PRIJAVA
Isprobajte besplatno     Naši paketi

Isprobajte sad besplatno MiniCRM.

Helpdesk modul

Preusmjerite centralnu adresu e-pošte na CRM kako biste održali kvalitetno upravljanje klijentima


Sve o upravljanju klijentima


Upravljanje etiketama

Upravljajte prodajom i službom pomoći u jednom sustavu kako bi vaši suradnici imali pristup podacima koji su im potrebni za rad.

Etikete kojima se rukuje u MiniCRM neće biti zaboravljene i uvijek možete pratiti proces čak i ako je potrebno dulje vrijeme za rješavanje problema.


Služba pomoći s više kanala

Omogućite klijentima slanje upita o problemima koje imaju putem onog kanala kojeg oni preferiraju. Preusmjerite centralnu adresu e-pošte (primjerice info@ ili prodaja@), umetnite obrazac na svoju web stranicu ili integrirajte svoju službu pomoći svojim jedinstvenim sustavom.

Dobit ćete obavijest o novoj etiketi pa ćete moći pokrenuti slijed za automatizaciju i dodijeliti zadatke.


Mjerenje zadovoljstva klijenta

Ustanovite kako klijenti procjenjuju rad vaše službe pomoći. Automatski prikupljajte povratne inforamcije. Provjerite dostupnost vaše službe pomoći u izvješćima (SLA).

Kako MiniCRM pomaže izvršnim direktorima? »