U slučaju kada se pojavi smetnja s nekom od usluga, ponekad je dovoljno provjeriti jesu li svi uređaji ispravno spojeni, a dobro je i ponovno pokrenuti sve uređaje.

Ako imate smetnje s nekom od fiksnih usluga, za početak napravite nekoliko osnovnih provjera.

Provjerite kablove

Internet

Provjerite jesu li svi kablovi MAXadsl modema (routera) spojeni prema uputama (primjer za model Speedport plus).

Upute za sve MAXadsl modeme

MAXtv

Pregledajte spojeve kablova i uređaja potrebnih za gledanje televizije putem MAXtv usluge: MAX adsl modem (router), MAXtv prijamnik, tevlevizor.

Pogledajte video ili pročitajte upute za spajanje MAXtv prijamnika.

Isključite/uključite
uređaje

Iz utičnice isključite MAXtv prijamnik i MAXadsl modem (router) i pričekajte par minuta. Uključite modem, a nakon nekoliko minuta i MAXtv prijamnik.

Pokrenite MAXtv prijamnik daljinskim upravljačem.

Prijava smetnje

Smetnju najbrže prijavite kroz Moj Telekom aplikaciju.

Na naslovnici odaberite Tri tockice i zatim u izborniku "Prijava i pregled smetnje". Ovdje možete prijaviti smetnju i pratiti status otklona već prijavljene smetnje.

Kontaktirajte nas za pomoć

Ako ste poslovni korisnik kliknite ovdje

Povucite prstom

Moj Telekom

Najjednostavnije upravljanje uslugama, pregled i plaćanje računa očekuje vas na mobilnoj aplikaciji:

iOS aplikacija google-play

Svojim uslugama možete upravljati i na
Moj Telekom Portalu

Društvene mreže

Online chat

FB Messenger

Telefon

0800 9000
Telefonska podrška

+385 98 159 000
Telefonska podrška za pozive iz inozemstva

060 516 000
Premium telefonska podrška