savjet: Uvezite sve postojeće podatke iz Excela u MiniCRM.


Trebate upravljati prodajnim timom?

Provjerite izvješća kako biste uočili koliko vremena vaši suradnici provode na sastancima i koliko prihoda stvaraju. Izvješća se ažuriraju u stvarnom vremenu, pa možete odmah poduzeti potrebne radnje.

Savjet: Filtrirajte kartice određenog suradnika kako biste vidjeli s kojim klijentima trenutno radi.


Učinkovita automatizacija ponuda?

Postavite automatizirane podsjetnike za vaše prodajne predstavnike kako bi mogli kontaktirati klijente ako oni ne odgovaraju na ponudu.

Savjet: Postavite zadatke za sebe kako biste mogli provjeriti klijente koji su zastali u prodajnom procesu.


Ponavljajući zadaci?

Stvarajte predloške e-pošte koju trebate često slati. Primjerice, možete slati automatski podsjetnik partneru s kojim sutradan imate sastanak.


Prodajni predstavnik je dao otkaz?

U MiniCRM-u prikupite sve kontaktne pojedinosti i povijest svojih klijenata. Na taj način novi suradnik može odmah nastaviti tamo gdje je prethodnik stao.


Zagube se upiti?

Automatski prikupite potencijalne klijente s vaše web stranice. MiniCRM ih organizira i podsjeća suradnike na njihove nove zadatke.

Zašto MiniCRM?

Kao voditelj prodaje odgovorni ste za ostvarivanje rezultata i njihovu prezentaciju upravi. Kako biste to učinili, vaš prodajni tim treba učinkovito raditi.

Sa MiniCRM možete provjeriti na čemu trenutno vaš prodajni tim radi, kliko vremena provodi na sastancima i koliki prihod stvara. Pobrinite se kako vaši prodajni predstavnici ne bi zaboravili niti jednog potencijalnog klijenta, vodite računa o njihovim rokovima i poslovima koji slijede nakon upućivanja ponuda.

Kako MiniCRM pomaže prodajnim predstavnicima? »