Nastavite do glavnog sadržaja
14.12.2023. 10:47:10?.Value?.ToString("dd. MM. yyyy.")

Kako vratiti obrisani eSIM profil na pametni sat?

U slučaju da ste obrisali eSIM profil na vašem pametnom satu biti će potrebno napraviti zamjenu eSIM profila. Zamjenu eSIM profila možete zatražiti putem T-prodajnih mjesta, Moj Telekom portala i poziv službi za korisnike. Zamjenom eSIM profila dobiti ćete novi QR kod koji instalirate na vaš novi pametni sat.

Ako ste obrisali eSIM profil na Apple Watchu, slijedite upute:

Uparite Apple Watch s iPhoneom pomoću aplikacije Watch.

Ažurirajte softver na oba uređaja na najnoviju dostupnu verziju softvera.

Nastavite kako biste aktivirali novi mobilni plan na svom Apple Watchu, tj. u aplikaciji Watch – Mobilna Mreža → Podatkovni plan → Dodaj novi plan

Nakon provjere biti ćete preusmjereni na stranicu na kojoj možete odabrati vraćanje usluge na izvorni Apple Watch.

Jeste li zadovoljni odgovorom?

Da Ne

Nešto nedostaje?

Pošaljite nam svoj komentar i pomozite nam poboljšati ovaj odgovor. U međuvremenu, svoj upit možete postaviti agentu putem chata.

Vaša e-mail adresa potrebna nam je zbog evidencije. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u Politici zaštite privatnosti korisnika.