PRIJAVA
Isprobajte besplatno     Naši paketi

Isprobajte sad besplatno MiniCRM.

Kako MiniCRM pomaže prodajnim predstavnicima?

Prodajte brže. Prodajte pametnije. Prodajte više.


Učinkovito zaključite ponude: automatizirajte poslove koji slijede s MiniCRM.


Jednostavno praćenje zadataka?

Stvorite zadatak za sebe - pa čak i nekoliko mjeseci unaprijed. Tako ćete i na sastanku koji je za 6 mjeseci znati točno što ste se prethodno dogovorili.

Savjet: Dodijelite suradnicima one zadatke za koje ste sigurni kako će u svezi njih moći pomoći klijentima.


Koliko je ozbiljan vaš potencijalni klijent?

MiniCRM automatski kategorizira i kvalificira vašeg potencijalnog klijenta kako biste znali tko zahtijeva vašu pojačanu pažnju i tko će najvjerojatnije postati klijent.

Savjet: Prikupite podatke u MiniCRM u svezi vrste potencijalnog klijenta s kojim se bavite, je li već kupovao i ako jest, što.


Više zaključenih prodaja?

Prikupite posebne informacije o vašim potencijalnim klijentima u MiniCRM. Ako se oni s vama osjećaju poput VIP osoba, vjerojatnije je da će kupovati od vas.


Učinkovita komunikacija?

Pohranite podatke o vašim klijentima u MiniCRM. Vaši suradnici vidjet će ih u stvarnom vremenu, a tako svatko može jednostavno dobiti potrebne informacije, primjerice klijentov broj telefona.

Savjet: Unesite klijentove podatke u MiniCRM na svojem pametnom telefonu ili tabletu, čak i kad ste izvan ureda, kako ne biste izgubili važne podatke.


Mijenjate svojeg suradnika?

Filtrirajte kartice suradnika kojeg trebate mijenjati kako biste vidjeli koje zadatke ima toga dana. Tako ćete točno znati što vam je raditi i moći ćete pomoći svakom klijentu koji vas neočekivano nazove.


Previše ponavljajućih zadataka?

Koristite sljedove za automatizaciju. Pošaljite podsjetnik svojim partnerima o sastanku sljedećega dana, podsjetnik za plaćanje svojim klijentima ili korisne savjete koji će od potencijalnih stvoriti prave klijente.


Mnogo izvješća za pisanje?

U MiniCRM provjerite učinkovitost na poslu u stvarnom vremenu.

Zašto MiniCRM?

Kao prodajnom predstavniku najvažniji zadatak vam je uvjeriti potencijalnog klijenta kako mu je potreban vaš proizvod. Vaš rad izuzetno je važan jer prihod tvrtke ovisi o njemu.

Grupirajte svoje potencijalne klijente kako biste znali tko je mogući kupac te mu je potrebno posvetiti dodatnu pozornost. Provjerite što ste se dogovorili prilikom zadnjeg razgovora s klijentom, što je kupio i za koje je proizvode zainteresiran. Automatski šaljite podsjetnike onima koji nisu odgovorili na vašu ponudu ili još nisu platili ili im je potrebna pomoć kako bi donijeli odluku o kupnji.

Kako MiniCRM pomaže marketinškim stručnjacima? »