09. 08. 2022.

Hoću li u Magenti 1 imati samo jedan račun za sve?

Spajanjem usluga u Magentu 1 i dalje ćete imati odvojene račune tj. posebno za fiksne i mobilne usluge. U slučaju da imate više mobilnih tarifa, račun za njih će biti zajednički za sve koje glase na isti OIB, ali sa zasebnim specifikacijama o potrošnji po svakom mobilnom broju.

    Primjer u kućanstvu:
  • Mama i tata i troje djece imaju po jedan mobilni broj koji glasi na jedan OIB. Račun za mobilne usluge je jedan s odvojenom specifikacijom za svaki broj.
  • Baka i djed su dio iste Magente 1 i imaju svoje pretplate za mobitel, ali one glase na drugi OIB. Oni dobivaju zaseban račun samo za ta dva broja na kojem je prikazana potrošnja za svaku od pretplata.

Za lakše praćenje pristiglih računa preporučamo da odaberete E-račun. E-račun je isti kao račun koji primate poštom, samo što vam dolazi na mobilnu aplikaciju Moj Telekom, na Moj Telekom portal ili e-mailom.
Tako možete najbolje pratiti pristigle račune, a putem mobilne aplikacije ih jednostavno i platiti.

Jeste li zadovoljni odgovorom?

Da Ne

Ova web stranica koristi kolačiće i slične tehnologije kako bi osigurala da vam pružimo najbolju moguću uslugu. Klikom na "Prihvaćam" pristajete na obradu vaših podataka, kao i na njihov prijenos trećim pružateljima usluga. Podaci će se koristiti za analize, ponovno ciljanje i pružanje personaliziranog sadržaja na web mjestima od strane trećih pružatelja usluga. Za više informacija pogledajte postavke. Impressum

Prihvaćam sve Pristajem na obvezne

Nešto nedostaje?

Pošaljite nam svoj komentar i pomozite nam poboljšati ovaj odgovor. U međuvremenu, svoj upit možete postaviti agentu putem chata.

Vaša e-mail adresa potrebna nam je zbog evidencije. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u Politici zaštite privatnosti korisnika.