Nastavite na glavni sadržajPokrenite chat

Opomene, prigovori, isključenja

Na ovom mjestu možete pronaći informacije o opomenama koje ste možda primili zbog neizvršavanja obveza. Možete uložiti i prigovor na naše usluge, informirati se o njihovom isključenju te pronaći odgovore na pitanja koja vas zanimaju.

Opomene

Prije nego pošaljemo opomenu, podsjetit ćemo vas porukama ili e-mailom, ovisno o tome koju uslugu koristite, da račun niste platili. Ne podmirite li ga ni nakon toga, poslat ćemo vam opomenu da to učinite do određenoga datuma. Ako ni tada ne reagirate, privremeno ćemo vam isključiti priključak. Opomenu zanemarite ako ste račun podmirili do roka koji smo vam u njoj naznačili.

Poruke ili e-mail koje ćete dobiti prije opomene

SMS za korisnike mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma
SMS za korisnike fiksnih usluga Hrvatskog Telekoma
Glasovna poruka za korisnike fiksnih usluga Hrvatskog Telekoma
E-mail poruka za korisnike fiksne usluge Hrvatskog Telekoma - internet usluge
Poruka putem MAXtv sučelja za korisnike fiksnih usluga Hrvatskog Telekoma

Prigovori

Podnose se pisanim putem u roku od 30 dana od dana dospijeća plaćanja računa, najjednostavnije putem web obrasca. Odgovorit ćemo vam najkasnije u zakonskom roku od 15 dana, ali ćemo se potruditi da to bude što prije. Ako niste zadovoljni dobivenim odgovorom, prigovor možete ponoviti u roku od 30 dana, uz napomenu - drugostupanjski prigovor. Novi odgovor ćete dobiti najkasnije za 30 dana.

Na prigovore zbog naplate usluga s posebnom tarifom (npr. 060 brojevi) odgovaramo najkasnije za 30 dana.

Čini vam se da brzina interneta ne odgovara ugovorenoj? Prije prigovora je izmjerite HAKOMetrom.

Prigovor se može uložiti i na sljedeće načine:

  1. e-mailom na prigovori@t.ht.hr
  2. na adresu Hrvatski Telekom d.d., p.p. 21, 10002 Zagreb
  3. u svim prodajnim mjestima Hrvatskog Telekoma

U prigovoru nam što detaljnije opišite problem kako bismo ga što kvalitetnije i što prije riješili. Napišite u njemu svoje ime i prezime, ulicu, kućni broj i mjesto/grad u kojem živite, kontakt telefon s predbrojem, e-mail adresu i svoj OIB. Ako ste poslovni korisnik, dodajte i naziv, adresu i OIB vaše tvrtke/obrta.

Isključenja

Ako niti nakon obavijesti, opomene a onda i privremenog isključenja niste platili račun, prvo će vam biti onemogućene odlazne usluge. Dolazne ćemo vam isključiti tek nakon dodatnog upozorenja da još uvijek niste podmirili dug.
Troškovi ponovnog uključenja naplaćuju se u skladu s cjenikom telekomunikacijskih usluga.

Može se ponekad dogoditi da vam priključak zbog neplaćenog računa bude isključen a da niste dobili ni glasovnu poruku niti pisanu opomenu kojima vas podsjećamo da ste dužni. Obratite nam se u tom slučaju na besplatni broj 0800 9000 za privatne korisnike.

Dobro je znati da postoje i situacije u kojima se mogući problemi s dugom mogu izbjeći. Recimo kada putujete, idete na godišnji odmor ili se negdje selite na određeno vrijeme pa nema razloga da u to vrijeme plaćate telefonski račun. Priključak jednostavno možete u tim slučajevima privremeno isključiti na 3, 6 ili 9 mjeseci. Prije nego zatražite sljedeće privremeno isključenje, uslugu morate aktivno koristiti 6 mjeseci (u slučaju isključenja na 3 i 6 mj.) ili 3 mjeseca (u slučaju isključenja na 9 mj.).

Poruke koje ćete dobiti prije isključenja

SMS za korisnike mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma
Glasovna poruka za korisnike fiksnih usluga Hrvatskog Telekoma

Niste pronašli odgovore?

Ako na ovoj stranici niste pronašli odgovore, možete nam se prije slanja prigovora u svakom trenutku obratiti chatom.

Ako ni tako ne uspijete riješiti problem, zovite naše službe besplatno na 0800 9000 za privatne korisnike. Problem ćemo nastojati sanirati odmah, a budu li potrebne dodatne provjere, bit će to za najviše 7 dana. Mi ćemo se u tom slučaju povratno javiti vama.