20. 05. 2022.

Detaljnije o Simpa opcijama

Obitelj mjesečnih Simpa opcija dolazi s točno određenom količinom megabajta, minuta i poruka u kojima dobivate još više svega nego ikada prije, a traju 30 dana od aktivacije.

  • Simpa XL sadrži 17 GB internet prometa i 2500 minuta ili SMS poruka,
  • Simpa L sadrži 12 GB internet prometa i 2500 minuta ili SMS poruka,
  • Simpa M sadrži 8 GB internet prometa i 2500 minuta ili SMS poruka,
  • Simpa S sadrži 5 GB internet prometa i 2500 minuta ili SMS poruka,
  • Simpa XS sadrži 3 GB internet prometa i 2500 minuta ili SMS poruka.

Uz njih možete aktivirati i Simpa Tjednu opciju koja vrijedi 7 dana i sadrži 3 GB internet prometa i 600 minuta ili SMS poruka.

5G je uključen u Simpa opcijama. Potreban je kompatibilan 5G uređaj na području koje je pokriveno 5G signalom, a brzina ovisi o opterećenosti mreže i jačini signala.

Naknada za uspostavu poziva je 0,04 EUR po pozivu, osim za Simpa XL opciju na kojoj se ne naplaćuje, a obračunske jedinice iznose 1 sekundu za razgovore i 10 kB za internet.

Što ako želim potrošiti minute bez plaćanja naknade za uspostavu poziva?

Možete aktivirati opciju Bez uspostave za 1,99 EUR koju možete aktivirati uz Simpa mjesečnu opciju.

Dodatni MB i u Magenti1

Ponuda 1000 MB u Simpa L i XL i 500 MB u Simpa XS, S i M dostupna je uz svaku aktivaciju opcije za registrirane Simpa korisnike, neovisno o fiksnim uslugama Hrvatskog Telekoma.

Za korisnike koji nisu registrirali svoj Simpa broj isto mogu učiniti ovdje.

Što ako ne mogu potrošiti sve odjednom?

Prenesite u sljedeći mjesec ili podijelite s bilo kojim Simpa korisnikom uz Podijelite Simpu. Ono što vam ostane nepotrošeno iz jedne Simpa opcije, automatski se prebacuje u sljedeći mjesec, ali pod uvjetom da vam se reaktivirala nova Simpa opcija. Maksimalno možete imati dvostruku količinu megabajta, minuta i poruka. Ili ovako - sadržaj iz prvog mjeseca neće dospjeti u treći mjesec korištenja Simpa opcije.

Nakon što opcija istekne, automatski će se obnoviti ako imate dovoljan iznos na računu. O tome ćemo vas podsjetiti SMS-om.

Uz to, možete samostalno aktivirati novu mjesečnu ili tjednu Simpa opciju i prije isteka postojeće, ali u tom se slučaju nepotrošene minute i megabajti iz prethodne Simpa opcije brišu.

Ako ste potrošlili ukupne megabajte, minute i poruke iz Simpa opcija, daljnje korištenje će vam se naplaćivati prema Simpa tarifi ili iz drugih opcija, ako su vam aktivne, sve dok se ne aktivira nova Simpa opcija (samostalno ili automatski).

Kako ih aktivirati?

Aktivirajte ih ovdje ili u Moj Telekom aplikaciji.

Ako preferirate SMS, aktivirajte opciju slanjem poruke s ključnom riječi (SIMPA XS, SIMPA S, SIMPA M, SIMPA L, SIMPA XL ili TJEDNA) na broj 13636.

Kako provjeravam stanje potrošnje?

Slanjem SMS-a STANJE na broj 13230.

Kako se troše uz druge opcije?

Simpa opcije možete kombinirati i s drugim Simpa opcijama (osim s Prejakom i Zmajskom opcijom), pri čemu se prvo troše MB+MIN+SMS od usluge Podijelite Simpu, zatim iz opcije Internet dan pa onda iz Simpa Opcija. Nakon toga se troše MB, MIN i SMS iz ostalih opcija, a nakon toga trošite eure prema Simpa tarifi.

Što kad sam u roamingu?

Izvan RH primjenjuju se pravila roaming regulacija unutar EEA (EU + ISLAND, NORVEŠKA i LIHTENŠTAJN). Sve mjesečne Simpa opcije (Simpa XS, Simpa S, Simpa M, Simpa L, Simpa XL) u EEA roamingu koristite kao da ste u Hrvatskoj, tj. svi gigabajti su dostupni za korištenje. 

Ako u roamingu imate aktiviranu neku Simpa opciju i prebačene jedinice, prvo trošite MB iz Simpa opcije.

Jeste li zadovoljni odgovorom?

Da Ne

Ova web stranica koristi kolačiće i slične tehnologije kako bi osigurala da vam pružimo najbolju moguću uslugu. Klikom na "Prihvaćam" pristajete na obradu vaših podataka, kao i na njihov prijenos trećim pružateljima usluga. Podaci će se koristiti za analize, ponovno ciljanje i pružanje personaliziranog sadržaja na web mjestima od strane trećih pružatelja usluga. Za više informacija pogledajte postavke.

Prihvaćam Pristajem na obvezne kolačiće

Nešto nedostaje?

Pošaljite nam svoj komentar i pomozite nam poboljšati ovaj odgovor. U međuvremenu, svoj upit možete postaviti agentu putem chata.

Vaša e-mail adresa potrebna nam je zbog evidencije. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u Politici zaštite privatnosti korisnika.