Slažem se

Hrvatskitelekom.hr poštuje vašu privatnost. Kolačiće (eng. 'cookies') koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, poboljšanje korisničkog doživljaja, osiguravanje integracije s društevnim mrežama i prikaz(ciljanih) reklamnih sadržaja. Nastavljajući svoju posjetu na našoj web stranici pristajete na to da koristite kolačiće.
Postavke kolačića možete promijeniti u bilo kojem trenutku.

Isključenja

Ne dozvolite da vam telefonski priključak postane opterećenje, preuzmite potpunu kontrolu nad svim situacijama kako ne bi došlo do njegovog isključenja.

Privremeno isključenje priključka na vaš zahtjev

Ukoliko putujete, odlazite na godišnji odmor ili se privremeno selite u inozemstvo, a ne želite u to vrijeme plaćati telefonski račun, svoj priključak možete privremeno isključiti:

  • jednom tijekom kalendarske godine i to do 3 mjeseca ili od 3 do 6 mjeseci
  • troškovi ponovnog uključenja naplaćuju se u skladu s cjenikom tk usluga

Isključenje priključka zbog duga

Ukoliko je vaš priključak iz vama nepoznatih razloga isključen zbog duga po računima, a niste uočili prethodne mjere naplate potraživanja poput opomene i glasovne poruke, obratite nam se na 0800 9100.

Dobro je znati:

  • ukoliko ni nakon dostavljene pisane Opomene zbog duga po računu niste podmirili sporno dugovanje u predviđenom roku, pozivamo vaš priključak i automatskom govornom porukom vas upozoravamo na evidentirani dug
  • ukoliko se ni nakon obavijesti putem govorne poruke u predviđenom roku ne podmire dugovanja, slijedi privremeno isključenje vašeg priključka zbog duga po računima
  • nakon podmirenja računa, uplatu je potrebno dostaviti na uvid kako bi priključak bio uključen u najkraćem mogućem roku

ŽELITE LI DA VAS KONTAKTIRAMO?

Ostavite nam svoje podatke kako bismo vas mogli kontaktirati i odgovoriti na vaša pitanja

Osobne podatke prikupljamo radi kontaktiranja korisnika. Zato je važno da su točno napisani. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka pogledajte u
Politici zaštite privatnosti korisnika HT-a.