03. 05. 2024.

Kako privremeno isključiti fiksne usluge?


Uslugu možete isključiti na period do 9 mjeseci pozivom Službi za korisnike, u T Centru ili najlakše – putem chata. Za vrijeme trajanja isključenja usluga se ne naplaćuje (uključujući i najam uređaja).

Nakon privremenog isključenja, možete nam se javiti u bilo kojem trenutku i zatražiti uključenje. Na primjer, za 4 i pol mjeseca ili 7 mjeseci – kako vam odgovara. No, nakon privremenog isključenja do 9 mjeseci, usluge moraju biti uključene minimalno 3 mjeseca prije nego ponovno zatražite isključenje. . 

Kod podnošenja zahtjeva za isključenjem definira se datum kad želite da se usluge ponovno uključe, a zatim dalje ne morate brinuti - mi ćemo vam ih na taj datum automatski uključiti. Ako ste se u međuvremenu predomislili i želite da vam se usluge uključe prije isteka dogovorenog datuma, samo nam se javite i zatražite uključenje.  

Prilikom ponovnog uključenja plaća se jednokratna naknada za privremeno isključenje u iznosu od 9,95 eura.

Jeste li zadovoljni odgovorom?

Da Ne

Ova web stranica koristi kolačiće i slične tehnologije kako bi osigurala da vam pružimo najbolju moguću uslugu. Klikom na "Prihvaćam" pristajete na obradu vaših podataka, kao i na njihov prijenos trećim pružateljima usluga. Podaci će se koristiti za analize, ponovno ciljanje i pružanje personaliziranog sadržaja na web mjestima od strane trećih pružatelja usluga. Za više informacija pogledajte postavke. Impressum

Prihvaćam sve Pristajem na obvezne

Nešto nedostaje?

Pošaljite nam svoj komentar i pomozite nam poboljšati ovaj odgovor. U međuvremenu, svoj upit možete postaviti agentu putem chata.

Vaša e-mail adresa potrebna nam je zbog evidencije. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u Politici zaštite privatnosti korisnika.