Nastavite na glavni sadržajPokrenite chat
1.4.2022. 14:47:44?.Value?.ToString("dd. MM. yyyy.")

Mobilni internet - APN postavke

    1. Provjerite je li u postavkama mobilnog uređaja isključena Wi-Fi mreža
    2. Provjerite je li u postavkama mobilnog uređaja uključen pristup mobilnim podacima
    3. Provjerite mrežne postavke svog uređaja, je li ispravno postavljen naziv pristupne točke (APN) na internet.ht.hr

Upute za Windows osobna računala s potrebnom opremom za pristup mobilnom internetu

Upute za Apple iPhone i iPad

Upute za Android (može se razlikovati ovisno o modelu uređaja i verziji Android operativnog sustava)

    • Pri dnu početnog ekrana dodirnite gumb za „Izbornik“ tj. „Menu“
    • Zatim odaberite Postavke (Settings)
    • Mobilne mreže (Mobile networks)
    • Pristupne točke (Access Point names)
    • Dodirnite gumb za izbornik
    • Odaberite Novi APN
    • Dodirnite polje s nazivom
    • Upišite HT i potvrdite s OK
    • Dodirnite APN polje
    • Upišite internet.ht.hri potvrdite s OK
    • Dodirnite Spremi (Save)
  1. Ako imate mogućnost isprobajte SIM karticu u drugom uređaju
  2. Isprobajte radi li sada pristup internetu putem mobilnih podataka npr. isprobajte učitava li se stranica Hrvatskog Telekoma
  3. Ako je poteškoća i dalje prisutna odaberite razgovor s agentom

Jeste li zadovoljni odgovorom?

Nešto nedostaje?

Pošaljite nam svoj komentar i pomozite nam poboljšati ovaj odgovor. U međuvremenu, svoj upit možete postaviti agentu putem chata.

Vaša e-mail adresa potrebna nam je zbog evidencije. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u Politici zaštite privatnosti korisnika.