Nastavite do glavnog sadržaja
15.9.2023. 15:33:09?.Value?.ToString("dd. MM. yyyy.")

Stigla mi je poruka: "Prijava nije moguća..."

Stigla mi je poruka: "Prijava nije moguća jer je više od jednog TV računa vezano na Telekom ID". Što da radim?

Ako imate više TV računa (bilo MAXtv ili MAXtv To Go) vezanih na Telekom ID s kojim se pokušavate prijaviti, tada prijava neće biti moguća koristeći Telekom ID i pripadajuću lozinku. Kod takvog pokušaja prijave, na ekranu će iskočiti poruka o grešci „Prijava nije moguća jer je više od jednog TV računa vezano na ovaj Telekom ID."

Rješenje:

Ako se to dogodi, prijavu je moguće napraviti tako da se pod Korisničko ime upiše broj TV računa na koji se prijavljujete, a pod Lozinku upišete lozinku svog Telekom ID-a. Broj TV računa možete pronaći u Moj Telekom aplikaciji, na Moj Telekom Portalu ili pod Informacijama u Postavkama svog IPTV STB-a.

Jeste li zadovoljni odgovorom?

Da Ne

Nešto nedostaje?

Pošaljite nam svoj komentar i pomozite nam poboljšati ovaj odgovor. U međuvremenu, svoj upit možete postaviti agentu putem chata.

Vaša e-mail adresa potrebna nam je zbog evidencije. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u Politici zaštite privatnosti korisnika.