Slažem se

Hrvatskitelekom.hr poštuje vašu privatnost. Kolačiće (eng. 'cookies') koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, poboljšanje korisničkog doživljaja, osiguravanje integracije s društevnim mrežama i prikaz(ciljanih) reklamnih sadržaja. Nastavljajući svoju posjetu na našoj web stranici pristajete na to da koristite kolačiće.
Postavke kolačića možete promijeniti u bilo kojem trenutku.

Samouslužni servisi

Provjerite status pretplatničkog ugovora

Mobilne i fiksne usluge Hrvatskog Telekoma Na stranicama Moj Telekom Poslovni Portala unutar izbornika "Usluge"

Pregledajte račun

Mobilne i fiksne usluge Hrvatskog Telekoma Na stranicama Moj Telekom Poslovni Portala unutar izbornika "Računi"

Pogledajte ispis poziva

Mobilna usluga HT-a na pretplatu i fiksni telefon Na stranicama Moj Telekom Poslovni Portala unutar izbornika "Računi"

Provjerite stanje računa

Mobilna usluga HT-a na pretplatu Pozivom na 0800 9100  te odabirom opcije 1 u glavnom izborniku
Mobilna usluga HT-a na pretplatu Slanjem SMS poruke sadržaja S na 13110
Korisnci bonova Hrvatskog Telekoma Unosom koda *100# te odabirom tipke slušalica za poziv
Korisnci bonova Hrvatskog Telekoma Slanjem prazne SMS poruke na 13230
Korisnci bonova Hrvatskog Telekoma Pozivom na 098 1523 i slušanjem govorne poruke
Fiksni telefon Pozivom na 0800 9100 te odabirom opcije 1 u glavnom izborniku

Provjerite dugovanje

Mobilna usluga HT-a na pretplatu Na stranicama Moj Telekom Poslovni Portala unutar izbornika "Računi"
Telefon, Internet, Televizija Na stranicama Moj Telekom Poslovni Portala unutar izbornika "Računi"
Mobilna usluga HT-a na pretplatu Pozivom na 0800 9100  te odabirom opcije 1 u glavnom izborniku
Telefon Pozivom na 0800 9100 te odabirom opcije 1 u glavnom izborniku

Prijavite smetnju

Mobilna usluga HT-a na pretplatu, fiksni telefon Na stranicama Moj Telekom Poslovni Portala klikom na "Smetnje"
Telefon Pozivom na 0800 9100  te odabirom opcije 2 u glavnom izborniku

Provjerite status prijavljene smetnje

Mobilna usluga HT-a na pretplatu, fiksni telefon Na stranicama Moj Telekom Poslovni Portala klikom na "Smetnje"

Provjerite podatke o usluzi

Mobilne i fiksne usluge Hrvatskog Telekoma Na stranicama Moj Telekom Poslovni Portala unutar izbornika "Usluge"

Upravljajte MAXtv programskim paketima

Televizija Putem MAXtv sučelja u glavnom izborniku odaberite "Interaktivni sadržaji"

Naručite tehničke postavke za svoj mobilni uređaj

Korisnici bonova i pretplatnici mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma Pozivom na 0800 9100 te odabirom opcije 2 u glavnom izborniku
Korisnici bonova i pretplatnici mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma Slanjem besplatne SMS poruke sadržaja M na 13598 za MMS
Slanjem besplatne SMS poruke sadržaja W na 13598 za WAP
Slanjem besplatne SMS poruke sadržaja I na 13598 za Web/Internet

Promijenite lozinku za spajanje na Internet

Internet Pozivom na 0800 9100 te odabirom opcije 2 u glavnom izborniku

Provjerite preostali iznos uključenih usluga u svom tarifnom modelu ili paketu

Mobilna usluga HT-a na pretplatu Slanjem SMS poruke sadržaja Stanje na 13110

Provjerite MAXtv PIN za kupnju

Televizija Putem MAXtv sučelja u glavnom izborniku odaberite Postavke te zatim PIN OPCIJE

Promijenite MAXtv PIN za kupnju

Televizija Putem MAXtv sučelja u glavnom izborniku odaberite Postavke te zatim PIN opcije

Provjerite status realizacije zahtjeva

Mobilne i fiksne usluge Hrvatskog Telekoma Na stranicama Moj Telekom Poslovni Portala klikom na "Narudžbe"

ŽELITE LI DA VAS KONTAKTIRAMO?

Ostavite nam svoje podatke kako bismo vas mogli kontaktirati i odgovoriti na vaša pitanja

Osobne podatke prikupljamo radi kontaktiranja korisnika. Zato je važno da su točno napisani. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka pogledajte u
Politici zaštite privatnosti korisnika HT-a.