Opomene, prigovori, isključenja

Ako niste platili račun, poslat ćemo vam prvo poruku da ste dužni, zatim opomenu, a nakon nje još jednu poruku. Tek ćemo vam nakon toga privremeno isključiti uslugu. Imate li prigovor na nas, pošaljite nam ga. No, predlažemo da se prvo informirate na našim web stranicama i pogledate odgovore na najčešća pitanja. Ili nam se obratite na chat. Probajmo riješiti problem razgovorom.

Opomene

Držite pod kontrolom svoje obveze, informirajte se na vrijeme.

Šaljete li opomene za nepodmireni račun?

Što ako ne podmirim dugovanje do datuma koji je na opomeni?

Podsjećate li prije slanja opomene na neki drugi način da račun nije plaćen?

SMS za korisnike mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma

Glasovna poruka za korisnike fiksnih usluga Hrvatskog Telekoma

E-mail poruka za korisnike fiksne usluge Hrvatskog Telekoma - internet usluge

Prigovori

Žao nam je što je došlo do problema, no budite sigurni da ćemo poduzeti sve kako bismo ga što prije riješili. Na ovoj stranici možete vidjeti kako najbrže doći do rješenja, pa predlažemo da prvo pogledajte najčešće teme, jer ćete možda među njima na najbrži način naći ono što vas zanima.

Najčešći upiti vezani za račune

Što napraviti ako mi račun ne stiže na kućnu adresu?

Kome da se obratim ako mi nisu jasne sve stavke na računu?

Gdje mi je najbolje pratiti potrošnju, pregled plaćanja i najjednostavnije plaćati?

Najčešći upiti vezani za internet i MAXtv

Kako prijavljujem poteškoće s internetom ili MAXtv-om?

Gdje mogu pratiti potrošnju gigabajta i imati pregled plaćanja računa za internet?

Do odgovora se može i ovako

Kome da se obratim ako nisam pronašao odgovor?

Što ako ne dobijem odgovore na problem niti na online chatu?

Želio bih vam se obratiti pisanim putem i izložiti problem. Kako da to učinim?

Što se događa nakon podnošenja prigovora?

Koliko traje rješavanje prigovora?

Što ako nisam zadovoljan kako je riješen moj prigovor?

Isključenja

Izbjegnite neugodna isključenja usluga, radije ih sami privremeno zatražite.

Mogu li zatražiti privremeno isključenje priključka?

Koliki košta ponovno uključenje priključka?

Što činiti ako je priključak isključen nenajavljeno, zbog duga na koji nisam upozoren?

Hoće li mi istovremeno biti isključene i dolazne i odlazne usluge ako nisam platio račun?

SMS za korisnike mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma

Glasovna poruka za korisnike fiksnih usluga Hrvatskog Telekoma

Podnijeli biste prigovor,
prijavili smetnju ili se informirali? Javite nam se.


Molimo da detaljno opišete vaš problem ili upit kako bismo vam mogli što brže i točnije odgovoriti.

Molimo da upišete sve podatke kako bismo vam mogli najbolje pomoći.

upisati s predbrojem, npr. 012345678

Osobne podatke prikupljamo radi kontaktiranja korisnika. Zato je važno da su točno napisani. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka pogledajte u
Politici zaštite privatnosti korisnika HT-a.

Za rješavanje prigovora zakonski rok je 15 dana, ali potrudit ćemo se odgovoriti vam što prije.

Slažem se

Hrvatskitelekom.hr poštuje vašu privatnost. Kolačiće (eng. 'cookies') koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, poboljšanje korisničkog doživljaja, osiguravanje integracije s društevnim mrežama i prikaz(ciljanih) reklamnih sadržaja. Nastavljajući svoju posjetu na našoj web stranici pristajete na to da koristite kolačiće.
Postavke kolačića možete promijeniti u bilo kojem trenutku.

Trenutno nema
dostupnih agenata za chat

Još uvijek možete postaviti pitanje o kupnji HT usluga ili proizvoda. Odgovorit ćemo vam u najkraćem roku.

Osobne podatke koje ste naveli prikupljamo u svrhe kontaktiranja korisnika. Ujedno jamčite da su podaci koje ste naveli Vaši osobni podaci. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u
Politici zaštite privatnosti korisnika HT-a.

Pošaljite

ŽELITE LI DA VAS KONTAKTIRAMO?

Ostavite nam svoje podatke kako bismo vas mogli kontaktirati i odgovoriti na vaša pitanja

Osobne podatke prikupljamo radi kontaktiranja korisnika. Zato je važno da su točno napisani. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka pogledajte u
Politici zaštite privatnosti korisnika HT-a.