Jeste li znali da možete vidjeti predviđeni datum aktivacije vaših novih usluga?
U izborniku kliknite na ikonu
i izaberite Pomoć i podrška. Potom odaberite „Provjeri status aktivacije usluga“.
Ovdje možete vidjeti predviđeni datum aktivacije vaših usluga, kao i opis kupljene usluge, vrijeme dolaska tehničara ili ukoliko vam treba stići novi uređaj, planirano vrijeme isporuke.
Jeste li znali da možete vidjeti trenutni status aktivacije usluge, promjene tarife ili paketa?
U izborniku kliknite na ikonu
i izaberite Pomoć i podrška. Potom odaberite „Provjeri status aktivacije usluga“.
Ovdje možete vidjeti predviđeni datum aktivacije vaših usluga, kao i opis kupljene usluge, vrijeme dolaska tehničara ili ukoliko vam treba stići novi uređaj, planirano vrijeme isporuke.
Jeste li znali da možete vidjeti naziv i opis vaše nove usluge sa svim uključenim pogodnostima ili dodatnim opcijama?
U izborniku kliknite na ikonu
i izaberite Pomoć i podrška. Potom odaberite „Provjeri status aktivacije usluga“.
Ovdje možete vidjeti predviđeni datum aktivacije vaših usluga, kao i opis kupljene usluge.
Jeste li znali da možete rezervirati termin dolaska tehničara za uključenje usluga?
U izborniku kliknite na ikonu
i izaberite Pomoć i podrška. Potom odaberite „Provjeri status aktivacije usluga“.
Nakon što vam se otvori stranica s informacijama o aktivaciji vaših novih usluga, na vrhu pronađite „Dolazak tehničara“ te kliknite na „dogovorite termin“. Ovdje možete iz kalendara odabrati termin koji vam odgovara te ukoliko želite, možete dodati i podsjetnik na dogovoreni termin u svoj Kalendar.
Jeste li znali da možete, ukoliko ste preko aplikacije rezervirali dolazak tehničara, rezervaciju spremiti u kalendar kao podsjetnik?
U izborniku kliknite na ikonu
i izaberite Pomoć i podrška. Potom odaberite „Provjeri status aktivacije usluga“.
Nakon što vam se otvori stranica s informacijama o aktivaciji vaših novih usluga, na vrhu pronađite „Dolazak tehničara“ te kliknite na „dogovorite termin“. Ovdje možete iz kalendara odabrati termin koji vam odgovara te dodati podsjetnik u svoj Kalendar.
Jeste li znali da možete pratiti dostavu pošiljke, mobitela, modema ili uređaja?
U izborniku kliknite na ikonu
i izaberite Pomoć i podrška. Potom odaberite „Provjeri status aktivacije usluga“.
Ovdje možete vidjeti predviđeni datum aktivacije vaših usluga, kao i opis kupljene usluge, vrijeme dolaska tehničara ili ukoliko vam treba stići novi uređaj, planirano vrijeme isporuke.