Nastavite na glavni sadržajPokrenite chat
28.1.2022. 10:50:29?.Value?.ToString("dd. MM. yyyy.")

Mobilni internet - APN postavke

Greške u radu mobilnog interneta možete pokušati sami otkloniti slijedeći korake u tekstu.

  1. Provjerite je li u postavkama mobilnog uređaja isključena Wi-Fi mreža
  2. Provjerite je li u postavkama mobilnog uređaja uključen pristup mobilnim podacima
  3. Provjerite mrežne postavke svog uređaja, je li ispravno postavljen naziv pristupne točke (APN) na internet.ht.hr

Upute za Windows osobna računala s potrebnom opremom za pristup mobilnom internetu

Upute za Apple iPhone i iPad

Upute za Android (može se razlikovati ovisno o modelu uređaja i verziji Android operativnog sustava)

  • Pri dnu početnog ekrana dodirnite gumb za „Izbornik“ tj. „Menu“
  • Zatim odaberite Postavke (Settings)
  • Mobilne mreže (Mobile networks)
  • Pristupne točke (Access Point names)
  • Dodirnite gumb za izbornik
  • Odaberite Novi APN
  • Dodirnite polje s nazivom
  • Upišite HT i potvrdite s OK
  • Dodirnite APN polje
  • Upišite ht.hr i potvrdite s OK
  • Dodirnite Spremi (Save)

Ako imate mogućnost isprobajte SIM karticu u drugom uređaju

Isprobajte radi li sada pristup internetu putem mobilnih podataka npr. isprobajte učitava li se stranica Hrvatskog Telekoma

Ako je poteškoća i dalje prisutna odaberite razgovor s agentom

Jeste li zadovoljni odgovorom?

Nešto nedostaje?

Pošaljite nam svoj komentar i pomozite nam poboljšati ovaj odgovor. U međuvremenu, svoj upit možete postaviti agentu putem chata.

Vaša e-mail adresa potrebna nam je zbog evidencije. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u Politici zaštite privatnosti korisnika.