Slažem se

Hrvatskitelekom.hr poštuje vašu privatnost. Kolačiće (eng. 'cookies') koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, poboljšanje korisničkog doživljaja, osiguravanje integracije s društevnim mrežama i prikaz(ciljanih) reklamnih sadržaja. Nastavljajući svoju posjetu na našoj web stranici pristajete na to da koristite kolačiće.
Postavke kolačića možete promijeniti u bilo kojem trenutku.

Što je mobilni marketing?

Mobilni marketing je direktan i učinkovit način komunikacije s vašim kupcima. U vremenu kad su vaši klijenti izloženi velikom broju reklamnih sadržaja koji se bore za njihovu pažnju, obratite im se kanalom koji sigurno neće ignorirati – komunikacijom putem mobilnih telefona.

Istraživanja pokazuju da ljudi pročitaju čak 98% SMS poruka koje prime na svoj mobitel (u usporedbi sa samo 20% e-mail ili 12% Facebook poruka itd*), stoga je mobilni marketing idealan način da zaista prenesete kupcima svoju poruku/ponudu ili ih upitate za mišljenje.

* izvor: socialmediatoday.com

Isprobajte odmah USSD uslugu
Birajte *147*400# na tipkovnici telefona i pritisnite tipku za poziv.
  • Funkcionalnost
    i prednosti
  • Primjeri upotrebe

Usluga obuhvaća:

  • Sustav za slanje, primanje i obradu SMS poruka, koji vam omogućuje personaliziran način komunikacije s kupcima. Istovremeno možete slati različite poruke, prilagođene svakom posebnom segmentu.
  • SMS usluga s posebnom tarifom ili VAS SMS omogućuje slanje i primanje SMS poruka na predefiniran kratki broj (kod). Idealna je za provođenje nagradnih igara, distribuciju različitih sadržaja korisnicima (wallpaper, muzika i sl.) te promociju proizvoda i usluga.
  • USSD - USSD poruka je kratak sadržaj (obavijest, upitnik) koji se pojavljuje na zaslonu mobitela primatelja. Slanje odgovora besplatno je za primatelja, a nakon što odgovori na nju, ona nestaje s mobitela bez zatrpavanja pretinca SMS poruka. Aplikacija radi u realnom vremenu, dakle nudi trenutno točne informacije i povratne informacije. Koristi se za: mobilno bankarstvo, provjeru stanja bankovnog računa, transfer novčanih sredstava, uvid u tečajne liste, ankete za istraživanje tržišta i sl.

Koje su prednosti za vaš posao?

Usluge Mobilnog marketinga jednostavne su za korištenje, omogućuju samostalno oblikovanje kampanja, nadzor nad korisničkom bazom te pregled nad aktualnim i proteklim komunikacijskim kampanjama.


Ostvarite:

  • Komunikaciju u 'stvarnom vremenu' – primajte i šaljite trenutno točne informacije
  • Personalizaciju na najvišem nivou – svaki korisnik može primiti samo njemu prilagođenu informaciju
  • Brzu povratnu informaciju
  • Mjerljivost odaziva na kampanju/anketu u realnom vremenu

Svaki sustav se kreira ciljano za ugovaratelja usluge u ovisnosti o njegovoj postojećoj tehničkoj infrastrukturi, bazama podataka te broju i vrsti poruka s kojima ugovaratelj usluge svojim klijentima želi komunicirati.

Trgovačke i uslužne djelatnosti


  • Predstavljanje novog proizvoda/usluge
  • Slanje kupona, vouchera za kupnju – loyality sustav
  • Informacije o akcijama, popustima, radnom vremenu
  • Informacije o rasprodajama
  • Nagradne igre

Medijske agencije


  • Glasovanja
  • Istraživanja tržišta
  • Dobivanje brzog povratnog odgovora kroz USSD ankete

Turističke djelatnosti


  • Slanje last minute ponuda
  • Slanje posebnih akcija prilagođenih profilu klijenta
  • Ankete, nagradne igre, kvizovi
  • Dobivanje povratnog iskustva klijenta, pohvala, pritužbi, sugestija

Financijski sektor


  • Mobilno bankarstvo – stanje/promjene na bankovnim računima
  • Self-service (zamjena za call centar)
  • Informacije o novim uslugama

Želite da vas kontaktiramo?

Pošaljite nam svoje podatke. Stručni član tima za mobilni marketing će vas kontaktirati kako bi odgovorio na vaša pitanja

Želite li da vas kontaktiramo putem:

Više detalja o cijenama (PDF) »

ŽELITE LI DA VAS KONTAKTIRAMO?

Ostavite nam svoje podatke kako bismo vas mogli kontaktirati i odgovoriti na vaša pitanja

Osobne podatke prikupljamo radi kontaktiranja korisnika. Zato je važno da su točno napisani. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka pogledajte u
Politici zaštite privatnosti korisnika HT-a.