Slažem se

Hrvatskitelekom.hr poštuje vašu privatnost. Kolačiće (eng. 'cookies') koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, poboljšanje korisničkog doživljaja, osiguravanje integracije s društevnim mrežama i prikaz(ciljanih) reklamnih sadržaja. Nastavljajući svoju posjetu na našoj web stranici pristajete na to da koristite kolačiće.
Postavke kolačića možete promijeniti u bilo kojem trenutku.

FUNKCIONALNOSTI RJEŠENJA PANTHEON ERP U PODUZEĆU

Saznajte više prelaskom miša po prostorijama

Proizvodnja

Pantheon ERP omogućuje nadzor i upravljanje svim proizvodnim procesima, od plana do proizvoda. Podržava sve procese jednostavne proizvodnje kao i proizvodnju s planiranjem i terminiranjem te osigurava bolji prijenos informacija, smanjuje mogućnost ljudske pogreške i omogućava direktnu vezu s računovodstvom, upravom i drugim odjelima.

Skladište

Pantheon ERP objedinjuje prijem i izdavanje računa s međuskladišnim prijenosima i zalihama. Korisnik uvijek ima pregled nad skladištem i zalihama, a za bržu pretragu robe na raspolaganju je filtriranje s više parametara.

Nabava

Kroz Pantheon ERP omogućeno je praćenje i obračun narudžbi kupaca i dobavljača te izrada predračuna, ponuda i narudžbenica. Pomoću jednostavnih funkcija moguće je iz narudžbi izraditi fakture i radne naloge, a narudžbe su opremljene statusima tako da ih je moguće mijenjati kroz cijeli ciklus.

Prodaja

Pantheon ERP omogućava brzo i jednostavno izdavanje i preuzimanje predračuna, računa, ponuda, odobrenja ili prijenosa te također i periodično fakturiranje kroz jednostavne postavke kojima se program sam pobrine za kreiranje računa.

Trgovina

Uz Pantheon ERP omogućeno je izdavanje računa za krajnje kupce na temelju različitih kriterija te korištenje unaprijed pripremljenih ispisa za račune, a sve račune moguće je urediti prema vlastitim željama. Pantheon omogućuje izdavanje POS računa, pregledavanje idenata i zaliha, šifrant kupaca, zaključak blagajne i automatsko knjiženje dokumenata.

Servis

Pantheon ERP nudi posebne funkcionalnosti poduzećima koja obavljaju servisnu djelatnost ili na svoje proizvode daju garanciju. Samo neke od mogućnosti programa su vođenje proizvoda po serijskim brojevima i kupcima te rokovima garancije, pregleda dugovanja kupaca, izdavanje zamjenskih proizvoda, fakturiranje servisnih zahtjeva i povezivanje s odobrenjima.

Finanacije

Pantheon ERP nudi stabilnost, pouzdanost i zakonsku usklađenost za računovodstva. Programom se mogu pokriti svi poslovni procesi u poduzeću, od nabave, prodaje, proizvodnje, servisa do kadrova, financija, računovodstva, planiranja, kontrolinga. Pantheon osigurava automatizirane procese koji štede vrijeme i smanjuju mogućnost pogreške.

Ljudski resursi

Pantheon ERP nudi mogućnost upravljanja kadrovima kroz vođenje različitih evidencija o zaposlenicima kao što su osobni podaci, podaci o proteklom radnom stažu, evidencija korištenja godišnjeg odmora i ostalih odsustva s posla, praćenje radnog vremena, evidencija i izračun plaća zaposlenika i još mnogo toga.

Uprava

Široki spektar funkcija omogućava korištenje Pantheon ERP-a u svim segmentima poduzeća, a informacije i podaci koji prolaze kroz sustav mogu se formirati u različite izvještaje koji olakšavaju planiranje aktivnosti i donošenje poslovnih odluka za efikasno i efektivno vođenje poduzeća.

IT okolina

Ovisno o IT kapacitetima tvrtke, nudimo dva rješenja Pantheon ERP programa. U slučaju ograničenih IT resursa i serverskog kapaciteta, za tvrtku je idealno rješenje hosting u cloudu jer pruža sigurnost pohrane podataka u sigurnom data centru Hrvatskog Telekoma uz niske troškove te pristup podacima s bilo kojeg mjesta u bilo koje vrijeme. Također nudimo i mogućnost instalacije rješenja na lokaciji tvrtke.

Kako Pantheon ERP može pridonijeti mome poslovanju?

Fakturiranje i računovodstvo

Jednostavna izrada narudžbenica, primka, ponuda, predračuna, otpremnica, faktura, knjižnih odobrenja i terećenja, vođenje troškova, obračun PDV-a i raznih drugih mogućnosti.

Online prodaja i fiskalizacija

Pantheon ERP kroz jednostavnu integraciju s vašom online trgovinom omogućava kontrolu online narudžba, računa i ostalih evidencija.

Ljudski resursi

Mogućnost praćenja kadrovskih evidencija i obračuna plaća preko aplikacije.

Analitika i izvještavanje

Dostupnost širokog raspona izvještaja za analizu i planiranje poslovanja prilagođenih postavkama koje sami odredite.

Zašto odabrati Pantheon ERP?

✓ Organizacija komercijalnih operacija od pretprodaje do isporuke
✓ Kontrola kupnje, naloga i povrata naloga
✓ Računovodstvo prema važećim međunarodnim standardima
✓ Bolja kontrola troškova i prihoda
✓ Organizacija i kontrola proizvodnog procesa
✓ Planiranje i praćenje financijskog rezultata

Zakonska usklađenost

Usluga je u potpunosti usklađena sa svim zakonskim regulativama i pravilnicima Republike Hrvatske. Ne morate brinuti o izmjenama u zakonodavstvu jer se zakonske promjene redovito prate te se usluga automatski ažurira u skladu sa izmjenama u zakonima.

Kontrola troškova

Nema početnih troškova za nabavu softverskih licenci, nije potrebno ulagati u dodatnu tehničku opremu. Plaćate paket koji ste odabrali, uz jednostavno dodavanje ili otkazivanje paketa. Po definiranju paketa, naknadu plaćate kroz fiksne mjesečne rate, bez nepredvidljivih dodatnih troškova.

Dostupnost

Uz Pantheon ERP više niste rob ureda. Svojim podacima možete pristupiti s bilo kojeg mjesta u bilo koje vrijeme, potrebna vam je samo internetska veza i Pantheon licenca. Uz Pantheon ERP unaprijedite suradnju s vašim računovodstvom, omogućite pristup vašim podacima i uštedite vrijeme.

Predefinirani dokumenti i izvještaji

Za brži početak rada korisnicima su na raspolaganju predefinirani dokumenti i izvještaji. Unaprijed podešene forme omogućavaju Vam da odmah nakon jednostavnog unosa svojih podataka počnete s radom.

Sigurnost

Vaši podaci maksimalno su sigurni jer se čuvaju u sigurnom data centru Hrvatskog Telekoma u Hrvatskoj, uz dnevnu sigurnosnu pohranu podataka.

Podrška 24/7

Tehnička podrška dostupna vam je 24h dnevno na posebnom telefonskom broju, namijenjenom isključivo korisnicima ICT usluga Hrvatskog Telekoma.

Odaberite Pantheon ERP paket po vašoj mjeri

 

Pantheon LX

Micro

89

kn/mj.

Pantheon LT

Mali

119

kn/mj.

Pantheon RE

Trgovačko
poduzeće

219

kn/mj.

Pantheon SE

Malo
poduzeće

289

kn/mj.

Pantheon ME

Srednje
poduzeće

359

kn/mj.

Pantheon MF

Proizvodno
poduzeće

519

kn/mj.

Prostor za pohranu

250 MB

250 MB

250 MB

500 MB

500 MB

1.000 MB

Blagajna

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Narudžbe kupcima i dobavljačima

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Elektronsko i internetsko poslovanje

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Izdavanje i prijem računa

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Putni nalozi

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Zalihe i skladišta

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Osnovna kadrovska evidencija – osobna mapa

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Carinska skladišta

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Obračun PDV-a

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Poslovanje s inozemstvom

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Trošarinska skladišta

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Računovodstvo i financije

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Osnovna sredstva

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Servis

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Obračun plaća

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Kompletna kadrovska evidencija

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Osnovna proizvodnja

Neograničeno

Neograničeno

Neograničeno

Poslovna inteligencija – nadzorne ploče

Neograničeno

Neograničeno

Poslovna inteligencija – analize, izvještavanja, planiranje

Neograničeno

Neograničeno

Proizvodnja (planiranje, radni nalozi, specifikacije)

Neograničeno

Prikaži sve

Dodatne opcije

Dodatan 1 GB prostora

29 kn
mjesečno

* Cijene ne sadrže PDV.

UGOVORNA OBVEZA - Svi navedeni paketi prodaju se s ugovornom obvezom koju je moguće potpisati na 12, 24 ili 36 mjeseci.

Napredna korisnička podrška

Opcionalna usluga Premium Service Desk namijenjena je svim korisnicima koji žele osigurati dodatnu podršku kod korištenja Pantheon ERP rješenja. Usluga osigurava kontinuirani i nesmetani rad programa te učinkovitije korištenje postojećih i novih funkcionalnosti Pantheon ERP paketa. Neke od garantiranih usluga unutar Premium Service Desk opcije su :

✓ Dedicirani Account Manager koji brine za ispravan rad usluge
✓ Mjesečni pregled stanja baze podataka, postavljanje odgovarajućih planova za optimizaciju rada baze podataka, nadzor transakcijskog dnevnika
✓ Savjetovanje o novostima i rješenjima koji će korisniku olakšati tekuće poslovanje, povećati njegovu učinkovitost i posljedično sniziti troškove
✓ Eliminiranje problema u funkcioniranju programskog paketa
✓ Organiziranje dokvalifikacije i uvođenja u radno okruženje zaposlenika tvrtke
✓ Podešavanje i prilagođavanje programskog paketa potrebama tvrtke unutar standardnih funkcionalnosti
✓ Savjeti za definiranje, analizu i rješenja poslovnih problema s kojima se korisnik susreće pri korištenju programskog paketa

IZJAVE KORISNIKA PANTHEON ERP USLUGE

pantheon erp

Zajedno s brzim rastom poslovanja javila se i potreba za poslovnim softverom koji bi kvalitetno pratio naš korak i administrativno ujedinio sve djelatnosti kojima se bavimo. Pantheon ERP uveli smo prvotno za potrebe vođenja knjigovodstva i prodaje, no ubrzo smo uvidjeli njegove ostale mnogobrojne mogućnosti. Stoga smo Pantheonom u vrlo kratkom roku međusobno optimalno povezali rad naših poslovnica u Zagrebu, Splitu, Zadru i Rijeci, te specifični segment na koji smo posebno ponosni - proizvodnju ekološkog namještaja za djecu.

Alen Peruško, generalni direktor Adax d.o.o.

pantheon erp

Adeo na tržištu RH nudi sofisticirane sustave besprekidnih i rezervnih napajanja te kroz inženjering, projektiranje, implementaciju i održavanje istih nastojimo odgovoriti na najsloženije zahtjeve tržišta. Zbog svega navedenog od strateškog nam je značaja konstantna ulaganja u unapređivanje znanja i infrastrukture. Jednu od takvih ključnih investicija imali smo 2006. godine u Pantheon ERP koji nam je omogućio integriranje svih poslovnih procesa u jedinstven sustav. Uz poslovni sustav Pantheon, naša organizacija postala je efikasnija, informacije pristupačnije, a kao tvrtka došli smo korak bliže zacrtanim ciljevima.

Damir Drinković, član uprave Adeo d.o.o.

pantheon erp

Poslovni sustav Pantheon u potpunosti smo implementirali 2008. godine za sve svoje klijente te ga svakodnevno koristimo za financijsko i materijalno poslovanje, obračune plaća i razna izvješća za tvrtke koje se bave uslugama, maloprodajom, veleprodajom i drugim različitim djelatnostima. Danas, u doba kada klijenti postavljaju pred nas sve veće izazove, Pantheon u potpunosti zadovoljava i naše i njihove potrebe. Uz napredna softverska rješenja Pantheon ERP, pomoću kojeg iznimno lako i brzo pristupamo traženim informacijama, maksimalno skraćujemo vrijeme odgovora i našim klijentima u svakom trenutku pružamo cjelovitu podršku.

Mato Zeljko, financijski direktor Dobit d.o.o.

pantheon erp

Kroz 12 godina Mapei Croatia je od dvoje zaposlenih narastao u tvrtku sa logističkim skladištem te odjelima tehnike, prodaje, marketinga i kontrolinga, a u tome nas je pri svakom koraku i u svim korisničkim zahtjevima uspješno pratio i Pantheon. Od samog početka Pantehon ERP kvalitetno slijedi i pokriva naše potrebe i sve segmente poslovanja, uz individualni pristup i prilagodbu podataka u personalizirane dokumente i izvještaje, što je nama, koji smo dio velike međunarodne grupe, od ključne važnosti.

Diana Ljevak, voditeljica financija i kontrolinga Mapei Croatia d.o.o.

Zatražite neobvezujuću ponudu ili dogovorite sastanak

Pošaljite upit

Koristan sadržaj

Imate još pitanja?

  • Što je Pantheon ERP rješenje u cloudu?

    Pantheon ERP u cloudu omogućava pristupiti podacima s bilo kojeg mjesta u bilo koje vrijeme, potrebna je samo internetska veza i Pantheon licenca. Posebno je pogodna za računovodstvene servise te male i srednje tvrtke budući da program može biti plaćen prema korištenju usluge.

  • Koje su prednosti korištenja Pantheon ERP rješenja u cloudu?

    Jednostavnija razmjena podataka između tvrtke i njezina računovodstvena servisa budući da rade na istoj bazi podataka. Nema troškova povezanih s kupnjom poslužitelja, sustava softvera i licenci za računovodstveni softver – program se plaća samo onoliko koliko ga se koristi, nema dodatnih troškova zbog održavanja opreme poslužitelja ili stvaranja sigurnosnih kopija, povoljne cijene i podrška, elektroničko arhiviranje dokumenata, brz i jednostavan pristup s bilo kojeg mjesta u bilo koje vrijeme putem Interneta te sigurnost podataka.

  • Zašto odabrati Pantheon ERP rješenje u cloudu?

    Pantheon ERP u cloud donosi najbolje od oba svijeta, ujedinjujući sigurne servere Hrvatskog Telekoma s najnaprednijim poslovnim softverom u regiji koji omogućuje tvrtkama i njihovim računovodstvenim servisima rad u istoj bazi podataka. Bez početnih ulaganja i dugoročnih obaveza.

  • Što je uključeno u Pantheon ERP mjesečnu naknadu?

    U naknadu su uključeni rad s Pantheon programom, kapacitet memorije u skladu sa vrstom licence, stalna nadogradnja programa u skladu s najnovijim zakonskim promjenama i novim značajkama programa, iznajmljivanje servera te sigurnosne kopije.

  • Postoji li bilo koji drugi trošak Pantheon ERPa?

    Postoje i druge dodatne usluge koje se pružaju krajnjem kupcu, kao što su instalacija (jednokratna naknada koja ovisi o broju treninga), napredna podrška korisnicima, dodatna pohrana (mjesečna naknada za dodatni prostor za pohranu).

  • Koja je razlika između Pantheon ERP rješenja u cloudu i Pantheon ERP softvera instaliranog na lokaciji (on premise rješenje)?

    Kod usluge u cloudu nema početnih troškova za nabavu Pantheon ERP softverskih licenci, nije potrebno ulagati u dodatnu tehničku opremu (poslužitelj, pohrana, izrada sigurnosnih kopija, licence za operativni sustav i baza podataka i sl), baza podataka se nalazi na poslužiteljima sigurnog podatkovnog centra Hrvatskog Telekoma, svi podaci su pohranjeni od strane stručnjaka Hrvatskog Telekoma te je omogućena jednostavnija razmjena podataka – tvrtka i računovodstveni servis rade na istoj bazi podataka. U ponudi HT-a nalazi se i Pantheon ERP koji je moguće instalirati na lokaciji korisnika.

  • Koja je najveća sigurnosna prijetnja za organizacije koje koriste Pantheon ERP rješenje u cloudu?

    Najveća zabluda kod podataka pohranjenih u cloudu je da su više ranjivi na sigurnosne prijetnje od vlastitih podatkovnih centara, kolokacijskih objekata ili bilo kojih drugih izvora infrastrukturnih usluga. Podaci Pantheon ERPa u cloudu pohranjeni su u sigurnim podatkovnim centrima Hrvatskog Telekoma sa dnevnom sigurnosnom pohranom podataka. Podatkovni centri zadovoljavaju najviše standarde zaštite te su osigurani od hakerskih napada i prirodnih katastrofa.

Sva pitanja i odgovori

Želite postati naš ICT partner? Ostvarimo zajednički uspjeh, Pridružite nam se.

Imate pitanje? Naša ICT podrška na raspolaganju vam je 24/7.

Kontaktirajte nas

Ne da Vam se tipkati? Nazovite nas, 0800 0005.

Više od 30.000 tvrtki i obrta koristi naše ICT usluge

Isprobajte inovativne tehnologije

U Zagrebu ste ili okolici i želite isprobati naše poslovne usluge uživo? Posjetite Business Showroom Hrvatskog Telekoma — prvi telekomunikacijski multimedijalni centar u Hrvatskoj koji predstavlja jedinstven prodajno-izložbeni prostor s objedinjenom inovativnom ponudom ICT usluga.

Dogovorite sastanak

Ako kojim slučajem ne možete do Business Showrooma, posjetite jedan od T-Centara.

Showroom Showroom Showroom

Naučite kako vam ICT i Cloud usluge mogu pomoći da unaprijedite svoje poslovanje!

Posjetite ICT Akademiju

ŽELITE LI DA VAS KONTAKTIRAMO?

Ostavite nam svoje podatke kako bismo vas mogli kontaktirati i odgovoriti na vaša pitanja

Osobne podatke koje ste naveli prikupljamo u svrhe kontaktiranja korisnika. Ujedno jamčite da su podaci koje ste naveli Vaši osobni podaci. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u
Politici zaštite privatnosti korisnika HT-a.

Odabirom trajanja ugovorne obveze dobivate sljedeće pogodnosti

12 mjeseci

Jedna mjesečna naknada za 1 kn te 0.5 GB extra prostora za pohranu podataka

24 mjeseci

Dvije mjesečne naknade za 1 kn te 1 GB extra prostora za pohranu podataka

36 mjeseci

Tri mjesečne naknade za 1 kn te 1.5 GB extra prostora za pohranu podataka

Cijene bez PDV-a