ISPROBAJTE
Isprobajte besplatno     Naši paketi

Isprobajte sad besplatno MiniCRM.

Automatizacija prodaje za profesionalce

Upravljajte klijentima. Učinkovito povećajte prodaju i prihode.


Klijenti i zadaci

Svi klijenti u jednom sustavu- pristup je moguć bilo kada i s bilo kojeg mjesta. Ažurni sustav sa cjelovitom poviješću klijenta.


Automatski organizirano

Uz upravljanje zadacima, potencijalni klijenti i kupci automatski se premještaju u sljedeću fazu u kanalu prodaje (pipeline).

Obavijesti vam pomažu upamtiti što je potrebno napraviti i tako možete biti sigurni kako nikada nećete zaboraviti važne klijente.


Potpuna povijest klijenta

Sljedeća radnja, već završeni zadaci, bilješke, izmjene kartice, e-pošta i priloženi dokumenti sređeni su kronološkim redom.

Sinkronizirajte svoje zadatke s pametnim telefonom i Google kalendarom


Kartice koje je moguće prilagoditi

Spremite sve vama važne podatke u MiniCRM. Nećete trebati razvojnog programera kako biste sustav prilagodili svojim potrebama.

Stvarajtefiltre temeljem podataka klijenta kako biste mogli slati e-poštu i SMS poruke na navedene popise ili prenijeti podatke klijenta u Google proračunsku tablicukako biste ih detaljno analizirali.


Web obrasci na vašoj web stranici

Potencijalni klijenti dodaju se u MiniCRM izravno s vaše web stranice. E-poštom ćete primiti obavijest o tome i možete pokrenuti sljedove automatizacije. Nema više zaboravljenih potencijalnih klijenata.

Integracijom Google analitike možete vidjeti koja kampanja stvara više klijenata.


Automatizirani procesi

Postavite sljedove za automatizaciju kako biste slali SMS poruke i e-poštu ili automatski dodijelili zadatke svojim suradnicima koristeći predloške.

Ako je klijent zastao u procesu prodaje, prodajni predstavnik koji je odgovoran za tog klijenta e-poštom prima obavijest.


Smislena i korisna izvješća

Ne samo brojke i popisi. Korištenjem izvješća jednostavno je analizirati učinkovitost prodaje i definirati radnje potrebne za povećanje učinkovitosti.

Svaki projekt ima osobu koja je za njega zadužena. Provjerite stopu zatvaranja projekata prema prodajnom osoblju. Pogledajte izvješća po koracima prodajnog procesa (gdje su klijenti zastali), ključnim klijentima ili kampanjama koje stvaraju najveći prihod.